בעולם המודרני חבילות אינטרנט הן כבר מזמן לא בגדר מותרות או משהו שאפשר לוותר עליו. הרבה מאוד דברים בסיסיים שהיו נעשים בעבר בדרכים אחרות, ניתן לבצע כיום רק באמצעות האינטרנט. בין אם מדובר על תשלומים, שליחת מסמכים, שליחת הודעות, השתתפות בשיעורים או כל דבר אחר, האינטרנט הוא המקום הנוח ביותר לבצע כיום את כל הפעולות. ולכן, כל מי שרוצה להשתמש באינטרנט בצורה נוחה ורציפה חייב להתחבר לרשת ולרכוש חבילת אינטרנט אשר תספק עבורו בצורה הטובה ביותר את השימושים והצרכים שלו.

מה צריך לעשות בשביל להתחבר לאינטרנט ביתי?

כיום הדרך להתחבר אל שירותי אינטרנט ביתי היא פשוטה וקלה. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אל אחת מן חברות התקשורת אשר מספקות חבילות אינטרנט ביתי, לבחור את החבילה שאתם רוצים ולחכות לאנשי המקצוע שלהם אשר יבואו אליכם הביתה לבצע את החיבור. את פעולת הרישום ניתן לבצע באמצעות שיחת טלפון לחברה, או באמצעות אתר האינטרנט שלה. הרבה פעמים חברות מציעות הנחות עבור מי שמסכים להירשם דרך האינטרנט ומציעות באתר שלהן חבילות משתלמות יותר. במהלך ההרשמה יש למלא את הפרטים האישיים, הכתובת שבה אתם רוצים להתקין את האינטרנט, ואת מהירות הגלישה שבה אתם בוחרים. כמובן – ככל שהמהירות גבוהה יותר כך התשלום החודשי יהיה גבוה יותר.

כמה עולות חבילות אינטרנט ביתי?

המחיר של חבילות אינטרנט משתנה בעיקר על פי מהירות הגלישה הרצויה, אשר משפיעה בצורה ישירה בעיקר על מהירות ההורדה והעלאה של מכשיר המחובר לרשת, וכן על גלישה של כמה מכשירים בו זמנית על אותה הרשת. כמו כן, ישנן חבילות של אינטרנט סיב אופטי אשר עולות יותר כסף, וחבילות אינטרנט רגילות אשר יהיו זולות יותר בדרך כלל. ישנן גם חברות אשר מציעות הנחות עבור סטודנטים או אוכלוסיות אחרות, אך בדרך כלל ההנחה תהיה מוגבלת בזמן. בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק כאשר אתם משווים חבילות אינטרנט הוא לכמה זמן המחיר שאתם בוחרים. לדוגמא: תוכלו למצוא מחיר נמוך במיוחד באחת החברות, אך המחיר הזה תקף ל – 3 חודשים בלבד כאשר המחיר לאחר מכן גבוה יותר מאשר המחיר אצל חברות אחרות עבור חבילה זהה. ועל כן, כדאי מאוד להסתכל על האותיות הקטנות ולהבין כמה תצטרכו לשלם במהלך השנים הקרובות. דבר נוסף אשר משתנה מחברה לחברה הוא נושא הנתב, אשר אותו חלק מן החברות מציעות בשכירות תמורת כמה עשרות שקלים בחודש. כדאי לשים לב שלא תמיד זה משתלם, ולעיתים ניתן פשוט לקנות בכמה מאות שקלים נתב אשר יהיה שייך לכם לכל החיים.

כיצד בוחרים את החבילה המתאימה ביותר?

כאשר אתם ניגשים לבחור חבילת אינטרנט לבית או למשרד, אתם חייבים לבדוק בראש ובראשונה מהן הדרישות שלכם מן הרשת. אם אתם למשל צרכנים של שידורים חיים (סטרימינג) או מורידים באופן קבוע סרטים וסדרות מן האינטרנט כדאי מאוד לבחור דווקא בחבילת אינטרנט במהירות גבוהה מבוססת חיבור לסיבים אופטיים בה תוכלו לצפות בשידורים חיים בצורה חלקה ונוחה וללא תקיעות, או להוריד סרטים במהירות גבוהה. לעומת זאת, אנשים שמסתפקים בגלישה באתרי חדשות ולא נוהגים לצפות או להוריד סרטים ודברים כבדים, יכולים להסתפק עם חבילת אינטרנט במהירות נמוכה יותר אשר תהיה כמובן זולה יותר בצורה משמעותית. דבר נוסף אליו חשוב לשים לב, הוא שירות הלקוחות של החברה שבה אתם בוחרים. במהלך הזמן הרבה פעמים ישנן תקלות בחיבור האינטרנט ויש צורך לפנות אל שירות הלקוחות בבקשת עזרה. ועל כן, כדאי מאוד לבחור דווקא בחברה מקצועית עם שירות לקוחות ברמה גבוהה אשר יספקו לכם מענה זמין ומיידי בכל מקרה של תקלה ויוכלו לסייע לכם ככל יכולתם לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר כמה שיותר מהר.

