השאירו פרטים ונחזור אליכם
    או חייגו 03-9204601

    התקפות האקרים ופעילות זדונית של רובוטים אוטומטיים עשויות לגרום נזקים רבים בדמות גניבת מידע, השחתת פני האתר, וניצול האתר לשם פריצה למחשבי המשתמשים ביישום.

     

    שירות הענן WAF בנוי מטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות אשר יודעות להתאים את עצמן לאיומים המתפתחים של השוק. השירות, המבוסס על טכנולוגיית ה-WAF המובילה בעולם של חברת Radware, עומד בתקני אבטחת מידע מהמחמירים בעולם: תקן PCI v.3.1-DSS, תקני האיכות לאבטחת מידע ISO27001, ISO27032, ISO28000 ובעל סרטיפיקציה מה- ICSA Labs.

    איך זה עובד?

    לקוחות מספרים

    אורי לבנת
    Head of IT

    כחברה בעלת צרכים טכנולוגיים מתקדמים, מצאנו שמתקן ה-Data Center של חברת טריפל סי נותן לנו מענה לאירוח ארונות עם צריכת אנרגיה גבוהה, יציבות ושרידות ברמה גבוהה, שירות מהיר, יעיל, מקצועי וזמין ויחס אישי של עובדי החברה. כל אלו גרמו לנו להבין שהבחירה בשירותי האירוח של טריפל סי הייתה ללא ספק הבחירה הנכונה עבורנו ואנו צופים המשך שיתוף פעולה בעתיד והוספת טכנולוגיות מתקדמות נוספות.

    איל לוין
    סמנכ"ל טכנולוגיות

    בחרנו ואנחנו מרחיבים את ההסכם עם חברת טריפל סי, כיוון שהפתרון של טריפל סי מהווה ערך מוסף גדול עבורנו, עם תשתיות חזקות, ניהול עצמאי, מקצועיות ותמיכה אנושיים מקצה לקצה. אחרי שנים של עבודה משותפת, טריפל סי, כספק מוביל, יעיל וגמיש, מהווה עבורנו שותף אמיתי לפריצת דרך טכנולוגית.

    דורון פסקל
    מנהל IT

    התרשמתי מאוד מהחשיבה מחוץ לקופסה ומציאת פתרון יצירתי וחדשני לצד ליווי אישי מקיף ואיכפתי תוך עמידה בלוח זמנים לחוץ לעליה לאוויר.

    אלי בן משה
    סמנכ"ל פיתוח עסקי

    כחברת תוכנה המשרתת מאות חברות המשתמשות ב BGATE-ERP במודל של SAAS מיקום שרתי החברה הינו קריטי לרמת השרות והזמינות שאנו מחויבים ללקוחותינו. הבחירה בטריפל סי מוכיחה את עצמה כל יום מחדש בזכות רציפות זמינות השירותים ללקוחותינו, מהירות התגובה והטיפול המיידי לכל אירוע ובעיקר בזכות הביטחון שהשרתים שלנו נמצאים בידיים מקצועיות ואמינות.

    נועם קסטלר
    מנכ"ל

    ברצוני לשבח את הטיפול שקיבלנו מעובדי טריפל סי איתם היינו בקשר. ראשית, כשהחלטנו להעביר את השרת שלנו לאירוח חיצוני, פניתי לשלוש חברות: בזק בינ"ל, 012, וטריפל סי. בחרתי בטריפל סי בגלל היחס והשירות המהיר שהענקתם לי, כולל הזריזות והעזרה להעביר את השרת לאחסון באתר האירוח באותו יום בו פניתי. גם המשך הטיפול שלכם בנו במהלך התקנת השרתים, המענה המהיר והזמינות ראויים לשבח ולא מובנים מאליו כלל, ועל כך תודה. כחברה העוסקת בתוכנה ופרוייקים ונותנת שירות בעצמה אני יודע להעריך שירות טוב ומוקיר תודה על כך.

    חן נאור
    מנהל מערכות מידע

    קבוצת 'למטייל' פנתה לחברת טריפל סי לטובת מתן מענה למערכות הדוא"ל שלה. לכן, יצרתי קשר עם טריפל סי וקיבלתי מענה מהיר, מקצועי ושירותי אשר מותאם לצרכים של 'למטייל'. אני חושב שבעידן של היום, כאשר הטכנולוגיה היא בדמנו, גם חברה שעוסקת בציוד לטיילים נדרשת בטכנולוגיה מתקדמת. כשם שאנחנו מתקדמים עבור הצרכים של הלקוחות שלנו, מצאנו לנכון לתת את אותו הדבר גם למשתמשי החברה ולהעמיד אותם בחזית הטכנולוגיה. המיגרציה לענן הייתה קלה, ידידותית ואינטואיטיבית, כמו גם התמיכה השוטפת שקיבלנו.

    טליה
    מנהלת

    לפני שבועיים פניתי אליכם בבקשה לפתרון איחסון הדומיין ותיבות הדואר שלנו. אני לא מבינה גדולה בעולם המחשבים והעננים… ונתקלת לרוב בתמיכה לא מלאה או שגויה…. ולכן, חשוב היה לי באופן אישי להגיד לכן תודה ולפרגן לכם על השירות המצויין, החל ממציאת החבילה הכוללת שתתאים לי בעסק בצורה הנכונה ביותר ועד לשירות הטכני (היוצא דופן) של סרגיי ואסף. תודה רבה שהפכתם לי את סביבת העבודה היומיומית שלי לנוחה ביותר!

    יריב חלפון
    מנכ"ל

    בחרנו בטריפל סי לשם הקמה של רשת תקשורת לחיבור כל הלקוחות ברשת מאובטחת אחת לקישור לאינטרנט ולקישור אל חברות סליקת המחאות וכרטיסי אשראי. מצאנו בחברת טריפל סי שותף אמין ומקצועי לפעילות שלנו בתחום מחשוב הענן והתקשורת, בעיקר הודות למקצועיות החברה הפגינה בכל הקשור להקמתה של רשת התקשורת והרצון להיענות לדרישותינו המחמירות ביחס לזמינות ולרמת השירות ללקוחות החברה. השילוב של ספקית אינטרנט וספק ענן תחת קורת גג אחת מאפשרים לנו להרחיב את פעילות החברה בתחום המחשוב לכיוון הענן ובכך לייעל ולשפר את שירות ללקוחות החברה.

    יהודה ברוך
    מנכ"ל

    מבקש להביע את מלוא הערכתי הכנה לצוות התמיכה של צוות טריפל סי. צוות שנותן שירות ברמה אחרת, קרי הרמה הגבוהה ביותר שהכרתי. לא מוותרים, גם אם לא השיגו את אנשיי, הם מתקשרים שוב ושוב ושולחים הודעות. תודה רבה !

