השאירו פרטים ונחזור אליכם
או חייגו 03-9204600

דף הבית » שירותים » שירותי אירוח » מערכי אחסון ושרתים

ארגונים כיום נאלצים להתמודד עם כמויות עצומות של מידע, בין אם מידע שנוצר בצורה מסורתית, או בין אם מידע שנוצר מעומסי עבודה של העידן החדש, דרך מספר הולך וגדל של ערוצים, החל מהענן, דרך המובייל ועד הרשתות החברתיות. ארגונים שישכילו לנצל את כמויות המידע האלו לטובתם, יחזיקו ביתרון תחרותי בשוק.

בטריפל סי תוכלו לרכוש מערכות אחסון ממיטב היצרנים כגון HPE IBM ו Dell, אשר מציעים בין היתר אחסון מוגדר תוכנה (Software Defined Storage), פתרונות אחסון מתקדמים ויעילים ויכולות משופרות למערכות קיימות. תשתית האחסון הנכונה תוכל לשפר את 'כלכלת המידע' הזורמת בארגונכם ולהוביל אתכם לעבר הצלחה עסקית גדולה יותר. ארגונים כיום נאלצים להתמודד עם כמויות עצומות של מידע, בין אם מידע שנוצר בצורה מסורתית, או בין אם מידע שנוצר מעומסי עבודה של העידן החדש, דרך מספר הולך וגדל של ערוצים, החל מהענן, דרך המובייל ועד הרשתות החברתיות. ארגונים שישכילו לנצל את כמויות המידע האלו לטובתם, יחזיקו ביתרון תחרותי בשוק.

בנוסף, חברת טריפל סי מספקת שרתים מבוססי טכנולוגיית Intel ו AMD של חברות HPE, Dell, Lenovo לצד שרתי Power של חברת IBM אשר נועדו לספק לכם ביצועים חכמים ויעילים ומספקים לכם מרווח פעולה רחב לניהול עומסי עבודה בצורה קלה ויעילה ולחיסכון ניכר בעלויות. שרתים אלו מבטיחים גישה מהירה יותר למידע, אבטחה גבוהה ואמינות מוכחת למגוון רחב של צרכים עסקיים, בעוד ששרתי ה-Power של חברת IBM תומכים ב- Big Data לשיפור את הביצועים ומותאמים למידע רב במטרות חישוב יישומים אנליטיים אינטנסיביים בצורה שתסייע לארגון שלכם לצמוח ולהתרחב.