השאירו פרטים ונחזור אליכם
או חייגו 03-9204600

סיבים – גלישה ברמה אחרת

שירות הפייבר של טריפל סי מספק לכם חווית גלישה ברמה אחרת עם מהירויות חדשות שמאפשרות לכם ליהנות מאינטרנט סיבים יציב ואיכותי.
ספק ותשתית סיבים ממקום אחד מאפשר לכם לפנות לטריפל סי בכל בעיה שיש ולקבל מענה אנושי ואישי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

בחרו את המסלול המתאים לכם

שרותי אינטרנט סיבים של טריפל סי – ספק ותשתית אינטרנט

פייבר – ספק ותשתית אינטרנט

500מגה

ללקוחות בעלי תשתית בזק פעילה

אפשרות להוספת ציוד קצה

אפשרות להוספת כתובת IP

אפשרות להוספת סינון חינמי

115 מחיר קבוע

לפרטים נוספים

פייבר- ספק ותשתית אינטרנט

1000מגה

ללקוחות בעלי תשתית בזק פעילה

אפשרות להוספת ציוד קצה

אפשרות להוספת כתובת IP

אפשרות להוספת סינון חינמי

125 מחיר קבוע

לפרטים נוספים


דגשים לאינטרנט הביתי

האינטרנט הוא חלק משמעותי בכל תחומי החיים שלנו. הוא משמש אותנו כמעט בכל דבר ובכל תחום. בשל עובדה זו חשוב לבחור בקפידה את חבילת האינטרנט בה אנו משתמשים. לצערנו הרב מרבית לקוחות האינטרנט (שכן מדובר ברוב האוכלוסייה בישראל) אינם מבינים כיצד לבחור בצורה נכונה חבילת אינטרנט ביתי והדבר היחיד שהם מסתכלים עליו הוא המחיר. מבלי שהם יודעים – גם בזה הם לא תמיד צודקים וההיסחפות אחר הזרם מביאה אותם לכדי מצב שבו הם מבזבזים עשרות שקלים מיותרים נוספים בחודש שיכלו לחסוך אם רק היו פותחים מעט את העיניים. לשמחתכם אנו בטריפל סי כאן כדי להציע לכם אפשרויות נוספות לבחירה נכונה של חבילת אינטרנט ביתי.

העידן הדיגיטלי והשילוב של האינטרנט בכל תחומי החיים: האינטרנט, כפי שציינו כבר, משמש אותנו בכל תחומי החיים. חשבו על זה לרגע: הוא משמש את הילדים שלנו בחיבור לרשתות החברתיות, ליוטיוב ולמשחקים שונים. הוא משמש אותנו לחיפוש מידע, הזמנת אנשי מקצוע, הזמנת מוצרים מהאינטרנט, בירור מידע בנוגע לטיפול במחלות שונות שלא נדע, חיפוש מתכונים לארוחת החג, חיפוש ומציאת עבודות והגשת קורות חיים, פרסום מוצרים ונכסים ביד שנייה (וחיפוש אחר כאלה), בירור מידע בנוגע ללימודים, לימוד של מקצוע או תחום מסוים דרך קורס אונליין, צפייה בסרטים, שמיעת שירים ועוד. אינטרנט טריפל סי מספק לנו את כל הכלים והמידע שאנו צריכים כדי לשפר את החיים שלנו ולגשר על פערים רבים בחיינו וכל זאת בלחיצת כפתור. כל אחד צריך אינטרנט בבית ועל כן חשוב לבחור בחבילת אינטרנט המתאימה עבורנו המאזנת בין מחיר טוב, שירות מצוין וחוויית שימוש ברמה גבוהה.

סכנות בטמונות ברשת לילדיכם יכולות לכלול:

הגדרה של תוכן פוגעני היא אתרים הכוללים תכנים פוגעניים ומציגים חומרים בעלי תוכן הכולל אלימות, התעללות, ביזוי, השפלה, הטרדה, ניצול, הסתה, איומים, הימורים וחומרים בעלי אופי מיני כאשר שאין בתוכן המוצג ערך אמנותי, מדעי, חדשותי, חינוכי או הסברתי המצדיק בנסיבות הצגת העניין.

  • חשיפה לתכנים פורנוגרפיים, סמים אלכוהול והימורים.
  • התנהגות פוגענית ברשת, בריונות, הטרדה והשפלות.
  • פדופיליה, זנות ותכנים הכוללים תקיפה מינית.
  • חשיפת המחשב לתוכנות זדוניות ווירוסים שונים ברשת.

איך ניתן להגן על הילדים ברשת ולמנוע פגיעה בהם?

בראש ובראשונה אין תחליף לחינוך וגם כאן הטכנולוגיה לעולם לא תוכל להחליף את המעורבות ההורית. לכן יש חשיבות עצומה לכלים והערכים שנצייד אותם בהם.
  • יש להסביר לילדיכם את הסכנות הטמונות באינטרנט.
  • אין לשתף פרטים! יש לשמור על פרטיות ועל אבטחת המידע האישי.
  • יש להקפיד על חשיפה לתכנים מותאמים.
  • רצוי להתקין תוכנות הגנה על המחשב.