    דרור יצחקוב
    מנהל טכני

    Triple Thanks!! ברצוני להודות מקרב לב לאלירן זוהר ובן נחום מצוות המכירות וכן לצוות הטכני של החברה על הליווי, התמיכה והשירות האדיב, המקצועי והזמין (כולל בזמנים לא סטנדרטים כמו סופי שבוע), באמת שירות מעל למצופה.כסטרטאפיסט שמשאביו דלים וכל פיפס חשוב לו, אני מופתע מאד מתודעת השירות המעולה והרצון הכן לעזור ולדחוף קדימה גם בנושא הטכני וגם בנושא הכספי.

    שרון גולדשטיין
    מנכ"ל

    היום במהלך עבודה של הגדרת לפטופ ללקוחה שהקימה עסק עצמאי, והעברת מידע ממחשב שהיה שייך לחברה אחרת בו היא עבדה, הצעתי לה לרכוש לה דומיין ולהקים תיבת EXCHANGE – ואת כל התהליך כולל רישום דומיין ב .com שתוך דקות אחדות כבר פורסם ב DNS הקמתי את תיבת הדואר וגם היא כבר החלה לקבל מיילים מבחוץ- זה היופי שביכלתי לתת שרות ובניית פרופיל עסקי עם מיטב היכולות הטכנולוגיות – וזאת במהלך ביצוע עבודות נוספות אצל אותה לקוחה. כמו כן גם העברתי את כל אנשי הקשר ולוח השנה מהאאוטלוק של החברה ישירות לEXCHANGE החדש אצלכם ומשם בסינכרון לאייפון (אפילו היה לי זמן לרכוש ולהקים שרת וירטואלי ללקוח אחר שהיה לחוץ בזמן)- בקיצור יום כיף, אפקטיבי ועם המון סיפוק תודה על העזרה והתגובתיות בעניין הקמת השרת.

    דוד בר כתר
    מנכ"ל

    אני עם טריפל סי כבר הרבה מאוד שנים. אני מקבל מכם שרותי ענן, שרתים, Hosted Exchange, גיבויים, דומיינים ואחסון ובגדול אני מרוצה מאוד. שרות התמיכה הטכנית מצוין. אמנם בכל מערכת יש תקלות אבל תמיד יש הרגשה שיש עם מי לדבר. הייתה לי בעיה עם לקוח ודיברתי עם אלירן זוהר. הוא מיד הפנה אליי מישהו, הסברתי לו את הבעיה וההתייחסות הייתה מאוד מהירה ועניינית. אני רוצה לשבח את המקצועיות של משה ווסקר במיוחד. הוא טכנאי שממש מבין בהכל, בכל התחומים. מצאתי עם מי לדבר גם בצד הטכני וגם בקבלת מענה מהיר וטוב.

    דניאל קז
    מנמ"ר

    כחברה שחותרת למצוינות באיכות ובשירות ללקוחותיה, היה חשוב לנו לבחור בספק ענן שנותן חוויה דומה – לאחר 5 שנים אני שמח להגיד שטריפל סי המספקת לנו את כל שירותי הענן, תחת קורת גג אחת – עומדת בחזית הטכנולוגיה והשירות, ואיתם אני מרגיש… בבית

    בוקי בן נתן
    סמנכ"ל טכנולוגיה

    חיפשנו להעביר את ה – Exchange שלנו החוצה והתרשמנו שחברת טריפל סי היא חברה גדולה המספקת את שרות הדוא"ל בענן הבטוח והאמין ביותר. כמו כן, טריפל סי מספקת לנו שרותי ענן נוספים כגון: Hosted Exchange Terminal Server Active Directory File Server שרותי אינטרנט ושרותי תשתיות לתוכנתSAP Business One . צריך להבין כי זה לא כל כך פשוט כיוון שהמשרד המרכזי שלנו בארגנטינה. התרשמנו שהשרות מצוין. לכל בעיה שהעליתי קיבלתי פתרון. קיבלתי עזרה גם בטלפון ולעתים בשעות לא שגרתיות. מירון מילר ואמיר טל מהצד הטכני וממיקי שטרקמן מהצד של המכירות. כל בקשה הכי קטנה הם מיד מגיבים ותמיד נותנים תמיכה.

    אייל הלוי
    מנהל תפעול ורכש

    חברת בסטרייד חיפשה לעבור למרכזייה חדשה, אחרי הצעות רבות ומגוונות החלטנו ללכת על טריפל סי, ולמה? מהשיחה הראשונה הבנתי שיש עם מי לדבר! אלירן היה ענייני, רציני, עונה לכל שאלה, ומציג פתרון מרכזייה חכמה – בלי חוכמות "ופולשטיקים", בלי אותיות קטנות ובלי משחקים. לאחר שהתחברנו ונוצרו המשתמשים, גיליתי חבר'ה מקצועיים שעשו בשבילי מעל ומעבר, והציגו לי את היכולות הברורות לעין עם כל יתרונותיה של המרכזייה החדשה. הידידותיות של הצוות ושל המערכת עצמה הם מה שנותן לנו ביטחון במערכת, ומעל לכל: התמיכה הכנה גם בשעות לא שעות (אלירן הגיב לי גם ב12:00 בלילה!!).
    לכן, אנחנו אתכם יד ביד לימים טובים ברוכים ומלאים
    הצלחה! צוות בסטרייד.

    אבישי ספיר
    מנכ"ל

    ברצוני להודות לכם על הטיפול במעבר חברת ספירים לענן, בין היתר בקשר עם הספקים השונים,בניהול החיובים ומסירת מסמכים ברמת פירוט מעולה, בהמשך הקשר מול הספקים בזמן אמיתי,בקבלת אפיונים בדואר ובטלפונים ובפגישות והמצגות במשרד שלכם. כל פנייה בדואר או בטלפון נענתה בצורה מיידית ובמקצועיות יוצאת דופן, במיוחד מצידו של מיקי שטרקמן.
    בברכה ובתקווה להמשך שיתוף פעולה, אבישי ספיר

    יונתן סלומון
    מנהל IT

    בזמנו היה לנו בחברה שרת ייעודי של Exchange והמייל אצלנו הוא מאוד קריטי. התחלנו לגדול והבנו שאנו צריכים להשקיע המון בתשתיות שונות . או לחילופין, למצוא ספק שיודע לתת לנו את השרותים האלו. יצאנו מנקודת ההנחה כי הספק הטוב ביותר לכך הינו ממיקרוסופט. לצערנו רמת השרות לא עלתה על הציפיות שלנו כחברה. עובד בחברה ציין כי יש לו בבית חיבור אינטרנט של טריפל סי והוא מאוד מרוצה. לא הכרתי את טריפל סי לפני כן. יצרתי עמכם קשר ומאז אני מאוד שבע רצון. יש לנו אינטראקציה עם שירות התמיכה הטכנית. הופתענו לקבל שרות סבלני,אדיב ומקצועי עם אנשים שיודעים את העבודה.

