עסקים קטנים הם הסוג הנפוץ ביותר של עסקים. הם אמנם לא מנוע הצמיחה הראשי של המשק, אך בהחלט כוח משמעותי בעולם התעסוקה, אשר לו השפעה גדולה מאוד על המשק. הרבה מאוד בעלי עסקים קטנים מוסרים את נפשם ועושים את הכול בכדי שהעסק שלהם יצליח, אך לא תמיד יש להם את הידע ואת הכלים המתאימים בכדי להפוך את העסק שלהם לעסק גדול ומשגשג. הרבה מאוד מהם מתקשים בפן הטכנולוגי ומעדיפים שלא להטמיע מערכות טכנולוגיות מתקדמות בעסק, מפני החשש שלא ידעו כיצד להסתדר איתם. ישנם גם בעלי עסקים שלא מודעים ליכולות ולאפשרויות הרבה שמערכות טכנולוגיות יכולות לפתוח בפניהם, ומשכך הם לא משקיעים מספיק מאמצים בשביל להביא את הקדמה הטכנולוגית אליהם לעסק.

כיצד הטכנולוגיה יכולה לסייע לעסקים קטנים?

כאשר מדובר על חברות ועסקים גדולים, אין מי שלא מבין את היתרון העצום של הטמעת טכנולוגיות מתקדמות לצורך ביצוע פעולות מורכבות בצורה קלה ויעילה. החברות והעסקים הללו מתמודדים עם כמויות אדירות של מידע ושל פניות, ורק מערכות טכנולוגיות מתקדמות יכולות לספק עבורם מענה. אולם, גם כאשר מדובר על עסקים קטנים יותר, לטכנולוגיה יש הרבה מאוד מה לתרום ולסייע. הטמעת תוכנות ומערכות מתקדמות מאפשרת לעסקים לבצע פעולות בצורה מסודרת, מהירה ויעילה הרבה יותר, כך שבעל העסק יכול להתמקד יותר בתחום העיסוק העיקרי של העסק ופחות בדברים נלווים כמו ניהול העסק וביצוע של "עבודה שחורה".

שירותי ענן מתקדמים לעסקים קטנים  

שירותי ענן לעסקים קטנים מציעים יתרונות רבי עוצמה, החל מיעילות משופרת וכלה בהפחתה משמעותית של עלויות וניהול מערך ה – IT  בצורה פשוטה יותר. למעשה, קשה מאוד למצוא היום עסקים שבהם לא משתמשים עם מערכת מחשבים, כאשר שירותי ענן הם הפתרון הטוב ביותר בכדי לבצע פעולות בצורה מקצועית ויעילה, תוך שיתוף וסנכרון מלא בין כלל המחשבים. רכישה של שירותי ענן מתקדמים מאפשרת לתת פתרון לצרכים חשובים כמו: גיבוי, כוח מחשוב, נפח אחסון נוסף באופן מיידי, ומאפשרת לעסקים קטנים להתנהל בגמישות מרבית ללא צורך בהתקנה פיזית של חומרה נוספת.

למה כדאי לבחור בטריפל סי עבור שירותי ענן?

הדרך הטובה ביותר שבה תוכלו לקבל שירותי ענן מתקדמים היא באמצעות חברה חיצונית כמו חברת טריפל סי, אשר לוקחת על עצמה את כל מה שכרוך בהתקנה ותפעול שוטף של שירותי הענן, כך שבכל מצב שבו אתם זקוקים לעזרה או שיש לכם שאלה ואתם זקוקים לעזרה, יש כתובת שאליה תוכלו לפנות ולקבל מענה מקצועי באמצעות צוות מקצועי בעל ניסיון וידע רב בתחום, אשר ישמח לתת לכם שירות ולספק לכם מענה לכל מה שתשאלו. אצל טריפל סי שירות הלקוחות הוא מעל הכול, והיא מקפידה להעניק לכלל לקוחותיה – קטנים כגדולים, את השירות המקצועי והאיכותי ביותר.

שירותי ענן מתקדמים מבית טריפל סי

לחברת טריפל סי מגוון רחב מאוד של שירותי מחשוב ענן, ובהם שירותים המתאימים בעיקר לעסקים גדולים, וגם הרבה מאוד שירותים שמתאימים לעסקים מכל סוג שהוא. בין שירותי הענן שמציעה טריפל סי:

  • חבילת אופיס 365 – מדובר על חבילת תוכנות אופיס מבית מיקרוסופט, בגרסה מותאמת לעסקים על גבי תשתית ענן. החבילה מציעה את כלל התוכנות השימושיות של אופיס, והיא מאפשרת עבודה על מסמכים דרך רשת האינטרנט בצורה נוחה ופשוטה. ככה אתם יכולים לאפשר לכמה עובדים שלכם לעבוד בו זמנית על אותו מסמך, ולבצע שינויים והוספות מכל מקום ומכל מכשיר.
  • מערכת דיווח נוכחות בענן – מערכת מתקדמת המאפשרת לעסקים לנהל את דיווחי הנוכחות של העובדים בצורה קלה ומסודרת, כאשר כל עובד יכול לדווח על נוכחות באמצעות אפליקציה ייחודית המאפשרת לו דיווח נוכחות על משימות גם כאשר הוא נמצא בשטח. למערכת מגוון רחב של אפשרויות – הוספת עובדים בלחיצת כפתור, ניתוח מידע ונתונים מתקדמים, הפקת דוחו"ת בקלות, ועוד הרבה מאוד דברים אשר יכולים להיות פתרון מושלם גם עבור עסקים קטנים.

אלו ועוד לא מעט שירותי ענן מתקדמים אשר הבחירה בקבלתם דרך טריפל סי יכולה להבטיח לכם שקט נפשי, בידיעה שגם במקרה שבו תהיה תקלה או שתהיה לכם שאלה על אחת המערכות – יש לכם כתובת שאליה תוכלו לפנות ולקבל מענה זמין ומקצועי.