טריפל סי – תמיד מחובר.
שמים את העסק שלך במקום הראשון.

מהפכת הענן הגיעה גם לשרותי שע"ם וזה הזמן שלכם להתקדם לפתרון חיבור שע"ם בענן יחד עם טריפל סי כי רק אנחנו מבינים רואי חשבון ויועצי מס.

מה זה אומר לחבר שע"ם בענן?

משרדי רואי חשבון ויועצי מס רבים נתקלים בקשיים בתהליכי עבודה על בסיס יומיומי, טריפל סי מציגה לראשונה בישראל פתרון חדש המאפשר קישור וחיבור לשע"ם בצורה מאובטחת וגישה מכל מקום באמצעות שרת בענן.
לא עוד חיבור של יחידת מחשב בודדת במשרד, בעזרת השרת בענן ניתן להתחבר לשע"ם בצורה מאובטחת מכל מקום ומספר עובדים במקביל כי כל מה שנדרש זה חיבור אינטרנט.

רואי חשבון מחוברים לשע"ם באמצעות ענן ועובדים מכל מקום

מעוניינים גם אתם להצטרף לקדמה?

השאירו פרטים:

מספר העובדים בחברה

אז מה נדרש ממני כדי להתחיל?

התהליך פשוט ומהיר:

1

ממלאים פרטים אישיים

מכווינים בתהליך הבקשה לחיבור שע"ם חדש

2

3

מעבירים את האישור לחיבור מהצד שלנו

נהנים מחיבור שע"ם מכל מקום בעולם !

4

יתרונות השירות

קל לשימוש

אפשרות לחיבור מספר עובדים דרך אותו שרת בעבודה משותפת

חיסכון

חסכון משמעותי בעלויות, חיסכון כספי ללקוחות מסונפים ואיחוד קווים לקו אחד של שע"ם

הגנה והתאוששות

הגנה והתאוששות מפני התקפות סייבר שונות, כולל איחזור מידע במידת הצורך

עבודה מכל מקום

קישור ועבודה מכל מקום ולא ממקום פיזי ייעודי אחד כפי שקיים היום

שאלות ותשובות

מה זה שרותי ענן?

שירותי ענן לעסקים מציעים יתרונות רבי עוצמה, החל מיעילות משופרת וכלה בהפחתה משמעותית של עלויות וניהול בצורה פשוטה יותר. למעשה, קשה מאוד למצוא היום עסקים שבהם לא משתמשים עם מערכת מחשבים, כאשר שירותי ענן הם הפתרון הטוב ביותר בכדי לבצע פעולות בצורה מקצועית ויעילה, תוך שיתוף וסנכרון מלא בין כלל המחשבים. שירותי ענן מתקדמים מאפשרים פתרון לצרכים חשובים כמו: גיבוי, כוח מחשוב, נפח אחסון נוסף באופן מידיי, ומאפשרת לעסקים להתנהל בגמישות מרבית ללא צורך בהתקנה פיזית של חומרה נוספת.

מה זה מכונה וירטואלית?

מכונה וירטואלית המכונה גם VM היא למעשה שרת לכל דבר ועניין, אשר כולל בתוכו כל מה שקיים בשרת פיזי רגיל – זיכרון RAM, שטח אחסון, מערכת הפעלה וכן הלאה. שרת פיזי למי שלא יודע, זהו מחשב חזק אשר מיועד להעניק שירותי מחשוב עבור מחשבים אחרים. בעוד הקמה של שרת פיזי דורשת רכישה של חומרה חדשה והתקנה מסובכת, כאשר מדובר על שרת וירטואלי, אפשר להשתמש עם שרת פיזי קיים ולבצע חלוקה שלו, מבלי שצריך להתעסק עם התקנה של חומרה פעם נוספת. זהו למעשה היתרון הגדול של שרת זה.

כיצד דואגים לגיבוי המידע של העסק שלי?

הדרך הוותיקה והמוכרת לגיבוי מידע היא רכישה של כוננים קשיחים שאליהם מעתיקים בצורה מסודרת את כל המידע של העסק. זאת דרך מיושנת שמתאימה בעיקר למקומות בהם אין כמויות גדולות של מידע. אולם, במקרים רבים חברות מחזיקות בכמויות אדירות של מידע אשר גיבוי שלו באמצעות כוננים פיזיים הוא כמעט בלתי אפשרי, וכמובן יעלה הרבה מאוד כסף. ולכן, במקרה כזה הפתרון הטוב ביותר הוא לגבות את המידע באמצעות שירות ענן המסופק על ידינו.

האם הנתונים שלי מאובטחים בשימוש שירותי ענן?

החשש מפני הפקדת הנתונים הרגישים ביותר שלכם הוא מוצדק. בעולם של היום מתקפות של האקרים ובעיות כמו פריצה למחשבים מעסיקות את טובי המומחים, ואף אחד כמעט לא חסין. ולכן, חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים בחברה מקצועית ואמינה אשר תספק לכם את שירותי הענן, שמעסיקה אנשי מקצוע מומחי אבטחה אשר יעשו הכול בכדי לשמור על המידע והקבצים שלכם, ויעמידו הגנה ברמה הגבוהה ביותר למערכות שבהם אתם משתמשים. חברה כזאת היא למשל חברת טריפל סי, המציעה מגוון שירותי ענן מתקדמים ללקוחותיה, תוך הקפדה על רמת האבטחה הגבוהה ביותר. החברה מעסקיה אנשי אבטחה בעלי ניסיון רב, אשר עסוקים כל העת בהגנה על נתוני הלקוחות ושמירה על פרטיות המידע שלכם.

כיצד פתרונות תקשורת מסייעים לי?

חברות וארגונים אשר מתפרסים על פני מקומות שונים, בערים אחרות בארץ. היכולת לבצע ולקדם משימות מרחוק מאפשרת לכולם לעבוד בשיתוף פעולה, בהרמוניה ולקדם את הפעילות העסקית. למעשה, פתרונות תקשורת לעסקים מאפשרים למקסם את יכולות החברה ולאפשר לה לבצע דברים בצורה יעילה ומהירה הרבה יותר.

מהו הדאטה סנטר של טריפל סי?

מתקן האירוח של חברת טריפל סי הוא מתקן דאטה סנטר אשר עומד ברמת הזמינות המרבית הקיימת בשוק – TIER 4 עם 99.995% זמינות ומינימום זמן השבתה. בנוסף, החברה מספקת שירותי תמיכה מקצועיים על ידי אנשי מקצוע 24 שעות ביממה לאורך כל ימות השבוע בכדי שכל לקוח יידע שבכל מקרה של בעיה או תקלה הקשורה תהיה לו כתובת מיידית אליה יוכל לפנות והוא לא יישאר חסר אונים. בנוסף, החברה מספקת מגוון רחב של שירותים נוספים כך שאם הלקוח רוצה לקבל עוד שירותים נוספים הוא יוכל לקבל את כולם במקום אחד ללא צורך במעבר מחברה לחברה ופיזור התשתיות אצל חברות שונות.