אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק או ארגון שרוצה להצליח ולגדול, זה היכולת לקחת את הטכנולוגיה המתפתחת ולרתום אותה לטובתו של העסק או הארגון. הרבה מאוד בעלי עסקים חוששים לבצע חידושים ולהתעדכן כל העת בטכנולוגיה החדישה ביותר, והם בסופו של דבר מגלים את עצמם הרחק מאחורי שאר המתחרים שלהם. ועל כן, עם כל הקושי הכרוך בביצוע של שינויים ושדרוגים במערכות העסק, מדובר על משהו שיכול להוסיף ולתרום הרבה מאוד, אשר אי אפשר להתעלם ממנו. אחד הדברים שכל עסק צריך כיום אלו שירותי ענן. העובדה שכמויות המידע העוברות בחברות וארגונים היא עצומה, גורמת לכך שהדרך היחידה להתמודד בצורה יעילה עם עיבוד המידע הוא באמצעות שירותי ענן מתקדמים. אחת החברות הגדולות בעולם – ענקית הטכנולוגיה גוגל, מספקת שירותי ענן מתקדמים המכוניםGoogle Cloud .

שירותי ענן גוגל אל מול המתחרים בענף

בעולם שירותי התקשורת והמחשוב יש כיום תחרות גדולה מאוד. הרבה מאוד חברות קטנות מציעות שירותי ענן מתקדמים, אך כמו בתחומים אחרים – ישנן כמה חברות אשר נמצאות רמה אחת מעל כולם. אחת החברות הגדולות בעולם המציעות שירותי ענן היא כאמור גוגל. ענקית הטכנולוגיה השיקה את Google Cloud בשנת 2011 שהיא למעשה חבילה הכוללת שירותי מחשוב ענן היושבת על אותה הפלטפורמה שיושבים בה שאר המוצרים של גוגל כמו מנוע החיפוש שלה, יוטיוב, GMAIL וכן הלאה. בין היתר מציעה החברה שירותי ענן הכוללים אחסון נתונים, מחשוב, ניתוח מידע ועוד. שרתי החברה מספקים חווית שימוש מעולה בזכות 73 חוות שרתים הפרוסים ביותר מעשרים מקומות ברחבי העולם, הרבה יותר מאשר מה שיש לחברות אחרות להציע.

מהם היתרונות של שירותי ענן גוגל על פני המתחרים?

Google Cloud נמנית בין 3 חברות האחסון המובילות בעולם, ולא בכדי. לשירותי ענן גוגל יתרונות רבים אשר הופכים אותם להיות שירותי הענן המשתלמים ביותר. בין היתרונות אפשר למנות:

  • פרודוקטיביות גבוהה – גוגל לא זונחת לרגע את המוצרים שלה ודואגת לעדכן אותם כל העת כך שיהיו כל הזמן בחזית הטכנולוגיה, ומצוידים במיטב החידושים והיכולות שקיימים באותו הזמן בתחום.
  • רמת אבטחה גבוהה מאוד – גוגל משקיעה הרבה מאוד משאבים בכדי לוודא ששירותי הענן שלה מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, ולא ניתן לפרוץ אליהם או לגרום למידע של הלקוחות לנזקים.
  • חווית שימוש מיטבית – העובדה שמדובר על הרבה מאוד שרתים מאפשרת לעבור במהירות לשרתי גיבוי ללא הפרעה בעבודה או פגיעה ברציפות השימוש.
  • מחירים משתלמים – בזכות העובדה שמדובר על חברת ענק שמגלגלת הרבה מאוד כסף, המחירים עבור השימוש בענן הם נמוכים ומשתלמים, לעומת המחירים עבור שירותי ענן של חברות קטנות יותר שלא יכולות להוריד את המחירים.

מי קהל היעד של שירותי ענן גוגל?

ישנן הרבה מאוד חברות וארגונים ברחבי העולם אשר בחרו להשתמש עם שירותי ענן גוגל. בין אם מדובר על מתכנתים אשר בונים מערכות web (דפי אינטרנט שונים), חברות סטארט-אפ שרוצות שירותי ענן מתקדמים במחיר לא גבוה, והרבה מאוד בעלי עסקים שהבינו את היתרון העצום ואת יחס העלות-תועלת שמעניקים שירותי הענן של גוגל לעומת חברות אחרות. למעשה, גוגל גם מספקת שירותי ענן מתקדמים המאפשרים דברים שלא תמיד אפשר למצוא אצל חברות אחרות, כמו למשל ניתוח כמויות גדולות של מידה או שימוש עם בינה מלאכותית לצורך פילוח והעמקה בנתונים. ועל כן, אין ספק כי מדובר על הבחירה הטובה ביותר עבור מי שמחפש שירותי ענן מתקדמים עם ביצועים מעולים במחיר נמוך.

שירותי ענן גוגל מבית חברת טריפל סי

חברת טריפל סי הינה אחת מחברות התקשורת המובילות בישראל, והיא מציעה מגוון רחב של שירותי ענן ללקוחות עסקיים שרוצים את הטוב ביותר. טריפל סי מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע בתחום, אשר יוכלו לסייע לכם בכל שאלה או תקלה, ולתת לכם מענה זמין ומיידי ברמה הגבוהה ביותר. היתרון הגדול של חברת טריפל סי הוא היכולת להעניק ללקוחות מגוון רחב של שירותים שונים בתחום התקשורת ושירותי המחשוב תחת קורת גג אחת, וללא הסרבול הכרוך בקבלת שירותים שונים מחברות רבות. ועל כן, אם אתם רוצים שירותי ענן גוגל או שירותים תקשורת אחרים – אין ספק כי חברת טריפל סי היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.