    ליאב נאור
    מנכ"לית

    חיפשנו סביבה הולמת שתתאים לצרכים המורכבים שלנו. נדרשנו להקים סביבה שתהיה גמישה ותאפשר לנו לגדול ללא הפרעה מחד ושתהיה מאובטחת ושרידה מאידך. היצע השירותים שחברת טריפל סי מספקת עונה בדיוק על צרכים אלו. באמצעות שירותי הענן אנחנו יכולים להוסיף כוח מחשוב באופן מידי, כאשר אנו נדרשים למשאבים מוגברים, ויחד עם זאת לחסוך בעלויות בתקופות רגיעה.

    עדי רוסו
    סמנכ"ל

    ברצוני להודות בשם צוות PayCall לעמית טבקמן מהצוות הטכני ואלירן זוהר מצוות המכירות של Triple C, אשר ליוו אותנו בהתממשקות עם מערכת ה-Microsoft CRM וממשיכים ללוות ולעזור לנו כל הלב בכל מה שאנחנו צריכים. השירות שהם נותנים מקצועי, מהיר, אדיב, סובלני ויסודי. הלוואי שכל נותני השירות היו כמוהם! מערכת ה-CRM עצמה הינה מהירה, קלה לתפעול, ידידותית, ברורה ובעיקר תורמת לסדר וליעילות הארגונית. אנו מרוצים מאוד מהשירות שאתם מספקים ושוב תודה ענקית לעמית ואלירן, ישר כוח…

    ערן שלומי
    מנכ"ל

    עד לפני מספר חודשים היינו משתמשים בשירותי POP3 של אחד הספקיות הגדולות בארץ ואותו ספק אירח לנו את אתר החברה שנהנה מעשרות אלפי כניסות של לקוחות בחודש. הצעת טריפל-סי לעבור ל- Hosted exchange וכן להעביר את אתר האינטרנט היתה אטרקטיבית אך היה קיים חשש ממעבר לספק חדש וכן ממעבר לשירותי exchange מרוחקים בענן. לאחר קבלת ההחלטה – המעבר היה חלק וכלל לא הורגש בן מבחינת האתר והן מבחינת תיבות הדוא"ל. הגישה לאתר השתפרה משמעותית והעבודה מול Exchange בענן מהירה כאילו שרת ה- Exchange מותקן מקומית. אנו שבעי רצון מהמעבר, מהשירות השוטף של צוות הטכני ובסופו של חודש אפילו משלמים פחות.

    זוהר אוחנה
    מנכ"ל

    אני מרוצה עד הגג מהשירות אשר עובדי החברה שלך מגישים. והנה שמות המופלאים.. רונן לוי, החשב, הוא משהו מיוחד מאוד, בשל היות אנשים כמותו, חברות בונות את המוניטין שלהן כהלכה. אני מייחל להגיע ליום בו גם אנו נעסיק אנשים איכותיים כמותו. אורטל שחר, נחמדה, יעילה ופרקטית. פותרת בעיות בזמן אמת.. אלירן זוהר, כפי שם משפחתו, הוא מביא אור ודינמיקה לחברה שלכם. טוב שהוא מנהל את תיק הלקוח שלי. מחמוד נאשף, איש מקצוע יעיל וממוקד, עצותיו טובות ומקצועיות. כשאלו אנשי הצוות אצלכם, אנו פה מרגישים ביטחון בטכנולוגיה ובשירות. תודה רבה על הכל, חיזקו ואימצו מאוד.

    ליז רוזנבלט
    מנכ"ל

    למרות החששות, גילינו שהמעבר קל משחשבנו והתהליך עבר ללא תקלות. בשל כך החלטנו להגשים חלום ואף להשתדרג לשרת אקסצ'יינג, המאוחסן בענן הציבורי של החברה. טריפל סי ספקה את הסחורה ואף מעבר. היחס האדיב, השירות המקצועי והמהיר עלה על כל הציפיות שלנו. לטריפל סי יש תרומה אדירה בהצלחת התחייבותינו למתן מענה מהיר וזמינות מלאה. קבלת המיילים והגלישה כיום מהירה מתמיד, הממשק נוח וידידותי ונושא השיתופיות הפך לקל ויעיל, כך שמאפשר לנו לפעול במהירות וביעילות.

    אלישע חקק
    בעלים

    לאלירן וליתר צוות טריפל סי, אני באמת בשוק מהשירות, השירותיות ומהירות התגובה מהמחיר ללא התחרות, מהעמידה במילה וממבחן התוצאה, שעלתה על כל ציפייה. המון המון תודה וחג שמח, אלישע.

    בוריס שקולניק
    מנהל Comverse Labs & Solutions

    אני תמיד מחפש את ההזדמנות הטובה ביותר להעניק לחברה שלי ערך מוסף של ממש ב"מגרש המשחקים" החדשני, היעיל והמשתלם ביותר – מעבדות קומברס. מקרה המבחן ו-POC במקרה של Azure Pack וטריפל סי עלו על כל הציפיות. המוצר שלנו פועל באופן מושלם. אנחנו יכולים לעבוד בתעריף על בסיס שעתי המאפשר גמישות והעיקר, כחברת Enterprise יש לנו פתרון אמיתי עם כל היתרונות הלוקאליים. ניסיון העבודה המשותף והצמוד של מספר השנים עם טריפל סי – מערכת יחסים מקצועית ויעילה מבוססת על שיתוף אסטרטגי ולימוד הצרכים.

    קרן ישראלי
    מנהלת שיווק

    חווינו במשרדינו בעיות עם חיבור/תשתית האינטרנט מעל ל-6 חודשים (מאז שהתחילה הפעילות). לאחר מספר לא מבוטל של פניות גם לחברת CCC וגם לספק התשתית 'בזק' וייאוש רב מחוסר היענות או יחס לא נאות. יואל, מנהל שירות הלקוחות העיסקי (טכני) לקח את המקרה שלנו לטיפול מסור וחם, עבר איתי על התקלה מכל הגורמים וההיבטים האפשריים וכאשר התגלה כי התקלה מקורה בספק התשתית 'בזק', לקח את הטיפול לידיו בעקשנות מופתית ומסירות לטיפול בתקלה. יואל התעקש מול חברת בזק לטיפול מיידי בבדיקת התשתית מצידם, למרות סירובם הגורף וניסיונם להחליף לנו שוב את נתב הגלישה (ראוטר) ובכך תרם לפתרון הבעיה (בעיית תשתית – התקנה לא נכונה של התשתית במשרדינו) הוא אף וידא שאכן נפתרה הבעיה והיה בקשר רציף עימי לאורך כל הדרך. נכון לרגע זה, אנחנו חווים לראשונה מאז שהתחברנו לחברתכם, חיבור אינטרנט יציב, מהיר ומתמשך. יואל ביצע את עבודתו מעל המצופה ורצוני לציין לטובה את שירותו האדיב, המסור והמצוין.

