שרותי DR מבית טריפל סי

אירוע כופרה מתרחש כל 22 שניות !
בואו להכיר את שרותי התאששות מאסון.
מחזירים את הגלגל לאחור כי גיבוי זה לא מספיק !

גלו עוד

איומי הסייבר של ימינו דורשים פתרון שלם ואמין.

למה לשלם יותר? התקדמו עכשיו לענן ההגנה של ישראל מבית טריפל סי.
השאירו פרטים ונחזור אליכם או חייגו 03-9204634

המשכיות עסקית במקרה של כשל מערכות במערכת הייצור של הלקוח, דרושה היום לכל ארגון, והעלויות הנמוכות מאפשרות אבטחה של ההמשכיות במקרה של אסון.

איומי הסייבר הולכים ומתעצמים מדי יום ומהווים איום על כל פעילות של כל ארגון. מענה זה מאפשר להתגבר על אירוע סייבר משמעותי, גם במקרה של פריצת אבטחת מידע והשבתת השירותים במערכות הייצור.

לחברות המחזיקות מאגרי מידע ונתונים רגישים, אשר דורשות שירותי המשכיות עסקית הכוללות DR (התאוששות מאסון) ו- BCP (המשכיות עסקית).

שירות ה-Disaster Recovery של טריפל סי מספק פתרון איכותי ואפקטיבי לחברות הצריכות פתרון DR עבור שרתי הלקוח הפיזיים / הוירטואליים / בענן ובחצר הלקוח.
פתרון זה מאפשר סנכרון נתונים באופן שוטף לסביבת vCloud לצורך שמירת נתונים במתקן מרוחק והקמת שרתים במקרה אסון.
הפתרון מאפשר הקמת שירותי DR ברמה גבוהה, בזמינות גבוהה ובעלויות נמוכות, עם מערכת אחת במתקן הראשי בפתח תקווה, למתן שירותי DR למערכות לקוחות באתרי הלקוח ומערכת נוספת במתקן המשני בחיפה, לטובת פתרון DR עבור לקוחות המקבלים שירות ממתקן פתח תקווה.

יכולות משמעותיות נוספות

RPO מיידי

Recovery Point Objective

RTO מיידי

Recovery Time Objective

שרות DR מלא

בעלות מינימלית

FireWall

מקצועי בניהול עצמאי

ביצוע תרגילים

ללא הפרעה

חדר BCP

על מנת לאפשר המשכיות עסקית

הכירו את חדר BCP של טריפל סי

שירותי החירום המוצעים כוללים:

  • אירוח של עובדי הלקוח תוך הקצאת שולחן וכסא לעמדת עבודה
  • אספקת שירותי אינטרנט לעמדה
  • אספקת שירותי טלפון כולל מכשיר אל המרכזייה המשמשת את כל העובדים
  • אספקת שירותי משרד ושירותי כיבוד במהלך העבודה

לקוחות מספרים

דני 

מנכ"ל אוטוסופט

ברצוני להביע תודה עמוקה על חווית השירות, המקצועיות והאחריות, שאנו מקבלים מכם בחודשים האחרונים, בחודשים האחרונים אנו נמצאים בהתארגנות מחדש לגבי ניהול המערכות שלנו.
לצורך כך נדרשו פעולות רבות ומורכבות של עדכון מערכות הפעלה בשרתים, הגדלת משאבים, בצוע גיבויים, שחזורים, תיקון חוקים והגדרות אבטחה רבות.
כמו כן עשינו "סדר" בסביבת העבודה שלנו, בטול קוים לא פעילים, ניתוק קוים פתוחים עם גישות זדוניות, ועוד.
במהלך הפעולות קיבלנו המון ידע, גישה לתוכנת ADOM, צפיה בחוקי FW ועוד.
את הכל קיבלנו מאנשי התמיכה שלכם ברוח נעימה, מקצועית ואחראית, וזאת מכולם – ללא יוצא מן הכלל!!!

אסף

IT Manager, CT-DENT

מנהל הלקוח שלנו, מעניק שירות יוצא דופן, תמיד נותן מענה מהיר, ואיכותי מאוד, תמיד עם חיוך, ותמיד מוכן לעזור, נדירים מנהלי לקוח שאיכפת להם בצורה הזו.
בכל תקלה שנתקלתי (ולא היו הרבה..) הוא פתר לי אותה תוך 1-5 דקות, מאוד מאוד מרוצה מרמת השירות.
איש התשתיות, שבכל פעם שבזק, או איש התשתית שלי נפלו, הגיע, ועשה קסמים, איש חכם מאוד, נעים מאוד, מבצע עבודה נקיה ומושלמת.
מעבר לכך, מערך השירות של טריפל סי פשוט מעולה, חייב לציין זאת גם.
אז תודה רבה על הכל, ומקווה להמשך עבודה פורייה ביחד.

אסף

עורך דין

אני מוריד את הכובע על העבודה שלך, על הסבלנות ועל התשומת לב.
לא מאמין שהצלחנו לפתור את כל הבעיות שהיו לי ב-MAC כשרציתי להיכנס ולעשות פעולות פשוטות.

תודה רבה גם לתומכים מצוות ענן וגם לנציג מתקשורת שסייע לי.

טל

סטאר סחר

ברצוני לשבח ולהביע את הערכתנו לעובד במחלקה הטכנית.
לאחר התקנה כושלת של תוכנת מחשב ע"י איש מקצוע וחשוב לציין כי היינו במשרד בכאוס מוחלט), ואז הגענו למחלקה הטכנית שנתנו לנו שירות מדהים!!!
ישר כוח על השירות הסבלני והאדיב ,המקצועיות מרגע קבלת השיחה ועד לתיקון התקלה.
ועל זה אומר לך תודה תודה תודה !!!!!!
הלוואי ויהיו עוד נותני שירות כמוכם.

שרה

עבודות חשמל בעמ

שלום רב, 
ברצוננו להביע את שביעות רצוננו משירותם של התמיכה שהחל מתחילת השבוע טיפל בפנייתנו בנוגע לתקלה בחיבור לענן
ונתנו לנו שירות מיוחד ומקצועי כולל הסבר מעמיק אודות הגורמים לגרימת התקלה ודרכי הטיפול בה!