שירותי סינון לאינטרנט הביתי

הרבה מאוד הורים חוששים מפני הדברים שהילדים שלהם יחשפו אליהם במהלך הגלישה ברשת האינטרנט. אז נכון, חלק גדול מן הגלישה של הילדים מתבצעת דווקא באמצעות הטלפון הנייד, אך עדיין לחסימה של הרשת הביתית יכולה להיות השפעה הן ברמה המעשית והן ברמה ההצהרתית על מעשיו של הילד. ועל כן, אם אתם הורים שחוששים לגורל הילדים ומתעניינים בסינון לרשת הביתית כדאי ותבדקו עם החברה שבה אתם בוחרים האם היא מציעה שירותי סינון לאינטרנט, והאם זה כרוך בתשלום נוסף. הרבה פעמים תופתעו לגלות שהחברה מציעה לכם שירותי סינון מתקדמים אשר לא פוגעים כלל במהירות הגלישה וכל זה ללא תשלום כלל.

כמה זמן לוקח להתקין רשת ביתית?

התקנה של אינטרנט בבית לא אמורה לקחת יותר מדי זמן. למעשה, אם אין תקלות או בעיות מיוחדות בתוך מספר שעות תוכלו להנות מגלישה מהירה באמצעות הרשת שלכם. עם זאת, לעיתים זמן ההמתנה מהרגע שבו תרשמו אצל החברה ועד להגעת הטכנאי אליכם הביתה יכול להיות ארוך, ולעיתים אף כמה שבועות. ולכן, אם אתם זקוקים לאינטרנט בצורה מיידית כדאי מאוד לוודא עם החברה שאתם בוחרים כבר בתחילת השיחה את זמני ההמתנה עבור טכנאי להתקנה, בכדי שתוכלו לדעת כמה זמן תצטרכו להמתין ואולי יהיה כדאי לכם לבחור דווקא בחברה אחרת.

למה אי אפשר להסתפק עם נקודה חמה מהטלפון הנייד?

ישנם אנשים ששואלים מדוע צריך בכלל רשת ביתית, הרי ניתן לגלוש מכל מכשיר על גבי הרשת הסלולרית שאליה הטלפון הנייד שלכם מחובר. אז כדאי לדעת שישנם כמה חסרונות לגלישה על גבי נקודה חמה:

  • מהירות הגלישה – גם בפלאפונים התומכים בגלישה במהירות G5 עדיין ישנם הרבה מאוד מקומות שבהם התשתית הקיימת לא מספקת את הגלישה המהירה. ובכל מקרה – רשת ביתית תהיה בד"כ הרבה יותר מהירה גם מרשת סלולרית של G
  • הגבלת שימוש בנתונים – חבילות הגלישה בסלולר מוגבלת בכמות הנתונים, ועל כן אם תורידו יותר מדי סרטים או תצפו בשידורים או בסדרות דרך האינטרנט של הסלולר החבילה תגמר לכם ולחדש אותה יעלה לכם עוד כסף.
  • חוסר נוחות – הנקודה החמה גוזלת הרבה מאוד מן הסוללה של הטלפון שלכם, ועל כן צריך לכבות אותה בכל זמן שאין בה שימוש. ועל כן, כל פעם שתרצו לגשת אל המחשב ולהתחבר לנקודה החמה תצטרכו להפעיל אותה ולא לשכוח לכבות בסיום השימוש.

טריפל C – ספקית האינטרנט המובילה והמתקדמת ביותר!

אם אתם מחפשים חבילות אינטרנט ורוצים את החבילה הטובה ביותר מבית החברה המובילה ביותר – כדאי שתכירו את טריפל C. החברה מציעה בחבילה אחת זולה ומשתלמת את כל מה שצריך בשביל רשת ביתית כולל תשתית וספק, והכול במחיר המשתלם ביותר. החברה עוסקת מזה שנים בתחום התקשורת ומציעה מגוון רחב של פתרונות ללקוחות פרטיים ועסקיים בתחום מחשוב הענן והתקשורת. בין לקוחות החברה תוכלו למצוא חברות ענק ועסקים גדולים אשר נהנים לקבל שירות מאנשי המקצוע המובילים של טריפל C ולקל מענה זמין ומיידי לכל תקלה. טריפל סי מציעה ללקוחותיה מספר חבילות אינטרנט בהתאמה אישית            , בכדי להעניק להם את המהירות הגבוהה ביותר המחיר המשתלם ביותר. אצל טריפל סי תוכלו להוסיף גם סינון לרשת ללא תשלום, ולקבל עוד מגוון הטבות משתלמות.