ההתפתחויות הטכנולוגיות הביאו לקידום משמעותי בכל תחום ופיתוחים טכנולוגיים חדישים מאפשרים לעשות דברים בקלות ובמהירות הרבה יותר מאשר פעם. גם תחום השרתים התקדם מאוד בשנים האחרונות, וכיום חברה המציעה שרתים אינה צריכה להחזיק שרת שלם עבור כל לקוח, אלא ניתן לחלק אותו לכמה חלקים ולהציע שרתים וירטואלים בענן בהתאמה אישית. שרתים וירטואלים הידועים גם בראשי התיבות VPS (Virtual Private Server) כוללים בתוכם כל מה שיש בשרת רגיל – מערכת הפעלה, זיכרון נדיף מסוג ram, כונני אחסון וכוח עיבוד, והם מאפשרים להשתמש בחלק מן השרת בתור שרת לכל דבר ועניין.

מה היתרון של שרתים וירטואלים בענן?

היתרון בשרת ווירטואלי הוא קודם כל החיסכון בחומרה, במקום להחזיק כמה וכמה שרתים הדורשים התקנה ותחזוקה נפרדת, ניתן להתקין הרבה שרתים על גבי חומרה אחת. כמו כן, בגלל שמדובר למעשה על שרת ווירטואלי, ניתן להתאים בקלות ולשנות את כמות הזיכרון, נפח האחסון או יכולת העיבוד בצורה קלה ופשוטה ללא צורך בהתקנה או הסרה של חלקים פיזיים. כאשר אתם שוכרים שרתים ווירטואליים בענן, כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם החברה שמספקת לכם את השירות, לבקש את השינוי הנדרש והוא יבוצע בתוך זמן קצר.

למה בכלל צריך שרתים וירטואלים בענן?

חברות, עסקים וארגונים מתמודדים כיום עם הצורך לאגור כמויות אדירות של מידע, אשר חלקו נאסף בצורה אנושית וחלקו בצורה אוטומטית. העידן החדש מאפשר לאגור את המידע הזה, לנתח אותו ולהרוויח הרבה מאוד מידע שלא היה ניתן להפיק בעבר. עם זאת, הצורך להחזיק ולשמור על כמות גדולה של מידע בצורה בטוחה, הוא משהו שמצריך הרבה מאוד עבודה ומאמצים. ולכן, הפתרון הטוב ביותר הוא השכרת שרתים וירטואלים בענן מחברה מקצועית כמו טריפל סי, אשר מציעה מגוון שירותים מתקדמים לעסקים וללקוחות פרטיים בתחום פתרונות הענן.

שרתים וירטואלים בענן ברמת אבטחה גבוהה

חברת טריפל סי מעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום אבטחת המידע בכדי לוודא שהמידע שאתם מפקידים בשרתי החברה יהיה מוגן ברמה הגבוהה ביותר, כך שתוכלו להיות רגועים שכל מה שאתם מוציאים אל השרתים נשאר אך ורק שם ולא יוצא לשום מקום אחר. למעשה, בכל מקום שמחזיק שרתים ישנם אנשי מקצוע האחראיים אך ורק על תחום האבטחה, וממילא בדרך כלל שרתים כאלה יהיו מאבטחים ברמה גבוהה הרבה יותר מאשר שרתים פרטיים.

מדוע כדאי לבחור דווקא בשרתי חברת טריפל סי?

חברת טריפל סי הינה חברה וותיקה אשר נוסדה בשנת 1989 והתחילה בתור חברת מחשוב ואינטגרציה. כיום החברה מעסיקה במחלקות השונות מעל מאה עובדים והיא מספקת מגוון שירותים טכנולוגיים ובהם: שירותי אירוח, מחשוב ענן, שירותי תקשורת ועוד. החברה מחזיקה מתקן אירוח מתקדם ומציעה את מעטפת השירותים המלאה ביותר בתחום פתרונות המחשוב עבור עסקים שרוצים פתרונות מתקדמים עם רמת שירות גבוהה.

שירותי גיבוי בענן לעסקים

שרתים וירטואלים בענן חוסכים מכם גם את הצורך להתעסק עם גיבויים של המידע כל העת. חשיבות המידע כאשר מדובר על העולם העסקי היא גבוהה, ואובדן מידע יכול להביא לפגיעה חמורה ולהפסד של אלפי שקלים. כאשר מדובר על שרתים וירטואלים בענן ניתן לגבות את החומר בצורה אוטומטית ללא צורך בהתעסקות עם כוננים פיזיים, וכך אתם חוסכים מעצמכם את הצורך לדאוג כל הזמן לגיבויים של המידע. זאת, יחד עם העובדה שלא צריך להתעסק עם התקנה או תחזוקה של השרתים, והעובדה שניתן לשנות את היכולות של השרת בלחיצת כפתור, הופכים את הפתרון של שרתים וירטואלים להיות הפתרון הטוב ביותר עבור כל עסק או ארגון.

כיצד משלמים על שרתים וירטואליים בענן?

בניגוד לשרת פיזי שעליו אתם צריכים לשלם את הכול מראש ולדאוג להתקנה שלו בידי אנשי מקצוע, שרת ווירטואלי מאפשר לכם לשלם תשלום חודשי קבוע בעד השכרת השרת, ובכך נחסך מכם התשלום הראשוני הגבוה. כמו כן, כאשר אתם משתמשים עם שרת וירטואלי אתם משלמים בדיוק על מה שאתם צריכים, ולא צריכים לשלם עבור יכולת עיבוד או מקום אחסון שאתם לא משתמשים בו. למעשה, אם תשקללו את כלל היתרונות של שרתים וירטואלים בענן, תוכלו לגלות עד מהרה שזהו הפתרון היעיל והחסכוני ביותר ב99% אחוז מן המקרים.