מוקדי התמיכה והשירות
לקוחות עסקיים
מוקד עסקי
שעות פעילות המוקד:
ימים א' – ד' 18:00 – 09:00, יום ה' 17:00 – 09:00, המוקד לא פעיל בשבת ובמועדי ישראל לתקלות משביתות: המוקד זמין טלפונית 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה.
6440* או 03-9204601
whatsapp: 054-9201440
מייל: Support@ccc.co.il
מוקד תקשורת עסקית
שעות פעילות המוקד:
ימים א' – ד' 18:00 – 09:00, יום ה' 17:00 – 09:00, המוקד לא פעיל בשבת ובמועדי ישראל לתקלות משביתות: המוקד זמין טלפונית 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה.
6440* או 03-9204601
whatsapp: 054-9201440
מייל: Isp@ccc.co.il
מוקד אירוח
שעות פעילות המוקד:
ימים א' – ד' 18:00 – 09:00, יום ה' 17:00 – 09:00, המוקד לא פעיל בשבת ובמועדי ישראל לתקלות משביתות: המוקד זמין טלפונית 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה.
6440*
whatsapp: 054-9201440
מייל: Hosting@ccc.co.il
מוקד שירות לקוחות – עסקי
שעות פעילות המוקד:
ימים א' – ד' 18:00 – 09:00, יום ה' 17:00 – 09:00, המוקד לא פעיל בשבת ובמועדי ישראל.
6440* או 03-9204601
whatsapp: 054-9201440
מייל: cs@ccc.co.il
מוקדי התמיכה והשירות
ללקוחות פרטיים
מוקד תמיכת אינטרנט
שעות פעילות המוקד:
המוקד זמין טלפונית 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, למעט יום כיפור, לתקלות טכניות בלבד.
6400* או 03-9204600
או 1-800-101-325
פקס: 03-9201299
מייל: Internet@ccc.co.il
whatsapp: 054-9201440
מוקד שירות לקוחות
שעות פעילות המוקד:
ימים א' – ד' 18:00 – 09:00, יום ה' 17:00 – 09:00, המוקד לא פעיל בשבת ובמועדי ישראל.
6400* או 03-9204600
או 1-800-101-325
פקס: 03-9201231
מייל: cs@ccc.co.il
whatsapp: 054-9201440
אנו נמצאים בכתובת:
הסיבים 49, ת.ד 7056, פתח-תקווה 4959504.
Our Address:
Hasivim 49, PO Box 7056, Petah Tikva 4959504.
יש לכם תלונה, דברי שבח או הצעה?
נציבות פניות הציבור בטריפל סי לשירותכם
לשליחת טופס – לחץ כאן
מייל לכתובת CustomerComplaints@ccc.co.il
הודעת פקס למספר 03-9201231
פנייה בכתובת הסיבים 49, ת.ד. 7056 פתח-תקוה, 4959504
השאירו פרטים ונחזור אליכם
או חייגו 03-9204600
השאירו פרטים ונחזור אליכם
או חייגו 03-9204600
פרטים נוספים:
– מחיר לאחר שנה ראשונה בתוספת 10 ש"ח (לתשתית נחושת מסוג ADSL/VDSL בלבד)
– המחירים ללקוחות המחוברים לאינטרנט על גבי תשתית בזק פעילה
– מחיר שירותי האינטרנט של טריפל סי כוללים מע"מ
– המחירים לא כוללים ציוד קצה (מודם/ראוטר)
– אספקת נתב (מודם/ראוטר) של החברה אפשרית בשליחות או באיסוף עצמי ממשרדי החברה
– החבילה כוללת כתובת IP ציבורית (NAT), לכתובת קבועה יש צורך בשדרוג המנוי.
– החיוב החודשי המלא עבור השירות הינו בגין חודש שימוש מלא או חלק ממנו.
– בסיום הרכישה תקבלו מסרון עם פרטי ההתחברות ותוכלו לגלוש מיד לאחר הזנתם בנתב
– קצב הגלישה הינו קצב הגלישה המרבי (Best–effort) ותלוי בגורמים שאין לחברה שליטה, עליהם בן היתר בתשתית הקיימת שמסופקת ללקוח על ידי בעלת תשתית (בזק).
– בעת מעבר לחבילה מספקית אחרת, יש להתנתק מהספקית באופן עצמאי.
– החברה רשאית לגבות דמי מעבר בשינוי בין חבילות של עד 120 ₪
– המסלול כפוף לתנאים כלליים לשירותי האינטרנט.