חזרה לעמוד המדריכים

הגדרת אימות דו שלבי

אודות

אימות דו שלבי – 2FA מהווה שכבת אבטחה חשובה בהגנה על חשבון המשתמש.
מדובר בשיטת אימות שמחייבת שימוש ביותר ממנגנון אימות יחיד, המספק אמצעי אבטחה נוסף לכניסה לחשבון של המשתמש.
אימות בשיטה זו דורש שני סוגי הזדהות או יותר לחשבון שלכם, על בסיס:

  • משהו שאתם יודעים (הסיסמא לחשבון שלכם)
  •  משהו שיש לכם (טלפון חכם, כרטיס חכם וכו')
  •  משהו שאתם (התקן ביומטרי)

Microsoft מספקת באמצעות מערכת ה-Office 365 את היכולת לעשות שימוש באימות רב-גורמי כדי לספק אבטחה נוספת, והוא מנוהל דרך מרכז הניהול של Office 365.
באמצעות מערכת הניהול ניתן להגדיר:

  • הפעלת ואכיפת אימות דו-שלבים עבור משתמשים
  • שימוש באפליקציה למכשירים ניידים (OTP) כגורם אימות משני
  •  שימוש בשיחת טלפון כגורם אימות שני
  • שימוש ב-SMS כגורם אימות שני
  • מס' גורמים אימות שונים לגיבוי

באמצעות שימוש במנגנון אימות דו-שלבי, ניתן להגדיר דרישה ואכיפה של מנגנון אימות זה, גם בגישה לאפליקציות MICROSOFT בענן (AZURE), וכן באפליקציות On Premises.

הגדרת משתמשים על-ידי מנהל מערכת

שלב 1

היכנס/י לחשבון מנהל המערכת של Office 365 והתחבר/י
ל-Admin Center באמצעות הדפדפן – https://portal.office.com/

 

שלב 2

נווט ל Users > Active users

שלב 3

לחץ על Multifactor Authentication Setup

שלב 4

יש לבחור בתצוגה Global administrators ולבחור את המשתמש שעליו יופעל הMFA ולאחר מכן ללחוץ על Enable.

שלב 5

 לאחר מכן יש לאשר את הפעולה

שלב 6

 לאחר מכן יש לאשר את הפעולה

שלב 7

לאחר שינוי הסטטוס יש לאשר את הפעולה

הקודם הבא