    אמנון קלצ'י
    מייסד

    ברצוני להודות לשירות הלקוחות והתמיכה של חברת טריפל סי שעמדו לצידי החל משיחת הטלפון הראשונה ועד להזמנת חבילת האחסון המתאימה. ללא הסיוע האנושי שבוצע במוטיבציה רבה – לא היה ניתן לבצע את אירוח האתר. בחירתי בחברת טריפל סי, למרות שגולשי האתר STOCKS-FILTER.COM הם מאירופה – העדפתי לאחסן בישראל ולא בחו"ל בגלל האמון כי התמיכה בישראל תהווה יתרון משמעותי עבורי מבחינת נוחות השירות.
    שמחתי לגלות כי בחרתי נכון מאחר ומהירות השרתים של טריפל סי מהירה מאד, בהשוואה לשרת הפיתוח של חברת האיחסון שבאוקראינה. התלהבנו מהשרתים המהירים של טריפל סי ישראל שהיו בהשוואה מהירים פי 10.
    בנוסף, אציין כי מחירי החבילות של טריפל סי, יחד עם רישיונות MICROSOFT SQL זולים במאות אחוזים מול המתחרים שלה בישראל. טריפל סי היא מתחרה חשובה בישראל בנישה זו של אתרים מבוססי MICROSOFT SQL ולא MY SQL – נישה בה יש אוליגופול מחירים גבוה בישראל שרק טריפל סי שברה.

    אריאל שקרצ'י
    מנהל

    לכל הצוות המופלא של טריפל סי, תודה מקרב לב על העבודה הקשה, המורכבת והמקצועית. נתתם לי תחושה של שותפות אמתית, ולמרות לוחות הזמנים הקצרים מאוד עד בלתי אפשריים, הצלחתם להעלות את תשתיות המחשוב של הקבוצה לאוויר בצורה חלקה, ללא פגיעה בפעילות השוטפת של העיתון, אתר NRG וחטיבת המגזינים. תודה לשלומי שלא ויתר והצליח לטפל בעדינות, בסבלנות אין קץ וביעילות בקלריון. תודה לרונצ'ו שעמד בלו"ז לא הגיוני. כשאני חושב על הפרויקט המטורף הזה, יש לי רק דבר אחד לומר לכם: איזה מזל שבחרתי בכם, איזה מזל שבחרתי טריפל סי !

    דני חסון
    מנהל

    רציתי להעביר לכם את הבעת התודה שאני חש כלפי העבודה המסורה שבוצעה בפרויקט העברת השרתים אליכם. העבודה היתה ברמה מקצועית גבוהה אבל לא רק מזה התרשמתי. התרשמתי מההרגשה שאתם מוכנים לעשות הכל כדי לעמוד ביעד הזמן הקריטי ובמיוחד נתונה תודתי למשה שעבד מאוחר לתוך ערב חג סוכות וסופי שבוע בלילות ובבקרים. מיחסי העבודה למדתי שאצלכם שלקוח זה לא לקוח אלא הרבה מעבר לזה. החל מזה שרמי לקח אישית את רצונותי ואלירן שהפך להיות "חבר" . הסיסמא שלי מעתה – לטריפל סי הגעת – אמא (אלירן + משה + אמיר) מצאת. וסליחה לאיציק שנגמרו לי האותיות.

    טל פרנקל
    מנכ"ל

    FBC משתמשת בשירותי האירוח של חברת טריפל סי על מנת להציע שרותי ענן באיכות מעולה ללקוחות מערכת ה- ERP של Priority המשווקת ע"י FBC. ל- FBC מאות לקוחות Priority ועשרות מהם התחילו להשתמש במערכת כמערכת SAAS במסגרת שרותי הענן והאירוח שמציעה טריפל סי.

    אשר גליקמן
    מנכ"ל

    חברת אמ.פי.אל החליטה להנפיק ללקוחותיה, במסגרת שירות חדשני וייחודי, חתימות אלקטרוניות מאובטחות על גבי הענן של חברת טריפל סי כחלק משירותי Saas שהיא מספקת . הבחירה ב Triple C כספקית הענן נראתה לנו טבעית הן בשל רמת שירותי הענן הגבוהה והן בשל רמת השירות והמקצועיות . במסגרת בחינת שירותי הענן וביקורנו בData Center התרשמנו רבות מרמת הטכנולוגיה והאפשריות הנוספות לספק שירות לאלפי משתמשים תוך רמת SLA גבוהה לסוג השירותים שאנו מתכוונים לספק ללקוחותינו.

    עודד רפאלי
    מנהל תמיכה

    במסגרת פרויקט המעבר למתקן טריפל סי, העברנו את כל מערכות ה-IT שלנו לאירוח במתקן החברה, לרבות אתר דפי זהב, ZAP השוואת מחירים, ZAP Rest ועוד. הפרויקט בוצע בשלוש פעימות וכלל העברה של 12 מסדים על כל תכולתם, בין השאר שרתים, אחסון, מתגי ליבה ועוד. בחרנו במתקן החברה בגלל שיקולי חיסכון במחיר וזמינות מערכות גבוהה ומצאנו בטריפל סי לא רק ספק אלא שותף לדרך. המחויבות של עובדי טריפל סי לפרויקט ההעברה, כולל כל המנהלים והעובדים גרמו להצלחת המעבר ולתוצאות טובות.

    ניסים סחייק
    מנהל תשתיות

    חיפשנו פתרון גיבוי והתאוששות מאסון עבור כל שרתי האפליקציה והדואר של ש.ל.ה. לשמחתנו מצאנו את טריפל סי ועובדיה; אנשים נחמדים, שלא מדברים גבוה ומרוכזים בביצוע המשימה. החלטנו ללכת איתם יד ביד לפרויקט במתכונת POC כך שנוכל להיות בטוחים בדברים לפני מימוש סופי. המערכת הוקמה באתר ש.ל.ה ובסיום ההתקנה, שעברה בהצלחה, הועתקה המערכת למתקן טריפל סי לביצוע DR מלא. אנו שמחים על שיתוף הפעולה המוצלח ומקווים להמשך שיתוף פעולה פורה גם בעתיד.

    מיטל לב
    מנהלת מחשוב

    פנינו לחברת טריפל סי על מנת לקבל פתרון לטובת אירוח אתר הקניות החדש. הפרויקט כלל רכישה של סביבת משאבי ענן פרטיים, רישיונות מיקרוסופט, שירותי גיבוי נתונים ושירותי ניטור, כאשר המטרה העיקרית הייתה לבנות פלטפורמת E-Commerce חזקה עבור האתר המקוון של הרשת אשר דורשת רמות שרידות ויציבות גבוהות במיוחד. המעבר עבר בצורה חלקה ונוחה עם המון תמיכה מצד עובדי החברה של טריפל סי. אנחנו מאוד מרוצים משיתוף הפעולה עם החברה ואין לנו ספק שהפרויקט יוביל לשיתופי פעולה נוספים גם בעתיד.

