עוברים דירה מצטרפים לטריפל סי 

ומקבלים הטבות לרגל המעבר

החבילה כוללת

ציוד קצה

חודשיים חינם לחבילת 500 מגה ולחבילת 1000 מגה

התקנה חינם

לבעלי היתכנות תשתית בזק,
למעט בית פרטי

הצטרפו לאינטרנט המהיר של טריפל סי


השאירו פרטים ונחזור אליכם או חייגו 03-9204612

זה הזמן להשתדרג בנתב חדש ובמגדילי טווח

 נתב HT-178AX

בעל יכולת מפלצתית ומורחבת של חיבור אינטרנט באופן קווי ואלחוטי, הנותן מענה רחב ויכולת שליטה מורחבת. בעל הגדרות מורחבות, יכולת סינון אתרים, הגדרת ניהול משתמשים ומכיל בתוכו חומת אש והגנות. כולל מגדיל טווח מובנה לתדר 2.4Ghz וגם מגדיל טווח מובנה לתדר 5Ghz.

TP-Link Deco M10

Deco M4 הוא הדרך הפשוטה ביותר להבטיח אות Wi-Fi חזק בכל פינה של הבית שלכם. תמיכה מטורפת בעד 100 מכשירים מחוברים בו זמנית! הפתרון המושלם לבית חכם הכולל אפליקציה מובנית לניהול מאובטח של הרשת. הסוף לקליטת Wi-Fi חלשה בבתים גדולים ומרובי קומות!

שאלות ודגשים

כל מה שצריך לדעת לפני ביצוע המעבר

מי הולך לגלוש?

בדרך כלל כל בני הבית עושים שימוש באינטרנט הביתי, החל מהילדים הקטנים ועד ההורים. לאינטרנט יש שימושים שונים ובהתאם לצרכים שלכם תוכלו לבחור את מהירות הגלישה המתאימה לכם ובכלל את חבילת האינטרנט המתאימה ביותר עבורכם בבית. כמובן שאם רק הילדים עושים שימוש במחשב לרוב חבילה בסיסית עם מהירות גלישה סבירה אמורה להספיק לילדים וכך תוכלו לחסוך גם בעלויות החודשיות. לעומת זאת, אם אתם עובדים מהבית במשרה מלאה או משרה נוספת או לחילופין עושים שימוש באינטרנט על בסיס יומי, הרי שכדאי לכם לרכוש חבילת אינטרנט ביתי מהירה יותר המתאימה לצרכים שלכם.

מה צריך להכין להתקנה וכמה זמן זה אורך?

תלוי לאיזו דירה אתם עוברים ובאיזה סוג תשתית מדובר. הטכנאים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים ויודעים לתקתק עבודה, בדרך כלל זה ייקח בין חצי שעה לעד 3 שעות. ושוב חשוב לציין, שצריך שתהיה נוכחות של מבוגר מעל גיל 18 בשעת ההתקנה.

כמה זמן לפני מעבר הדירה צריך לתאם התקנה?

הכי מומלץ לעדכן אותנו שבועיים לפני תאריך המעבר בפועל.

צריך להזמין את הטכנאי ליום המעבר או לפני המעבר?

אנו ממליצים שהטכנאי יגיע ביום המעבר לכתובתך החדשה לביצוע ההתקנה.

האם אתם משתמשים בשידורי טלוויזיה מבוססי לוויין או כבלים?

אנשים המשתמשים בשירותי טלוויזיה מבוססי אינטרנט (נטפליקס, סלקום TV) וכבלים אחרים מבוססי אינטרנט כדאי שידאגו לאינטרנט ביתי מהיר, חזק ויציב.

יש לכם דרישות נוספות לחבילת האינטרנט?

שימו לב שהאינטרנט, הטלוויזיה, העיתונים וכל כלי התקשורת מלאים במסרים שונים, מבצעים ואפילו כאלה המגיעים עד אלינו בשיחות טלפון להציע לנו את חבילת האינטרנט הטובה והמשתלמת ביותר עבורנו. אל תיתנו למחיר לסנוור אתכם בלי להבין את האותיות הקטנות. בשיחה עם המוקד שלנו לקראת המעבר לדירה החדשה, אנחנו עוברים איתך על הפרטים וממליצים לך על שירותים נוספים, על מנת שהעסקה איתך תהיה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר. יש לנו את כלל פתרונות האינטרנט הקיימים היום בישראל

למצטרפים חדשים לתשתית הסיבים בכפוף לתקנון המבצע • המבצע בתוקף להזמנות בין התאריכים 14/07/24 – 31/07/2024 • מחיר שירותי האינטרנט של טריפל סי כוללים מע"מ. • החל מהחודש השלישי מחיר החבילה יעלה 115 ש"ח בחבילת שרות 500 מגה פרטי ו125 ₪ בחבילה שרות 1000 מגה פרטי • החל מהחודש השלישי מחיר החבילה יעלה 130 ש"ח בחבילת שרות 500 מגה מקצועי ו-140 ₪ בחבילת שרות 1000 מגה מקצועי • המחירים לא כוללים ציוד קצה (מודם/ראוטר). • אספקת ציוד קצה (מודם/ראוטר) של החברה אפשרי בשליחות בעלות 32 ₪ או באיסוף עצמי ממשרדי החברה. • החבילה כוללת כתובת IP ציבורית (NAT), לכתובת קבועה יש צורך בשדרוג המנוי. • אספקת השירות כפופה להתכנות סיבים אופטיים בכתובת הלקוח ובקיומו של ציוד תומך. • קצב הגלישה (העלאה ו/או הורדה) הינו קצב הגלישה המרבי (Best–effort) ותלוי בגורמים שאין לחברה שליטה, בן היתר בתשתית הקיימת שמסופקת ללקוח על ידי בעלת תשתית (בזק). • השירות בכפוף לתנאים הכלליים של חברת טריפל סי לתנאי המסלולים, השכרת הציוד, השירות ולמגבלות הטכניות • השירות מסופק על ידי טריפל סי מחשוב ענן בע"מ על בסיס תשתית חברת בזק.