סיפור על לקוח שלא היה (A.K.A חברת 'לוז') – טור סמנכ"ל כספים
 
          טריפל סי - מאמר מערכת
            18/09/2014


במסגרת חגיגות יובל הכסף התבקשתי לכתוב טור אישי בתור מישהו שליווה את טריפל סי מיום הקמתה.
כרואה חשבון רשמתי את החברה ברשת החברות, פתחתי תיק מע"מ, תיק ניכויים וטיפלתי בצד הזה של
העסקים.אז מתוקף תפקידי, אספר לכם על לקוח, או ליתר דיוק "לא לקוח", שבזכותו טריפל סי קיימת.
 

טריפל סי התחילה את פעילותה בשנת 1990 בליווי הרבה קשיים, הרבה מסעות ללקוחות, הרבה הצעות מחיר. בשנת 1991 הוגשה הצעה לחברת לוז. לוז עסקה בייצור חשמל באמצעות תחנות תרמו סולאריות או במילים אחרות ייצור חשמל באמצעות השמש. טכנולוגיה חדשנית מאוד כאשר הלקוח העיקרי שלה היה בדרום קליפורניה. ההצעה לחברת לוז עמדה על כ- 320,000 דולר, ככל שאני זוכר. סכום מאוד מאוד משמעותי לטריפל סי באותה התקופה.

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, הגיש את ההצעה ותלה בה הרבה מאוד תקוות. כמובן שראינו במכירה זו "פריצה" וחיכינו להזמנה. בין לבין מגיעה אלינו הודעה כהפתעה גמורה - חברת לוז פושטת את הרגל. כמובן שאנחנו מאוכזבים מאוד ורואים בעסקה שנפלה עוד מהמורה בדרך שיש לעבור. אך כעת בהסתכלות לאחור אין ספק שעסקה זו, שלא יצאה אל הפועל, הצילה את טריפל סי מנפילה כואבת שספק אם הייתה מתאוששת ממנה. בזכות זה שלוז נפלה לפני ביצוע העסקה טריפל סי קיימת.
 
 
 
Up