מזה כמה עשורים מרבית המחשבים האישיים ברחבי העולם עובדים עם מערכות ווינדוס השונות מבית חברת Microsoft. למרות שישנם לא מעט דברים רעים שאפשר לומר עליהן, עדיין מדובר על המערכות הפופולריות ברחבי העולם, אשר להן הכמות הגדולה ביותר של תוכנות התומכות בה. כמו כן, גם תוכנות המשרד של מיקרוסופט זוכות להצלחה ברחבי העולם, וחבילת אופיס נחשבת לחבילת המשרד הנפוצה ביותר ברחבי העולם בפער ניכר אל מול המתחרות. חבילת אופיס של מיקרוסופט נחשבת לחבילה המקיפה ביותר עבור יישומי משרד, ותוכנות כמו וורד, אקסל, אקסס ואחרות משמשות מיליוני משתמשים ברחבי העולם עבור מגוון רחב של שימושים.

שימוש עם אופיס בענן

כאשר מדובר על המשתמש הפרטי שימוש עם תוכנות אופיס במחשב הפרטי יכול בדרך כלל לספק את צרכי המשתמש. לעומת זאת, כאשר מדובר על פעילות עסקית פעמים רבות יש צורך בשימוש עם אופיס בענן, אשר מאפשר למשתמשים במקומות שונים לעבוד בו זמנים על מסמכים שונים, ולהיות מסונכרנים כל העת, כל שלא יהיה מצב שעובד אחד עורך את המסמך, ובו זמנית עובד אחר עושה שינוי באותו מסמך בלי שכל אחד יודע על השני. בנוסף, חבילת אופיס בענן המכונה אופיס 365 כוללת את שירות הדואר האלקטרוני המתקדם אאוטלוק, ועוד מגוון רחב של אפשרויות מתקדמות לעסקים. למעשה, חבילת אופיס לעסקים יכולה לייעל את העבודה בצורה משמעותית בעסקים, חברות וארגונים, ולאפשר עבודה נוחה ויעילה הרבה יותר בזכות השימוש עם הענן.

אופיס 365 עם חברת טריפל סי

חברת טריפל סי הינה החברה הראשונה בעולם אשר נכנסה לתוכנית שותפים ייחודית. במסגרתה של התוכנית תחומים רבים הקשורים בתוכנות אופיס תחת אחריותה של החברה, ומאפשרים לחסוך בצורך להחזיק אנשי מקצוע בתחום ה – IT עבור פתרון של תקלות ובעיות שונות. החיוב אודות השירות מתבצע בשקלים באופן חודשי, ואתם מקבלים שירות זמין עבור כל תקלה במשך כל שעות היממה, על ידי נציגים דוברי עברית שיוכלו לסייע לכם בפתרון התקלה. כך אתם נהנים משקט מתחזוקה ותקלות, אין לכם צורך להתעסק עם שדרוגים ועדכונים למערכת, ואתם יכולים להנות מכל היתרונות של השימוש עם אופיס בענן. החברה מספקת שירותי אפיון, הטמעה ותחזוקה של החבילה, ומעניקה את המעטפת המקיפה ביותר בתחום.

שירותים נוספים מבית חברת טריפל סי

חברת טריפל סי הינה אחת החברות המובילות בישראל בתחום שירותי המחשוב והתקשורת, והיא מעניקה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים מתקדמים. בין השירותים שהחברה מציעה תוכלו למצוא: שירות waf אשר נועד לספק הגנה עבור אתרי אינטרנט ויישומים מבוססי web כנגד דברים כמו תקיפות של האקרים המעוניינים לפרוץ לשרתי החברה או תוכנות זדוניות המשוטטות ברשת. שירותי גיבוי מתקדמים אשר מאפשרים ללקוחות החברה לגבות את נתוני העסק או הארגון שלהם בצורה פשוטה ונוחה, גם במקרים של נפח מידע גדול במיוחד שאותו הן צריכות לגבות, ועוד מגוון רחב של שירותים מתקדמים אשר החברה מספקת ללקוחות מכל רחבי הארץ.

ומה לגבי שירות הלקוחות של החברה?

חברת טריפל סי חרטה על דגלה את החשיבות הרבה להעניק ללקוחות את השירות הזמין והאיכותי ביותר, בכדי שכל לקוח שבוחר באחד מן השירותים של החברה יוכל להיות רגוע שבכל מקרה של תקלה או בעיה הקשורה באחד מן השירותים של החברה, יש כתובת זמינה אליה ניתן לפנות ולקבל מענה מקצועי עד לפתרון הבעיה. ועל כן, חברות רבות אשר רוצות להיות רגועות שבכל מקרה של תקלה יהיה להן אל מי לפנות, בוחרות דווקא בשירותים של חברת טריפל סי הידועה בשירות הלקוחות שלה.