העולם עבר שינוי משמעותי בעשורים האחרונים, והרבה מאוד מהשינוי הזה קשור למהפכה הטכנולוגית אשר הביאה בכנפיה חידושים רבים ושינויים שהפכו את העולם להיות מקום שקל ונוח יותר לחיות בו. עולם העסקים גם הוא השתנה לבלי היכר, והצורה שבה עשו דברים פעם כבר מזמן השתנתה. למעשה, כיום כמעט כל פעולה הקשורה בניהול העסק ותפעולו מתבצעת על ידי שימוש במחשב, אשר מהווה את כלי העבודה הראשון במעלתו בעולם. בכל חברה או עסק מודרני תוכלו למצוא היום מערכות תוכנה מתקדמות אשר מאפשרות לתפעל ולנהל את העסק בצורה יעילה, ולבצע פעולות שבעבר היו כרוכות בהרבה מאוד זמן ומאמץ – בקלות ובמהירות.

שירותי ענן מתקדמים בישראל

מאז התחיל האינטרנט לצבור תאוצה ולכבוש את העולם, עברו הרבה מאוד מערכות ותוכנות להיות מבוססות web כדי שהשימוש בהם יוכל להיות מקוון. שירותי ענן מאפשרים לעובדים שונים של החברה לעבוד ממקומות שונים בצורה מקבילה, ללא בעיות של חוסר סנכרון. כיום שירותי ענן בישראל ובעולם הן חלק בלתי נפרד מהעבודה בכל חברה גדולה או קטנה, והם משמשים עבור מגוון רחב של מטרות ויכולות, אשר חלקן לא היו קיימות בעבר.

שירותי ענן בישראל – כיצד זה פועל?

הרעיון הבסיסי של שירותי ענן, הוא היכולת לקחת את היכולות של מחשבים מסוימים, ולהפוך אותם באמצעות האינטרנט להיות משהו שיסייע למחשבים אחרים ברחבי העולם. בין אם מדובר על תוספת של שטחי אחסון, יכולת חישוב או גישה אל מערכות תוכנה, שירותי ענן מאפשרים שימוש יעיל וזמין אשר חוסך הרבה מאוד בעיות ומונע את הצורך להתקין תוכנות שונות או לחבר חומרה חדשה למחשבים שלנו. למעשה, כאשר אתם בוחרים חברה מקצועית עבור שירותי ענן בישראל, החברה מספקת לכם את השירותים היישר מהמחשבים שלה, מבלי שאתם צריכים לבצע כל פעולה אצלכם במחשבים. אם יש תקלה או בעיה ואתם זקוקים לתמיכה טכנית, האחריות המלאה על סיוע בפתרון התקלה הוא על החברה המספקת לכם את השירות. ככה אתם יכולים לדעת שתמיד תהיה לכם כתובת אליה תוכלו לפנות ולקבל מענה מקצועי, מבלי שאתם צריכים להחזיק אנשי תמיכה טכנית אצלכם בחברה.

שירותי ענן – האם הנתונים שלי מאובטחים?

החשש מפני הפקדת הנתונים הרגישים ביותר שלכם בידי חברה זרה הוא מוצדק. בעולם של היום מתקפות של האקרים ובעיות כמו פריצה למחשבים מעסיקות את טובי המומחים, ואף אחד כמעט לא חסין. ולכן, חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים בחברה מקצועית ואמינה אשר תספק לכם את שירותי הענן, שמעסיקה אנשי מקצוע מומחי אבטחה אשר יעשו הכול בכדי לשמור על המידע והקבצים שלכם, ויעמידו הגנה ברמה הגבוהה ביותר למערכות שבהם אתם משתמשים. חברה כזאת היא למשל חברת טריפל סי, המציעה מגוון שירותי ענן מתקדמים ללקוחותיה, תוך הקפדה על רמת האבטחה הגבוהה ביותר. החברה מעסקיה אנשי אבטחה בעלי ניסיון רב, אשר עסוקים כל העת בהגנה על נתוני הלקוחות ושמירה על פרטיות המידע שלכם.

איזה שירותי ענן מציעה חברת טריפל סי?

חברת טריפל סי נחשבת לאחת מחברות התקשורת והמחשוב המובילות בישראל, והיא מציעה מגוון רחב של שירותי ענן מתקדמים עבור לקוחות עסקיים שרוצים את הטוב ביותר. בין היתר מציעה החברה:

  • חבילת אופיס 365 לעסקים – החבילה המלאה של תוכנות אופיס על גבי תשתית ענן, מה שמאפשר עבודה בו זמנית על קבצים מכמה מקומות, ללא תלות במקום שבו נמצא העובד. במקרה שאתם בוחרים בחברת טריפל סי עבור קבלת השירות, האחריות על התוכנות היא על החברה והיא תספק לכם שירותי תמיכה ומענה מקצועי לכל בעיה או תקלה הקשורה בתוכנות.
  • שירותי vCloud – תשתית שרתים עוצמתית עבור חברות ועסקים אשר רוצים את מיטב הטכנולוגיה המוצעת כיום בשוק השרתים, ללא שהם צריכים להתעסק בעצמם בנושא הרכישה או התחזוקה שלהם.
  • שעון נוכחות על גבי תשתית ענן – מדובר על שעון נוכחות לעובדים אשר פועל על גבי תשתית ענן, אשר מציע ממשק משתמש משוכלל ופשוט אשר מאפשר ניהול של כל מה שקשור לנוכחות העובדים, כולל אפשרות לדיווח בזמן אמת על משימות שבוצעו כאשר הם לא נמצאים בפועל בשטח של מקום העבודה.

אלו ועוד שירותים נוספים שמציעה חברת טריפל סי על גבי תשתית ענן ללקוחות עסקיים שרוצים להנות משירותי ענן מתקדמים עם גב מאחוריהם.