תודה שהשארת פרטים הנציגים שלנו יחזרו אליך בהקדם עם החבילה המשתלמת עבורך !

בנתיים אנחנו מזמינים אותך להמשיך לקרוא ולחקור:

לבלוג המקצועי שלנו

לעמוד הנתבים שלנו

לדף ה-Facebook שלנו

לקוחות מספרים

סיימון יעקב

שרות לקוחות, כמו שהוא אמור להיראות! כי יותר משצריך לקטול, צריך לפרגן. טריפל סי: היחידים שמציגים את המחירים ואת תנאי ההצטרפות בצורה ברורה ומובנת באתר, בלי מבצעים, באנדלים, חודש ככה, חודש ככה ובלי להמתין לנציג מכירות שעה על הקו. מאפשרים הצטרפות מלאה לשרותים שלהם מהאינטרנט (והכוונה ללא מילוי פרטים באינטרנט ולחכות שיחזרו אליך) מבחן ההתנתקות: לקח לי פחות משלוש דקות להתקשר, להגיע לנציגה, לבטל את המנוי שלי ולקבל מייל לאישור. זו הפעם הראשונה שאני מצטער לבטל שרות אצל ספק. בא לי להתקשר לנציגה ולנסות לשמר את עצמי. להציע אולי לשלם יותר כסף, או חבילה קטנה יותר.

עופר אלימלך

הגעתי אליכם דרך בזק ואני מרוצה מאוד. הייתה לי תקלה, התקשרתי והמענה הטלפוני היה זריז מאוד. עזרו לי מאוד ואחר כך גם התקשרו לשאול אם הכל בסדר. אני נותן לכם ציון של 10 מתוך 10.

טל

אני רוצה להגיד שהשרות שלכם מעולה. כבר כמה פעמים אני פונה והשרות מעולה. עבדתי עם שרות VIP של 012 והשרות שלכם הוא יותר טוב.

גלעד

שלום רב, רציתי לומר תודה ולהביע את הערכתי על השירות המהיר והמצוין שקיבלתי אתמול מנציג שירות הלקוחות שלכם בשם אודי תורג'מן. לפני מספר חודשים עברתי דירה ובמועד זה עברתי אליכם לאחר שנים רבות, במהלכן הייתי לקוח של ספק אינטרנט אחר. אתמול נדרשתי בפעם הראשונה לשירות טכני ואודי הנחמד ענה לי בתוך פחות מ-20 שניות! מעבר למענה המהיר, עד לפתרון מלא של התקלה הטכנית, זכיתי לשירות אישי, סובלני, מקצועי ואדיב – תכונות מיוחדות ונדירות במחוזותינו! אני מודה שאני אחד כזה שנוהג להתלונן כשאני נתקל בשירות לקוי ולכן, גם במקרה זה כשנתקלתי בשירות נהדר ויוצא דופן בנוף הישראלי – מצאתי לנכון לפנות אליך באופן אישי כדי לשבח את אודי ולהביע את הערכתי על מסירותו לטריפל סי והאכפתיות שהפגין במהלך הטיפול בפנייתי. אם יורשה לי, חשוב לי לומר שבעיני שאודי הוא נכס עבור טריפל C – שמור עליו היטב ודאג להשאיר אותו שמח ומרוצה כפי שהוא דואג להשאיר את הלקוחות שלכם שמחים ומרוצים כמוני. תודה רבה ויישר כח! בברכה, גלעד

 דורון

אני רוצה להודות לתומך שלכם בשם רוסלאן שסיפק לי פתרון מהיר ומקצועי לבעיה מאוד מציקה. מאוד מרוצה להיות לקוח שלכם ואמשיך להמליץ עליכם בכל הזדמנות.

 כנרת

היום אחה"צ, הגעתי לשרות לקוחות במטרה לבקש חסימת אתרים לאינטרנט. ענה לי בחור בשם יואל. נעים הליכות עם סבלנות אין קץ – במיוחד שכל מה שקשור לטכנולוגיה בתוספת בלגן של חוטים המחוברים למקינטוש….כבר מראש מכניסים אותי ללחץ!!! ויואל- איש יקר, בסבלנות ובקול מחייך ניתב אותי אט, אט בנבכיי ההנחיות וברוגע המשימה עברה בהצלחה בזכותו ובעזרתו!! ישר כוח וכן ירבו. תודה יואל

יהודה

אני מחובר אליכם כבר מעל לשנה. לפני זה הייתי מנוי אצל מתחרה 15 שנים ועזבתי אותם בגלל שיחה אחת עם נציג שלכם. אני מאוד מרוצה מרמת השרות. תמשיכו כך.