300 תיבות דואר בענן לקבוצת עמל
 
          טריפל סי - מאמר מערכת
            05/03/2014


קבוצת עמל בחרה כפיתרון לדרישת החברה בשירותי הדואר של טריפל סי
לאספקת שירותי המייל הכוללים כ-300 תיבות מייל. 

קבוצת עמל בחרה כפיתרון לדרישת החברה בשירותי הדואר של טריפל סי לאספקת שירותי המייל הכוללים כ-300 תיבות מייל. קבוצת עמל פעילה משנת 1984 ומפעילה שירותי בריאות, ביניהם עשרות סניפים לטיפולי בית לקשישים, אלפי מיטות סיעודיות בבתי אבות סיעודיים ומגוון אבחונים וטיפולים לכל שכבות הגיל. הקבוצה נדרשת לספק תמיכה לעשרות בתי אב ולמרכזי קשישים, המפוזרים ברחבי הארץ. שירותי הענן של חברת טריפל סי מעניקים מענה לדרישותיה של קבוצת עמל.
 
שירותי הדואר מסופקים מענן החברה מאפשרים גישה קלה מרחוק לכל תיבות הדוא"ל של החברה, בנוסף ליתרונות שרת הדואר הכוללים שיתוף יומנים, ספר טלפונים ארגוני, סנכרון לטלפונים חכמים ויכולות גיבוי מקוון וכן שיחזור של תיבות הדוא"ל במקרה של מחיקה.
 
יתרונות אלה מצטרפים ליתרונות של כל השירותים הניתנים על ידי חברת טריפל סי וביניהם חיסכון עלויות של התשתיות הפיזיות, רכישת השרתים, רשיונות ועדכונים הכלולים במחיר השירות, בנוסף ליכולות הגישה מרחוק לשירותים, שירותי אבטחת המידע מהמתקדמים בעולם ועמידה בתקני ניהול של אבטחת המידע ISO-27001:2005.
 
לדברי אלון מיכאלי מקבוצת עמל: "קבוצת עמל סיעודית חרתה על דגלה יצירתו של ערך מוסף ללקוחותיה ועובדיה, תוך התנהלות בשקיפות מלאה ובסטנדרטים ייחודיים של איכות. אנו נחושים לפעול בכל מקום שבו נוכל להעניק ערך מוסף ולתת משמעות אחרת לתחום הבריאות והסיעוד, תוך שימוש בידע, ניסיון ובמתקני החברה הייחודיים בכל הארץ, שירותי חברת טריפל סי מאפשרים לנו לעמוד בערכים אלו על ידי קלות השימוש של מערכות המחשוב עד לרמה של יצירת משתמשים חדשים בצורה מיידית, מה שמאפשר לנו להתמקד בלקוחותינו בצורה מלאה."
 
לדברי רם משולם, מנהל תיקי לקוחות בענן בטריפל סי: " חברת טריפל סי יצרה פתרון ייחודי, המתאים לדרישותיה של קבוצת עמל סיעודית, אשר בין היתר דרשה גישה מרחוק לכל מערכות המייל של החברה ויכולות הקמה ושחזור בצורה מיידית של תיבות מייל לפי דרישת החברה."
 
 
Up