Support.Online - טכנאי וירטואלי גם לצרכנים פרטיים 24/7
 
          טריפל סי - מאמר מערכת
            17/10/2012


טריפל סי וחברת Support.Online, מעניקות לראשונה שרות און ליין ווירטואלי
המיועד לפתור את כל סוגי התקלות הדיגיטליות בסלולארי, במחשב או בטאבלט.
מדובר בשרות והדרכה בסביבת ה"ענן" שטרם נראו בארץ ואשר עשויים לחולל מהפך בקרב הלקוחות הפרטיים בישראל.

הביקוש לשרות תפס תאוצה בשנה האחרונה בעקבות הרפורמה בענף התקשורת אשר גרמה לצרכנים רבים להישאר מתוסכלים מרמת השרות הטכני שמציעות החברות. לאור התרחבות מקומה של הטכנולוגיה בחיינו, צרכנים רבים מחפשים הדרכה וסיוע מיידי בפתרון תקלות שעד היום היו מיועדים בעיקר למגזר העסקי. לראשונה יוכלו ליהנות הצרכנים משרות חדשני ללא דמי מנוי ולשלם רק עבור הזמן בו טופלה התקלה. יתרה מזאת - בחברה מתחייבים שבמידה והנציגים לא הצליחו לפתור את הבעיה - הצרכן לא ישלם עבור השרות. 

טריפל סי וחברת Support.Online מבית אוריון סקיור בע"מ, מפתחת השרות, מאפשרות לצרכן הישראלי לקבל תמורת שקלים בודדים סיוע טכני ופתרון תקלות באופן מיידי. מדובר בשרות המעניק תמיכה לכל תקלה בתוכנה, אפליקציה או רשת חברתית וגם סתם עזרה למתקשים. השרות יינתן לפי.סי, mac, ios, אנדרואיד ו-windows mobile. ההרשמה באתר החברה פשוטה ואורכת מספר דקות. בפני הצרכן עומדות מספר אפשרויות תמחור בהתאם לצריכה: תמיכה חד פעמית, מנויים קבועים וחבילות היכרות מוזלות.

ליאור וקנין, מנכ"ל חברת Support.Online: "אנחנו גאים להביא לאזרח הישראלי תודעת שרות חדשה באיכות שהוא טרם הכיר. הצלחנו לפתח מוצר שמעניק פתרון ייחודי וחדשני בקלות וביעילות. מדובר בעצם בדור הבא של השרות ואנחנו שמחים להיות החלוצים שלו. השרות הזה הוכיח את עצמו בעיקר במגזר העסקי ואנו סבורים שהוא יחולל מהפכה תודעתית ושרותית גם בקרב הצרכן הישראלי".

בן נחום, מנהל שיווק ומכירות ענן, חברת טריפל סי: "טריפל סי רואה במתן שרות גבוה ואיכותי ללקוחותיה, אבן דרך. שיתוף הפעולה עם חברת אוריון מהווה קפיצת מדרגה במתן שרות שכזה ללקוחות אוריון בכלל, ולמשתמשים פשוטים ומקצועיים במדינת ישראל בפרט. אנו גאים ששרות בסדר גודל כזה עובד על תשתיות בענן שלנו, ומאחלים לחברת אוריון בהצלחה בשרות החדש".
 
 
 
Up