    גבי שגיא
    סמנכ"ל מערכות מידע

    החלטנו להיכנס לשירותי האירוח של חברת טריפל סי בשנת 2011. בזמנו, האתגר הגדול במעבר היה הלו"ז. מדובר בחברה שעובדת 24/7 על מגוון מערכות קריטיות מול כמות לא מבוטלת של ספקים ולקוחות, מה שחייב זמני השבתה מינימאליים ואפס תקלות. על מנת לבצע את המעבר בצורה אופטימלית ובמינימום זמן, נדרשה עבודת הכנה ותכנון קפדני. בפועל, המעבר התבצע תוך פחות -24 שעות ועם אפס תקלות. במסגרת הפרויקט, העברנו את כל השרתים, מערכות האחסון, ציודי התקשורת ואבטחת המידע למתקן של טריפל סי. בחרנו בטריפל סי כיוון שמתקן האירוח שלה הוא מהמשוכללים והיתירים שנתקלנו בהם במהלך הבדיקות שערכנו והחלטנו שנכון לנו לעבוד עם ספק מקצועי, שמגיע מתחום התשתיות ומספק לנו מטריה של פתרונות, החל מאירוח, קווי תקשורת, שירותי אינטגרציה ושירותי תמיכה – הכל תחת קורת גג אחת.

    גיל ארדון

    התחלנו את דרכנו עם חברת טריפל סי באירוח של ארון אחד. לאחרונה גדלנו לאירוח של 2 ארונות ובעתיד נמשיך לגדול לארונות נוספים. מתקן האירוח, ברמת שרידות Tier4 של חברת טריפל סי, מספק לנו את השקט הנפשי שדרוש לנו, כחברה שנמצאת תחת רגולציה של שוק ההון.

    נירית הראל
    מתכננת קורסים בינלאומיים

    הנדון: הבעת תודה והערכה חמה
    מכללת הגליל עוסקת בייזום ועריכת השתלמויות וסמינרים בינלאומיים במגוון תחומי ניהול עבור בעלי תפקידים בכירים ממדינות מתפתחות. ברצוננו להודות לכם מקרב לב בשם מכללת הגליל ובשם המשתלמים, על היחס החם ותשומת הלב לה הם זכו בעת ביקורם אצלכם. אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה ועל נכונותכם לחלוק את ניסיונכם העשיר ואת ידיעותיכם המקצועיות עם משתלמי המכללה. בתודה על תרומתכם הרבה להצלחת ההשתלמות ובתקווה להמשך פעילות משותפת גם בעתיד.

    עופר טרנר
    מנהל יחידת פיתוח

    כשבנק הפועלים החליט על הקמת אתר משני לתמיכה טלפונית – בנשר חיפה – פנה הבנק לטריפל סי לבניית התשתית המחשובית. נפח האחסון שהוגדר ע"י הבנק למרכז התמיכה היה 1TB. מומחי טריפל סי שנדרשו לספק אחסון משותף לשרתי ה-UNIX ושרתי ה-BLADE בחרו במערכת האחסון האופטית FAStT 700. מערכת אחסון זו מאפשרת ללקוח הגדרה של עד 64 מחיצות לשמירת קבוצות מידע שונות. אל ה – FAStT 700 חוברו כל שרתי ה-BLADE (כ-20 שרתים) בתצורת DISCLESS, ואיתחולם נעשה ממערך האחסון – יתרון עצום לטיפול בתחזוקת המערכת. המערכת עובדת לשביעות רצונו המלאה של הבנק.

    דני מנור
    מנהל מערכות מידע

    חברת נביעות למין מינרליים החליטה להכניס סדר בגיבוי הנתונים הארגוניים. טריפל סי, המתמחה במערכות אחסון וגיבוי היתה בחירה טבעית. הפתרון שנפתר עבור נביעות כלל ספריית LTO2 בדגם 3583 היכולה להכיל עד 72 קלטות בקיבולת של 200/400GB. אך ספרייה ותהליך גיבויים יש לנהל. מומחי טריפל סי התקינו את תוכנות הניהול של TSM – Tivoli – המנהלת את גיבוי הנתונים. התוכנה מאפשרת ללקוח לנהל גיבוי של 14 שרתים במקביל וזאת על גבי מספר מינימלי של קלטו. המערכת עובדת לשביעות רצונה של החברה.

    גבי גולן
    מנהל תשתיות

    כשחברת עמידר, חברת השיכון והנכסים הגדולה בישראל, חיפשה מערך אחסון מרכזי, הוחלט לבחור במערך מסוג FAStT 700 הכולל 42 דיסקים בנפח של 3 טרה בייט. מערך הדיסקים הוא מסוג FIBERE CHANNEL עם כניסות של 2GB. מערך הדיסקים סופק עם סקרים המאפשרים לעמידר להתחבר הן לשרתי ה-UNIX והן לשרתי ה-INTEL אשר נמצאים בשימוש החברה. טריפל סי היא השותף העיקרי של עמידר למחשוב החברה והוכיחה את עצמה כפרטנר שניתן לסמוך עליו בכל עת.

    חיים ברוך
    מומחה מערכות תשתית

    מאז הכרותינו ועבודתנו המשותפת עם חברת טריפל סי, נתקלנו במקצוענות, זמינות ואיכויות מדהימות, אשר רק השתבחו עם השנים.מעל לכל, בחברה המיוחדת הזו מצאנו אנשים מיוחדים שנותנים את הנשמה בכל שעות היממה, אנשים שהם לא רק חֵבְרה, אלא חברים (דברים באמת מהלב).

    רן רוטשילד
    מנהל מחלקת תפעול

    בשוק כל כך תחרותי אשר הפערים בין החברות השונות כמעט ולא קיימים חשוב לנו לעבוד עם חברה שנותנת יותר. לאחר מספר שנות עבודה עם טריפל סי אני יכול לומר בבטחה שמחויבות, אכפתיות ומקצועיות הם חלק בלתי נפרד מצורת עבודתם.

    אריה כהן
    מערכות מידע

    לאחר מספר רב של שנים (13 במספר), של עבודה פורייה, מקצועית ויחסי אנוש מעולים, מרשה לעצמי לסכם את העבודה עם חברת טריפל C ב- 3 מילים אשר בעצם יאמרו הכול: שירות ללא תחרות. יישר כח.

    עוז גרודקה
    מנהל מערכת, מטריקס - פרוייקט פיא הפסג

    על טריפל סי תמיד אפשר לסמוך: שרת מקצועי ואדיב, אנשים אחראים ומקצועיים תמיד שם בשבילך (באמת מהלב).

    טל עמר
    רכש

    אני עובדת עם טריפל סי למעלה מ-5 שנים. טריפל סי בשבילי זה כבר משפחה ולא רק ספק. מעבר למקצועיות ולשירות המעולה שאני מקבלת, האנשים שעובדים בחברה הם חביבים ,סובלניים, אוהבים את מה שהם עושים ולכן זה מה שעושה את ההבדל ומייחד אותם משאר החברות שבתחום.

