חזרה לעמוד המדריכים

מדריך TimeBitCloud

ברוכים הבאים למדריך TimeBitCloud

אודות השירות TimeBitCloud

מערכת TimeBit Cloud לניהול נוכחות עובדים מבית סינריון המתמחה בפתרונות נוכחות, מאפשרת דיווח,
ניהול ובקרה של שעות העבודה ושעות ההיעדרות של העובדים בחברה, בין אם מדובר בעובדי משרד או בעובדים בשטח.

המערכת מאפשרת הקמת עובדים חדשים, ניהול נתוני עובדים, מתן הרשאות, החתמת נתוני שעון ישירות מהאפליקציה,
צפייה בדו"ח נוכחות ועדכון ע"י העובדים במהלך החודש, אישור ממוחשב על דיווחי הנוכחות הן ע"י העובד והן ע"י הממונה,
הפקת דו"חות מגוונים (דו"ח נוכחות חודשי, סיכום שעות יומי/ חודשי, דו"ח שגויים וכד'), ניתוח שעות על בסיס הסכמה עבודה, הכנה לחישובי שכר ועוד.
 

רכישת השירות

בחנות המקוונת (לחץ כאן) ניתן לרכוש את השירות.

 

 

 

 

הקמת השירות

על מנת להקים את השירות יש לעקוב אחר השלבים הבאים:
שלב 1

נכנסים לפאנל הניהול ובוחרים בתוכנית TimeBitCloud
עוברים ללשונית TimeBitCloud ולוחצים Create

ממלאים את הפרטים לפי התנאים הבאים:

  • השדה Customer Name שנבחר כאן לא יהיה ניתן לשינוי בהמשך, השדות האחרים יהיו ניתנים לשינוי מתוך ממשק הניהול של מערכת ניהול השעות.
  • השדות Customer Name, ID, Phone Number חייבים להיות ייחודיים.
  • ניתן למלא את הפרטים בעברת או באנגלית.

בסיום לוחצים Next.

שלב 2

כעת נקבל מסך סיכום של הפרטים שהוכנסו, יש ללחוץ Finish לאישור:

שלב 3

כעת נקבל מייל לכתובת המייל שנבחרה עם הסבר כניסה למערכת:

שלב 4

יש להעתיק את הסיסמה הזמנית שקיבלנו בשדה "סיסמה ראשונה" וללחוץ על הקישור "לכניסה ראשונה למערכת לחץ כאן".
בדף שנפתח נמלא את הסיסמה הזמנית ונלחץ התחבר:

שלב 5

כעת נתבקש לבחור סיסמה חדשה. יש להכניס שוב את הסיסמה הזמנית, להזין סיסמה חדשה פעמיים וללחוץ שמור נתונים:

שלב 6

נעבור ישירות לממשק שעון הנוכחות:

 

 

ניתן להגיע לממשק לאחר מכן דרך הקישור או דרך פאנל הניהול הראשי.

שימוש בשירות

שימוש בשירות
לאחר הכניסה למערכת, יופיע סמל של 3 נקודות בפינה השמאלית העליונה.
לחיצה על הסמל תוביל לתפריט עזרה.

בתפריט שנפתח ניתן למצוא הסברים על תפעול הממשק:

סרטונים לצפייה:

להלן סרטונים שמציגים דוגמאות לתפעול המערכת:

הקודם הבא