חזרה לעמוד המדריכים

הגדרת פרופיל משתמש Outlook

אודות

באמצעות Outlook תוכל:

ארגן את הדואר האלקטרוני כדי לאפשר לך להתמקד בהודעות החשובות ביותר.
נהל ושתף את לוח השנה שלך כדי לתזמן פגישות בקלות.
לשתף קבצים מהענן כך שהנמענים יוכלו תמיד לקבל את הגירסה העדכנית ביותר.
להישאר מחובר ופרודוקטיבי בכל מקום שבו אתה נמצא.

הגדרת פרופיל משתמש Outlook

שלב 1

נקליד CONTROL ונבחר בלוח הבקרה Control Panel

שלב 2

נבחר Mail

שלב 3

נלחץ על ADD

שלב 4

יש לבחור שם לפרופיל וללחוץ "OK".

שלב 5

יש להכניס את שם המשתמש, הכתובת החדשה ואת הסיסמה וללחוץ "Next"

שלב 6

המערכת כעת תגדיר את תיבת הדואר ובסיום יופיע מסך המברך אותך על סיום התהליך,
יש ללחוץ על "Finish" לסיום.

שלב 7

כעת המערכת תפתח את תוכנת Outlook עם הפרופיל החדש והתוכן יתעדכן

הקודם הבא