    אברהם גור
    מנהל שרות לקוחות ורכש

    לאורך שנים רבות של שיתוף פעולה שלנו מול טריפל סי, עלי לציין שאנו זוכים לשיתוף פעולה מלא וקבלת מענה מקצועי לכל תקלה או בעיה שמתעוררת, מצוות של עובדים שכייף לעבוד איתו.

    ניסים גדות
    מנהל רכש

    אם הייתי נאלץ לעשות שוב בחירה של ספק – הייתי בוחר טריפל סי מבלי להניד עפעף. צוות מקצועי, מהימן ועומד בזמנים.

    דן אלטהולץ
    קניין רכש

    לעבוד עם טריפל סי מבחינתי זה לקבל שרות מהמעלה הראשונה, תוך כדי מקצועיות ועמידה בלוחות זמנים, הבנת הצרכים ומציאת פתרונות משותפים בעת הצורך. המיקוד העסקי של טריפל סי מהווה יתרון משמעותי עבור קומברס.

    מאיר מושקה
    מנהל מערכות מידע

    במהלך שנות העבודה של חברת אורמת עם חברת טריפל סי, נהנינו משיתוף פעולה שהתבטא בשירות אדיב, מקצועי ומהיר.

    צביקה אולקניצקי
    מנהל הדרכה

    טריפל סי הינו אחד מספקי הפתרונות המובילים שלנו, אשר ללא ספק נותן שירות יוצא דופן. מנהל הלקוח שלנו, ירון ברק, אדם שנעים לעבוד מולו, מקצועי ושירותי ביותר – קיימת אוירה נוחה וחברית בעבודה מול טריפל סי ולא רק בעבודה מול מנהל הלקוח.

    רן שלום

    אנו שמחים להנות מהשירות המצוין של טריפל סי, שתמכו בנו לאורך כל הדרך גם ברגעים קשים.

    דודי אבוקסיס
    מנהל קטגורית חשמל וטכנולוגיה

    ההתנהלות המסחרית עם חברת טריפל סי תמיד מתנהלת תוך כדי אמפטיה מלאה של טריפל סי לאורך השנים עם הקניית בטחון מלא ללקוח ושקט הגורמים להצלחת העסקה.

    שמואל אליכין
    מנהל מערכות מידע

    במהלך השנה האחרונה רכשה שנקר מחברת טריפל סי מספר שרתים. הניסיון שנצבר בשנה זו היה מוצלח מאד. השילוב בין איכות השרתים התמיכה והשירות היה מבחינת שנקר שילוב מנצח ששינה את מדיניות רכישת השרתים הקודמת.

    דורון איזון
    מנהל טכנולוגיות

    קיימות שתי חלופות בעבודה עם ספקים, האחת לעבוד עם מספר ספקים במקביל לצורך עמידה ביעדי מחיר ושירות, והשניה, בה בחרה נס טכנולוגיות, היא להתמקד בספק אחד טוב, יציב ואמין לאורך זמן. לאורך שנות השותפות עם טריפל סי קיבלה נס טכנולוגיות שירות, מקצוענות ואדיבות מטריפל סי ברמה גבוהה ביותר ותוך מאמץ מתמיד לשיפור לאורך השנים. אבל… כל אלה הן לכאורה ציפיות טריוויאליות מספק טוב. מה שמבחין שותף אמיתי מכל ספק אחר הוא התמיכה שאתה מקבל ממנו כאשר אתה צריך סיוע דחוף. באירוע DRP אותו חווינו, נס טכנולוגיות נזקקה לכמות ומגוון ציוד שחייבו מורכבות, אינטגרציה והבנה טכנולוגית מהירה של הדרישות. מיד בבוקר למחרת האירוע, אנשי טריפל סי התייצבו בארגון מידית, קיבלו סט דרישות מורכב בכמות גדולה, נענו לאתגר ובחלוף ימים ספורים תוך הפגנת שירותיות גבוהה מאד ופתיחות רבה סיפקו את מרבית הדרישות. מעבר לזה, עסקים עושים בין אנשים, ובטריפל סי בהחלט יש אנשים שכדאי לעשות איתם עסקים, תמשיכו ככה.

    צבי אלבלינג
    מנהל תפעול מערכות מידע

    הנני מבקש להביע את הערכתי הרבה לשירות אותו אני מקבל מחברת טריפל סי. זמינות גבוהה (גם בשעות הקטנות של הלילה), מקצועיות והרגשה שיש על מי לסמוך מלווה אותי מאז נוצר הקשר עם הבנק לפני כ- 6 שנים. מגיעות ברכות רבות לשלומי נחום ואנשי צוותו וכן לאנשי המכירות אשר מלווים אותנו בכל תקלה, שדרוג, ואו תכנון שיפורים ורכש עבור מערכות הליבה של הבנק אותן חברת טריפל סי מתחזקת. כל זאת לשביעות רצוננו הגבוהה. ישר כוח.

    אילן אמיר
    מנהל רכש

    הגעתי לטריפל סי בהמלצה חמה מאוד של חבר, לשמחתי לא התאכזבתי, השרות מקצועי איכותי יעיל ומהיר והכול בחברות עם חיוך… מאחל המון הצלחה.

    שולי הלל
    צוות מערכות מידע

    אני רוצה לשבח ולהודות על התמיכה, המקצועיות לעילה ולעילה של כל הצוות (אלירן, איציק, רועי, עמיר) החל מתהליך האפיון וכלה בהטמעה בתוך מערכות המידע של סטימצקי.
    במיוחד אני רוצה לציין את עמיר על עבודתו המסורה והסובלנות הרבה שהפגין, עמיר ביצע בדיקות יומיות ביוזמתו עד ליצוב עמיר הפגין מקצועיות והחשוב מכל שירות ברמה גבוהה וראויה לשבח. עמיר הוא נכס שאני בטוח שתדעו לשמור עליו.

    דוד חדד
    מנהל מחלקה

    בנק דיסקונט מקבל שירותים מקצועיים איכותיים בנושא UNIX AIX במשך למעלה מ- 12 שנה. פלטפורמה זו משרתת את הבנק ביישומים חשובים כגון סחר חוץ, SWIFT, יישומים חשבונאיים ועוד. העבודה המשותפת אפשרה לבנק להקים מערכות מרכזיות ויציבות עם שרידות מלאה. השירות של טריפל סי למערכות ששווקו באמצעותה הוא מיומן ומקצועי, בנושאי חומרה ומערכות הפעלה ומופעל 24 שעות ביממה.

