חברת אל-על בחרה בפתרון הענן הציבורי העברי של טריפל סי
 
          טריפל סי - מאמר מערכת
            25/11/2012


טריפל סי נבחרה לספק לאל על, חברת התעופה הלאומית,
שירותי תשתית ענן כבסיס לספרות המקצועית המשמשת את צוותי תחזוקת המטוסים ברחבי העולם. 

רפי דבוש, מנהל תשתיות מחשוב, אל על: "השימוש בפתרון הענן של טריפל סי הוכיח שהענן הופך להיות בשל יותר והוא מתחיל לאותת לארגונים בדבר ההצדקות העסקיות הטמונות בו." באל על חיפשו פתרון שיאפשר לחברות התחזוקה המקומיות ברחבי העולם גישה מהירה ויעילה לספרות המקצועית העדכנית של תחזוקת המטוסים. הדרך היצירתית והחדשנית שבה בחרו היא שימוש בפתרון הענן הציבורי של טריפל סי, המבוסס על התשתית הוירטואלית vCloud מבית  VMware, בשילוב מערכות Xen App מבית CITRIX ועל שירות Windows Remote Desktop Services  מבית מיקרוסופט.

באמצעות השימוש בפתרון הטכנולוגי המתקדם נהנים צוותי התחזוקה של אל על משליטה מלאה, סביב השעון, ברמת השמישות של המטוסים, בין אם הם על הקרקע ובין אם הם באוויר, זאת על ידי עדכון שוטף On-Line של מברקי התקלות הנשלחים ממטוסי החברה, אליהם ניתן לגשת עם חיבור לרשת מכל מחשב, טאבלט (מחשב לוח) או טלפון  חכם בחיבור מאובטח, תוך חיסכון ניכר בעלויות ,שיפור תהליכים וניצול יעיל וחכם של משאבי זמן ותקציב.

רמי נחום, מנכ"ל חברת טריפל סי מחשוב ענן: "חברת טריפל סי בנתה עבור אל על חליפת שרותים מותאמת אישית, המבוססת על פתרון טכנולוגי שלא היה קיים קודם לכן. אני גאה לומר כי לאחר היישום המוצלח הוכחנו שוב כי יתרונה המרכזי של התשתית מבוססת הענן של טריפל סי, הוא בכך שהיא ערוכה לתת מענה מאובטח ואמין לארגונים גדולים, דוגמת אל על, כל זאת בגמישות מלאה ובעלויות נמוכות, ללא הצורך להתעסק במורכבות הטכנולוגית ובהוצאות הכרוכות בדרך כלל בפרויקטים כאלו."

אמנון המר, ראש אגף הנדסה, חברת התעופה אל על: "הפתרון יצר כלי עבודה יעיל המאפשר לספק מידע, ספרות ונהלי עבודה עדכנים לכל נותני שירותי התחזוקה למטוסי אל על ביעדי החברה בכל העולם. בנוסף, הדבר חסך לחברת אל על את המשאבים הכרוכים בשכפול, משלוח והפצת המידע הנדרש ע"ג CD  והצורך לוודא שאכן החומר הגיע ליעדו וספקי התחזוקה אכן עדכנו את תוכנו ועובדים לפיו. ללא ספק, זהו חיסכון בהתנהלות הלוגיסטית וקפיצת מדרגה בכל הקשור לנגישות למידע טכני עדכני שמשתקפת בעבודה נכונה ועדכנית ומשליכה על רמת הבטיחות בעת שיגור מטוס לטיסה."

איציק כהן, ראש אגף תשתיות מחשוב ותקשורת, חברת התעופה אל על: "פתרון זה הינו פרי יוזמה וחשיבה טכנולוגית ויצירתית של אנשים מאגף תשתיות בחטיבת המחשוב, בשיתוף אגף הנדסה באל על. בהשוואה לחלופה הקונבנציונאלית היקרה, הפתרון נתן מענה טכנולוגי הולם בזמן קצר ותוך חיסכון ניכר בעלויות. הסיפוק הגדול מבחינתנו בחטיבת המחשוב הינו לראות שהלקוח המרכזי והנהלת חטיבת תחזוקה והנדסה בארגון, שבעי רצון מהמענה הפונקציונאלי."

רפי דבוש, מנהל תשתיות מחשוב, חברת התעופה אל על: "חברת אל על היא החברה הראשונה בישראל המיישמת פתרון ענן בתצורה ובפלטפורמה הזו ובין חברות התעופה הבודדות בעולם לבחור בפתרון מסוג זה וליישמו עד לרזולוציה של צפייה במידע באמצעות התקנים ניידים (מחשבי לוח וטלפונים חכמים). היכולת לצפות במידע בהתקנים הניידים מאפשרת חיסכון של עלויות ההדפסה ומייעלת את עבודת הטכנאים, כך שהמידע מעודכן, זמין ונגיש עבורם גם בסביבת המטוס. השימוש בפתרון הענן של טריפל סי הוכיח שהענן הופך להיות בשל יותר והוא מתחיל לאותת לארגונים בדבר ההצדקות העסקיות הטמונות בו, כאשר הבולטות שבהן הן חיסכון ניכר בעלויות ,ניצול יעיל של משאבים, Time to Market נמוך ויחס עלות תועלת גבוה."
 
 
Up