עם הפנים לעתיד – טור סמנכ"ל קשרי לקוחות
 
          טריפל סי - מאמר מערכת
            18/09/2014


"ניבוי הוא עניין קשה, וניבוי העתיד קשה שבעתיים." אמר נילס בוהר, ולי כפול פעמיים, אבל אנסה.
 

אז איך תיראה טריפל סי בעוד 25 שנה?

תארו לכם חברה בה עובדים מאות אנשים ויחד עם זאת הקשרים ביניהם אישיים. חברה בה מורגשת תחושת משפחתיות כאילו היא גרעין קטן של משפחה רגילה מעיר גלילית כמו טבריה.

תארו לכם חברה שמספקת שירותים מגוונים לאנשים פרטיים, לארגונים ולמוסדות ציבוריים ויחד עם זאת תמיד עם יחס אישי, חם ואנושי.

תארו לכם חברה גדולה החולשת על שוק נרחב ויחד עם זאת השירותיות, המקצועיות והמסירות היא בשגרה כמו בחברה קטנה.

חברה שבה המנכ"ל שואף לכבוש עוד שיאים, להגיע לעננים ולאתגרים חדשים – גם כשאין עוד כוח בעצמות בגלל הגיל והדור החדש לא עומד בקצב האירועים.

תארו לכם חברה שהמותג שלה שגור בתודעת אנשים רבים ממקומות, שפות ומגזעים מגוונים ויחד עם זאת עדיין ממוקמת בטבורו של המזרח התיכון הממש ממש חדש.

"הניסיון מוכיח שהעתיד ידמה בדיוק לעבר" לדברי אוסקר ווילד, אך יחד עם זאת צריך לבנות עתיד עם אופק ועם "הרבה הרבה נשמה" כפי שאמר לא אחת רמי נחום.
כך תיראה טריפל סי בעוד 25 שנה.
 
 
Up