הקשחת הגדרת מנועי חיפוש ברשת:

רצוי לבצע הקשחת הגדרות מנועי החיפוש במחשב שבשימוש הילדים:

להסבר אודות חסימת תוצאות של תוכן בוטה בגוגל – לחצו כאן
להפעלת הגדרה של 'חיפוש בטוח' בגוגל – לחצו כאן
להפעלת הגדרה של 'חיפוש בטוח' בבינג – לחצו כאן

האינטרנט הוא מרחב אינסופי עשיר במידע, תכנים ואתרים. אולם ללא שמירה על הזהירות במרחב זה ניתן לאבד את הדרך ולהינזק. הגלישה עלולה לחשוף אתכם ואת ילדיכם לאתרים ותכנים פוגעניים. טריפל סי מספקת שירותי סינון אתרים ותכנים פוגעניים מזה תקופה ארוכה ומספקת ללקוחותיה כבר היום פתרון של סינון אתרים ותכנים פוגעניים ללא תשלום נוסף לכל לקוחותיה באינטרנט.

ע"פ חוק התקשורת, ספקיות אינטרנט מחויבות לספק שירות הגנה בסיסי ללקוחות האינטרנט. שירות הסינון מונע גלישה לאתרי אינטרנט פוגעניים ומסנן תכנים פוגעניים, כגון פורנוגרפיה, הימורים, הסתה ומשחקים הכוללים אלימות. להפעלת השירות, יש ליצור קשר עם מוקד התמיכה של טריפל סי, במספר 6400*.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

מה זה סיבים?

שימוש בסיבים אופטיים נפוץ גם בשירותי טלקומוניקציה כגון אינטרנט, טלוויזיה וטלפונים. טריפל סי משתמשת ומספקת מהירויות אינטרנט של ג’יגה ביט למשתמשים.

הסיבים האופטיים מעבירים את המידע באמצעות שידור של קרני אור, והם מציעים רוחב פס גבוה יותר בהורדה ובהעלאת המידע.
רשת מחשבים היא מקרה נפוץ לשימוש באינטרנט סיבים אופטיים בשל יכולתם של סיבים אופטיים להעביר נתונים ולספק רוחב פס גבוה.
באופן דומה, סיבים אופטיים משמשים לעתים קרובות בשידור ואלקטרוניקה כדי לספק חיבורים וביצועים טובים יותר, אינטרנט וטלוויזיה בכבלים הם שניים מהשימושים הנפוצים ביותר בסיבים אופטיים.
ניתן להתקין סיבים אופטיים לתמיכה בחיבורים למרחקים ארוכים בין רשתות מחשבים במקומות שונים. כבלי סיבים אופטיים יכולים להועיל בשל משקלם הקל יותר וגודלם הקטן יותר.

למה לי לעבור לסיבים?

בעבר, כאשר כולנו עבדנו רק עם כבלים מנחושת, כמות המידע שיכולנו להעמיס עליהם הייתה מוגבלת, ואילו עם סיבים אופטיים אין כלל הגבלה במובן הזה.

העברת המידע נעשית בצורה הרבה יותר מהירה שמתאימה לעידן שבו אנחנו חיים ולכן ברור מדוע זו אופציה שכדאי לקחת בחשבון, בקרוב מאוד כל בית בישראל צפוי להחזיק עד כ- 30 מכשירים שונים המחוברים לאינטרנט בו זמנית. אבל גם אם אתם עדיין לא שם, המכשירים שלכם המחוברים בו זמנית לאינטרנט, מאטים את מהירות הגלישה ופוגעים באיכות עומס החיבורים הזה, לצד הדרישה הגוברת לשירותי הסטרימינג, עלייה במספרי העובדים מהבית ועוד – הפכו את התשתית נחושת ה"רגילה" לאיטית ובלתי מספקת עבור בתים רבים בישראל.
בנוסף, תשתית סיבים אופטיים נחשבת גם לבטוחה יותר, כאשר היא מקשה על פעילות פוגענית מכוונת להתנהל דרכה.

מהן המהירויות שיש?

חבילת פייבר 500 מגה הכוללת
מהירות הורדה: 0.01-500 Mbps | מהירות העלאה: 0.01-50Mbps

חבילת פייבר 1000 מגה הכוללת
מהירות הורדה: 0.01-1000Mbps | מהירות העלאה: 0.01-100Mbps

על איזו תשתית אפשר לגלוש?

טריפל סי משתמשת בתשתית פריסת הסיבים של בזק.

האם יש צורך בטכנאי?

יש צורך בטכנאי עבור התקנת סיבים אופטיים, תהליך זה מתבצע במועד שנוח לכם.

פרטים נוספים

  • המסלול כפוף לתנאים כלליים לשירותי האינטרנט.
  • בעת מעבר לחבילה מספקית אחרת, יש להתנתק מהספקית באופן עצמאי. לנוחיותכם להלן לינק לאתר נתק המאפשר ניתוק בקלות מכל ספק תקשורת בישראל.
  • המחירים ללקוחות המחוברים לאינטרנט על גבי תשתית בזק בלבד.
  • קצב הגלישה המצוין הינו קצב הגלישה המרבי (Best –effort) ותלוי בגורמים שאין לחברה שליטה עליהם בן היתר בתשתית הקיימת שמסופקת בנפרד ללקוח על ידי בעלת תשתית.
  • בסיום הרכישה תקבלו מסרון עם פרטי ההתחברות ותוכלו לגלוש מיד לאחר הזנתם בנתב.
  • אספקת נתב (מודם) של טריפל סי אפשרית באיסוף עצמי ממשרדי החברה בפ"ת או על ידי שליח בעלות של 32 ₪
  • לתמיכה או סיוע בהגדרת הנתב (מודם) ניתן להתקשר למוקד התמיכה במספר 6400*
  • לטבלה המפרטת את מהירויות המינימום – לחצו כאן.