טריפל סי היא
גוף IT עם נסיון של 30 שנה בשוק ומטפלת בלקוחות גדולים, בינוניים וקטנים.
שירות טלפוני, אנושי ואישי בעברית 24 שעות ביממה,
יחד עם מחלקה ייעודית של קשרי לקוחות ומנהל תיקי לקוחות לטיפול מקסימלי ומלא לשביעות רצון הלקוח.
טריפל סי היא בעלת המתקן הגדול, המשוכלל והמתקדם ביותר במזרח התיכון,
בתקינה של Tier 4, התקינה הגבוהה ביותר בעולם.
החברה בעלת הסכמה בתקן הבינלאומי לניהול אבטחת מידע ISO 27001,
תקן המבטיח פעולות של ארגונים בגדלים שונים, למניעת דליפות מידע ולחימה בהתקפות של מערכות מידע.
אנחנו לא מנהלים את הלקוח.
טריפל סי מפעילה את הענן הציבורי האוטומטי הראשון והיחיד מסוגו בישראל. המערכת מספקת ממשק ניהול נוח ומאפשרת גמישות ושליטה מלאה מכל מקום ובכל זמן.
One Stop Shop-
חנות מקוונת בה אפשר לקבל את רוב, אם לא את כל צרכי המחשוב של הלקוח בצורה קלה ונוחה, באמצעות ממשק אינטרנטי המאפשר לנהל את הצד התפעולי, הטכני, המכירתי והכלכלי של הלקוח.
טריפל סי בעלת רישיון ISP ראשי במדינת ישראל
וברשותה קווי תקשורת בנפחי קו גבוהים. בנוסף, החברה מחוברת לשלושת הכבלים התת-קרקעיים לחו"ל, הכול כדי לתת את השירות הטוב ביותר, בין אם בתעבורה ובין אם ללקוחות בחו"ל.
טריפל סי, על כלל עובדיה ומנהליה, מאמינה באיכות השירות
ופועלת להעלאת רמת השירות תוך שאיפה ל"מצוינות בשירות" ולמתן שירות מקצועי עם איכויות ביצוע גבוהות בכלל ובתחומי הפעילויות המרכזיות של החברה בפרט.