בעשורים האחרונים צורת ההתנהלות והעבודה בחברות ועסקים השתנתה לבלי הכר. למעשה, זה לא רק שם אלא כמעט בכל מקום היום אפשר לפגוש את הטכנולוגיה אשר משנה את צורת ההתנהלות שלנו מקצה לקצה. אם בעבר עסקים היו משתמשים עם דפים ועפרונות ומתייקים הכול בקלסרים, כיום הכול מתבצע באמצעות מחשב בלחיצת כפתור. הקדמה הטכנולוגית הביאה איתה הרבה חידושים ודברים שהפכו להיות קלים ופשוטים יותר, וצמיחת האינטרנט הפכה את הכול למהיר וזמין יותר מתמיד.

מערכות ניהול מתקדמות בענן

היתרון העצום בחיבור מערכות תוכנה לאינטרנט, הוא היכולת להשתמש ממקומות שונים וממכשירים שונים בו זמנית באותה התוכנה ולהיות מסונכרנים כל העת. זה מקל מאוד על החיים כאשר מדובר על המשתמש הביתי, וחשוב עוד יותר כאשר מדובר על עסקים וחברות אשר מערכות התוכנה שלהן משמשות לצורך ניהול ותפעול העסק ומתן שירות ללקוחות. ועל כן, מערכות תוכנה בענן הן כיום הדרך הטובה ביותר לתפעל ולנהל עסקים באמצעות המחשב, והן הופכות את העבודה ליעילה ומהירה הרבה יותר. ישנן חברות גדולות אשר מציעות מגוון שירותי ענן מתקדמים לעסקים, כאשר הן אלו שאחראיות על חיבור העסק שלכם למערכת, תמיכה טכנית שוטפת ומענה מקצועי לכל שאלה או בעיה הקשורה אל אותה מערכת. זהו הפתרון הנוח ביותר עבור מערכות תוכנה בענן לעסקים שרוצים להתקדם ולהיות בחזית הטכנולוגיה.

מערכת דיווח נוכחות בענן – TimeBit Cloud

חברת טריפל סי הינה אחת מחברות התקשורת והמחשוב הגדולות והמובילות בישראל, והיא מציעה מגוון רחב של שירותים מתקדמים לעסקים. בין היתר, מציעה החברה שירותים מחשוב בענן ובהם מערכת מתקדמת עבור דיווח נוכחות בענן. מדובר על מערכת TimeBit Cloud מבית סינריון אשר מאפשרת לבצע את כלל הפעולות הקשורות בנוכחות העובדים בצורה קלה ונוחה. המערכת מאפשרת ביצוע של מגוון פעולות בלחיצת כפתור, כמו למשל: הוספת עובדים חדשים למערכת, ניהול הנתונים של העובדים הקיימים, מתן הרשאות לעובדים מסוימים, החתמה של נתוני שעון היישר מאפליקציה ייעודית, צפייה קלה בדוחו"ת הנוכחות של העובדים, הפקת סיכומים שונים בצורה קלה ופשוטה ועוד לא מעט דברים שהופכים את המערכת להיות המערכת המובילה והיעילה ביותר עבור דיווח נוכחות לעובדים.

למה כדאי לבחור בטריפל סי עבור מערכת נוכחות בענן?

מערכת דיווח נוכחות היא מערכת חשובה, אשר חייבת לעבוד בצורה רציפה וללא תקלות. כאשר אתם בוחרים במערכתTimeBit Cloud  מבית סינריון אתם נהנים ממערכת מתקדמת ואיכותית אשר פותחה במטרה לתת למשתמשים חווית שימוש פשוטה וקלה, כך שכל אחד יוכל למצוא את מבוקשו ולעשות את מה שהוא צריך בקלות ובמהירות. כאשר אתם בוחרים בקבלת השירות דרך חברת טריפל סי, אתם יכולים להיות רגועים שיש כתובת שאליה תוכלו לפנות בכל מקרה של בעיה או תקלה הקשורה במערכת, ולקבל מענה זמין ומקצועי על ידי צוות אנשי מקצוע המכירים את המערכת היטב.

שירותי ענן נוספים מבית טריפל סי

מערכת דיווח נוכחות בענן היא רק שירות אחד מתוך רבים שאותו מעניקה חברת טריפל סי עבור חברות ועסקים שרוצים שירותי מחשוב ענן מתקדמים. בין שירותי החברה הנוספים:

  • שירותי אופיס 365 לעסקים – חבילת המשרד הפופולרית של Microsoft בגרסה לעסקים על גבי תשתית ענן, אשר כוללת את כל מה שעובדי העסק צריכים בכדי להפעיל את תוכנות אופיס מכל מקום ומכל מכשיר, ולבצע שינויי עריכה בצורה מסונכרנת עם עובדים אחרים בו זמנית ללא תקלות.
  • Plesk Multi Web Hosting – מערכת יעילה ומתקדמת עבור ניהול אתרים בעלת ממשק ניהול גרפי פשוט לשימוש. המערכת מאפשרת שליטה וניהול על עשרות ואפילו מאות אתרי אינטרנט במקביל, וביצוע של פעולות כמו: הקצאת שטח אחסון או כוח מחשוב נוסף, יצירת דומיינים, ניהול האתר כולל ניתוח מידע וסטטיסטיקות מתקדמות וכן הלאה. מערכת הניהול מאפשרת למשווקים או לבוני אתרים לנהל מספר רב של אתרי אינטרנט בעלות חודשית נמוכה ללא צורך לדאוג לתחזוקת החומרה.

אלה ועוד שירותים רבים אשר במידה ורכשתם אותם דרך חברת טריפל סי, אתם זכאים לקבלת שירות לקוחות מקצועי על ידי צוות אנשי מקצוע בעל ידע טכנולוגי רב וניסיון רב שנים בטיפול במערכות ענן שונות. ועל כן, אם אתם רוצים שירותי ענן לעסקים עם שקט נפשי – טריפל סי היא הכתובת עבורכם.