    גלעד טפיאס
    פרטי

    שלום רב, רציתי לומר תודה ולהביע את הערכתי על השירות המהיר והמצוין שקיבלתי אתמול מנציג שירות הלקוחות שלכם בשם אודי תורג'מן. לפני מספר חודשים עברתי דירה ובמועד זה עברתי אליכם לאחר שנים רבות, במהלכן הייתי לקוח של ספק אינטרנט אחר. אתמול נדרשתי בפעם הראשונה לשירות טכני ואודי הנחמד ענה לי בתוך פחות מ-20 שניות! מעבר למענה המהיר, עד לפתרון מלא של התקלה הטכנית, זכיתי לשירות אישי, סובלני, מקצועי ואדיב – תכונות מיוחדות ונדירות במחוזותינו! אני מודה שאני אחד כזה שנוהג להתלונן כשאני נתקל בשירות לקוי ולכן, גם במקרה זה כשנתקלתי בשירות נהדר ויוצא דופן בנוף הישראלי – מצאתי לנכון לפנות אליך באופן אישי כדי לשבח את אודי ולהביע את הערכתי על מסירותו לטריפל סי והאכפתיות שהפגין במהלך הטיפול בפנייתי. אם יורשה לי, חשוב לי לומר שבעיני שאודי הוא נכס עבור טריפל C – שמור עליו היטב ודאג להשאיר אותו שמח ומרוצה כפי שהוא דואג להשאיר את הלקוחות שלכם שמחים ומרוצים כמוני. תודה רבה ויישר כח! בברכה, גלעד

    דורון דורנט
    פרטי

    אני רוצה להודות לתומך שלכם בשם רוסלאן שסיפק לי פתרון מהיר ומקצועי לבעיה מאוד מציקה. מאוד מרוצה להיות לקוח שלכם ואמשיך להמליץ עליכם בכל הזדמנות.

    כנרת פנטנוביץ'
    פרטי

    היום אחה"צ, הגעתי לשרות לקוחות במטרה לבקש חסימת אתרים לאינטרנט. ענה לי בחור בשם יואל. נעים הליכות עם סבלנות אין קץ – במיוחד שכל מה שקשור לטכנולוגיה בתוספת בלגן של חוטים המחוברים למקינטוש….כבר מראש מכניסים אותי ללחץ!!! ויואל- איש יקר, בסבלנות ובקול מחייך ניתב אותי אט, אט בנבכיי ההנחיות וברוגע המשימה עברה בהצלחה בזכותו ובעזרתו!! ישר כוח וכן ירבו. תודה יואל 🙂

    חיים אבירם
    פרטי

    המון תודה! השירות שלכם זה פשוט דוגמה ומופת. לצערי בארץ אין דברים כאלה! יש לי מכרים שמחכים לסיום ההתחייבות שלהם בחברות אחרות על מנת לעבור אליכם.

    מארק הארפר
    פרטי

    השרות קצר וישר לנקודה. מעולה! אני מקווה שזה יהיה ככה כל פעם. השרות מדהים. אני מאוד מאוד מבסוט.

    אילן ברוק
    פרטי

    אני לקוח של הוט והספקית של האינטרנט היא טריפל סי שלא הכרתי אותה כלל עד היום. בשבת קיבלתי שרות מהיר ולענין כאשר הבעיה ניפתרה על ידי אנטולי משרות לקוחות טריפל סי תודה רבה.

    עמוס שמעוני
    פרטי

    שלום רב, היום ביקשתי להתנתק משירותי האינטרנט שלכם. ברצוני לציין לשבח את השירות המהיר והמקצועי שקיבלתי, ללא ניסיונות מיותרים להניא אותי מבקשתי וללא סחבת מיותרת. הסיבה להתנתקות היא טכנית בלבד ואין לי ספק שאמליץ לאחרים להתחבר לשירותיכם.

    אתי מזוז
    פרטי

    אני חייבת לספר לכל החברים שלנו, אין על השירות הנהדר שלכם. פשוט תענוג לקבל שירות מכם. החברה היחידה בעולם שמורידה מחירים ונותנת ללקוחות שלה שירות מעולה. חוויה חיובית בהחלט. רמי, שווה כל רגע!!! כל הכבוד!!! תמשיכו כך . תענוג!!!‏

    מייקל סמית'
    פרטי

    בכל פעם אתם עונים אחרי צלצול אחד. אף פעם לא שמעתי על דבר כזה בארץ. זה שירות באמת מעולה. המלצתי עליכם לחברים שלי. אין מה להשוות בכלל ובינתיים זה מעל ומעבר. אתם מתקשרים לבדוק איך היה. לא בזק ולא הוט עושים את זה. וזה יפה שאתם מחפשים מה לשפר. ציון 100%.

    טל טומסיס
    פרטי

    אני רוצה להגיד שהשרות שלכם מעולה. כבר כמה פעמים אני פונה והשרות מעולה. עבדתי עם שרות VIP של 012 והשרות שלכם הוא יותר טוב.

    עופר אלימלך
    פרטי

    הגעתי אליכם דרך בזק ואני מרוצה מאוד. הייתה לי תקלה, התקשרתי והמענה הטלפוני היה זריז מאוד. עזרו לי מאוד ואחר כך גם התקשרו לשאול אם הכל בסדר. אני נותן לכם ציון של 10 מתוך 10.

    סיימון יעקב
    פרטי

    שרות לקוחות, כמו שהוא אמור להיראות! כי יותר משצריך לקטול, צריך לפרגן. טריפל סי: היחידים שמציגים את המחירים ואת תנאי ההצטרפות בצורה ברורה ומובנת באתר, בלי מבצעים, באנדלים, חודש ככה, חודש ככה ובלי להמתין לנציג מכירות שעה על הקו. מאפשרים הצטרפות מלאה לשרותים שלהם מהאינטרנט (והכוונה ללא מילוי פרטים באינטרנט ולחכות שיחזרו אליך) מבחן ההתנתקות: לקח לי פחות משלוש דקות להתקשר, להגיע לנציגה, לבטל את המנוי שלי ולקבל מייל לאישור. זו הפעם הראשונה שאני מצטער לבטל שרות אצל ספק. בא לי להתקשר לנציגה ולנסות לשמר את עצמי. להציע אולי לשלם יותר כסף, או חבילה קטנה יותר.

    יהודה זיונץ
    פרטי

    אני מחובר אליכם כבר מעל לשנה. לפני זה הייתי מנוי בנטוויז'ן 15 שנים ועזבתי אותם בגלל שיחה אחת עם נציג שלכם. אני מאוד מרוצה מרמת השרות. תמשיכו כך.

    אבישי שטרן
    פרטי

    ביום ראשון בערב נתקעתי בלי אינטרנט. בסביבות עשר בבוקר התקשרתי לתמיכה של טריפל סי כדי לקבל סיוע. בדיעבד התברר שהתקלה היתה אצל בזק, ותקלה לא כל כך שגרתית. במסגרת התקלה הועליתי בשיחת ועידה על ידי אדי מול תמיכת בזק, בעקבות כך נסעתי להחליף את הראוטר. לא עבד. אדי גילה נחישות (אני כבר התייאשתי וחשבתי להזמין טכנאי של בזק), יוזמה (בוא ננסה את זה, בוא ננסה את ההוא), ודרך הנחישות והגישה האנושית גם של אדי וגם של מייקל, התקלה הלא כה שגרתית טופלה ברוגע ובמקצועיות. אדי ומייקל, באדיבותם הבלתי מתפשרת, מקצועיותם ונחישותם, הקלו עלי מאד את היום הארוך הזה, ולא בושה להודות – למדתי מהם אדיבות ומקצועיות ללא פשרות מהי. אדי, מייקל וצוות טריפל סי – המשיכו כך!!! שוב, תודה. אבישי שטרן, לקוח מרוצה.

    דמיטרי פרץ
    תחום תקשורת,

    לפני מספר שנים החלטתי שברגע שיהיה בשוק הישראלי ספק אינטרנט שיאפשר ללקוחותיו להתנתק ללא טרטור של שעה בטלפון עם תריסר מחלקות לשימור לקוחות, מיד אעבור אליו. היום אני בטריפל סי כמעט שנה. ללא טרטור, ללא התחייבות, ללא "זמני המתנה הגבוהים מן הרגיל" וללא "עמכם הסליחה". עם מחיר הולם ואחיד לכולם, שבשבילו אין צורך להתמקח ואין סיבה להמציא סיפורים מרגשים. מדובר במקרה נדיר מאוד בארץ של שירות שאיתו אני רוצה להישאר ולא נאלץ להישאר. ספקי האינטרנט הגדולים והוותיקים ממשיכים לצחוק בצחוק של שחקן תיאטרון לא ממש מוצלח כששומעים על טריפל סי ("מה? מי זה? באמת שלא שמענו! לא תרצה להיות עם מישהו גדול וותיק במקום?") – מה לעשות שחברות גדולות בארץ משתמשות בטריקים של מוכרי עגבניות בשוק… אני מאמין שהגישה של טריפל סי יכולה להשפיע על ההעדפות של הצרכן הישראלי שיפסיק להיות סלחן ויצפה מספק האנטרנט שלו לשירות שונה מזה שנהוג בשוק מחנה יהודה. אני מקווה שהחברה תמשיך בגישה הנוכחית שלה ולא תשנה את דרכה אחרי שכמות לקוחות האינטרנט שלה תגדל.

    אורה דהן
    פרטי

    אני רוצה להגיד שיש לכם חבר'ה נהדרים ! מקצועיים ואדיבים ! זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו נעזרים בכם ואני ממש מרוצה. היום בעבודה דיברנו על אינטרנט והמלצתי עליכם. ואמשיך להמליץ. חבר'ה על הכייפאק. תמשיכו כך !

    אלכסנדרה לויטין
    פרטי

    אין מה להשוות בכלל. אתם הספק שלי כבר שנתיים ואין מה להשוות לחברות אחרות והיו לי כמה וכמה. תמשיכו ככה !

    טל-שחר ואפרת גלבוע
    פרטי

    לפני כחודשיים בחרנו להתחבר לשירות אינטרנט של טריפל סי. עברנו לטריפל סי לאחר שהיינו מאוד לא מרוצים מספקית האינטרנט הקודמת שלנו, לרוב השירות שניתן לנו שם היה לא אמין ולא יציב ובסופו של דבר גם גבו מאיתנו כסף רב על שירותים שלא הזמנו כלל. התחברנו לשירות האינטרנט של טריפל סי ע"פ המלצה של חבר והיינו מאוד מרוצים. השירות הטלפוני והטכני היו מצויינים, נעימים, ברורים ונוחים. החשוב מכל הייתה התחושה של אמינות ויציבות. ברור היה שהשירות מהימן והמחיר ברור וקבוע (לעומת הספקיות המתחרות ששינו את המחירים לרעתנו ללא ידעתנו ובלי הפסקה) כבר עכשיו אנחנו ממליצים לחברים להתחבר לשירות של טריפל סי.

    שרה כהן
    פרטי

    היום קיבלתי שירות אדיב ונעים מבחור בשם חזי. רציתי לפרגן לו ולכם. ולספר לכם שאם זו הייתה רמת השירת בהוט, לא הייתי זוכה להכיר אתכם. המלצתי לכם היא: אל תתעייפו המשיכו בדרך זו. אמליץ בחום

    גיל ברמן
    פרטי

    שלום רב, לפני מספר ימים השארתי פרטים באתר טריפל סי בבקשה לקבל מידע על חבילת אינטרנט משולבת. למחרת חזר אליי נציג בשם חזי והציג בפניי בצורה ברורה ובאדיבות את תנאי החבילה ואת הפרוצדורה לניוד מחברה אחרת לחברתכם. עוד באותו היום ביצעתי ניוד, והגעתי גם לאסוף ראוטר שכבר חיכה לי בחברתכם בפתח תקוה. למחרת יצרתי קשר עם מוקד השירות ונציג ענה במהירות וסייע במקצועיות רבה בכל הנוגע להתקנה. כעת הכל עובד תקין ולשביעות רצוני, ואני מעוניין לשבח את נציג המכירות, חזי על עזרתו האדיבה והמקצועית.

    בת-חן לוגסי
    פרטי

    אתמול בערב פניתי לתמיכה הטלפונית של טריפל סי, כדי לקבל עזרה בהגדרת הראוטר. תחילת ליווה אותי, במסירות רבה, עודד שלאחר כ- 3/4 שעה החליט להעביר את השיחה לעמוס, להמשך טיפול. עמוס המשיך בתמיכה, בסבלנות אין קץ, ולא הרפה עד שכל העניינים הסתדרו על הצד הטוב ביותר (השיחה ארכה יותר משעתיים). אהבתי את המוטו שלו "אני נותן שירות כפי שאני מצפה לקבל". זה בהחלט מורגש וראוי להערכה. חוויה מדהימה זו, כלקוחה חדשה של טריפל סי, בהחלט מוכיחה שהבחירה בשירות שלכם היתה החלטה נכונה.

    שירותים נוספים

    https://www.ccc.co.il/wp-content/uploads/2021/08/shutterstock_577970596-2-scaled-wpp1635678783174.jpg

    Trend Micro

    שירות ההגנה של Trend Micro מספק הגנה מלאה מפני וירוסים, האקרים, תוכנות ריגול, אתרים מסוכנים וגניבת מידע.

    לפרטים נוספים arrow-icon
    https://www.ccc.co.il/wp-content/uploads/2021/08/shutterstock_1557757196-1-scaled-wpp1635679261347.jpg

    RushFiles

    פתרון שיתוף קבצים ארגוני מאובטח בענן, מבית RushFiles.

    לפרטים נוספים arrow-icon
    https://www.ccc.co.il/wp-content/uploads/2021/08/firefighters-870888_1920-1-wpp1635678519249.jpg

    Firewall

    שירותי Firewall של טריפל סי מוצעים בשלוש תצורות: בסיסיים, מתקדמים ומקצועיים, אשר בבסיסם, נכללים בכל מכונה או סביבה וירטואלית בענן של טריפל סי.

    לפרטים נוספים arrow-icon