אין ספק שהעולם השתנה והתקדם הרבה מאוד בזכותה של המהפכה הטכנולוגית, אשר הביאה בכנפיה לא מעט חידושים ודברים שיכולים לסייע לנו ולהקל מעלינו את החיים. אם נסתכל על עולם העסקים של היום נראה שכמעט בכל תחום הטכנולוגיה יצרה שינוי של ממש כאשר ישנם לא מעט דברים שהיו נעשים בעבר בצורה ידנית ונעשים כיום בצורה ממוחשבת לחלוטין. העובדה שבכל יום נוספים עוד ועוד דברים שהופכים להיות ממוחשבים, גורמת לכך שהצורך במחשבים ובכוח חישוב רק עולה כל העת. למעשה, כיום בכל חברה מודרנית תוכלו למצוא מערכות מתקדמות אשר מסייעות להם לניהול העסק, ומאפשרות לבעל העסק ולעובדים לבצע פעולות שהיו לוקחות בעבר הרבה מאוד זמן ואולי גם מאמץ – בקלות ובמהירות רבה באמצעות המחשב. מחשוב ענן הוא צעד נוסף של הטכנולוגיה, אשר מאפשר לבצע מגוון רחב של פעולות היישר מבית העסק או ממטה החברה ללא צורך בהתקנה של דברים פיזיים או של תוכנות על המחשב, אלא באמצעות שימוש עם רשת האינטרנט.

מהו מחשוב ענן?

טכנולוגית ה"ענן" מאפשרת לשתף כוח חישוב של מחשב מסוים עבור מחשב אחר מרוחק באמצעות רשת האינטרנט. ישנן חברות כמו טריפל סי אשר מאפשרות גישה אל תשתית המחשבים שלהם בכדי להשתמש ביכולות החישוב או האחסון שלהם עבור לקוחות פרטיים ועסקיים תמורת תשלום. בין היתר הלקוח יכול לרכוש מסדי נתונים, יכולות חישוב, גישה אל מערכות או תוכנות מסוימות, שטחי גיבוי ואחסון ועוד, כל זאת ללא צורך בגישה פיזית אל המחשב שבו נמצאים המערכות או הנתונים. היתרון הגדול בצורת העבודה הזאת הוא החיסכון בצורך של החברה ששוכרת את הענן לרכוש את התשתיות הפיזיות בעצמה ולהיות אחראית על ההתקנה שלהן ועל התפעול והתחזוקה השוטפת, דבר שכרוך בלא מעט הוצאות ובלגן ובהעסקה של לא מעט עובדים באופן קבוע.

שימושים נפוצים באמצעות טכנולוגיית ענן ביום יום

גם אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על "ענן", יש סיכוי די גבוה שאתם משתמשים בו ביום יום. לדוגמא, אם יש לכם גיבוי אוטומטי עבור התמונות שאתם מצלמים באמצעות הטלפון הנייד – כנראה שהחברה שמספקת לכם את האפשרות הזאת מבצעת זאת באמצעות טכנולוגיית ענן, כלומר היא מקצה חלק מיכולות האחסון שלה בכדי לאפשר לכם לאחסן כמות גדולה של תמונות (בדרך כלל תמורת תשלום קבוע או תשלום עבור הרחבת שטח האחסון). היתרון הוא כמובן היכולת שלכם לדאוג לגיבוי התמונות בקלות וללא מאמץ, וגם תוכלו להסיר אותם לחלוטין מהמכשיר שלכם בכדי שלא יתפסו מקום ללא שאתם צריכים להיפרד מהם. את היתרונות הגדולים שבטכנולוגית הענן מנצלים לא מעט ואולי בעיקר בעולם העסקים עבור צרכים רבים ומגוונים.

היתרונות בשימוש עם מחשוב ענן בעולם העסקים

היכולת לחסוך את הצורך בהתקנה פיזית של שרתים ולהחזיק אנשי מקצוע שיתחזקו אותם כל העת היא חיסכון גדול בכסף ובזמן. הצורך להחזיק שרתים בחברה ולדאוג להם כל הזמן היא כאב ראש אחד גדול שאותו ניתן לחסוך בקלות באמצעות חברות המספקות שירותי מחשוב ענן. כאשר אתם רוכשים שירותי ענן חיצוניים, אתם לא תלויים במגבלות של מקום אחסון, אלא בכל עת שתרצו להרחיב אותו תוכלו לפנות אל החברה, לשלם לה ולקבל למשל נפח אחסון גדול יותר. אחת החברות המובילות בישראל בתחום היא חברת טריפל C אשר בין לקוחותיה נמנים לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ. החברה מספקת מגוון רחב של שירותים בתחום מחשוב הענן בהתאמה אישית עבור כל לקוח.

אבטחת הנתונים בשימוש עם מחשוב ענן

נושא אבטחת המידע הוא ללא ספק אחד היתרונות של שימוש עם מערכות ענן. כאשר אתם בוחרים להשתמש עם שירותי מחשוב ענן אתם מורידים מעצמכם את הדאגה לביטחון המידע שלכם, ויכולים להשאיר את הנושא לטיפול החברה שמספקת לכם את שירותי הענן. בעולם כמו שלנו בו מתרחשים כל העת פשעי סייבר וניסיונות תקיפה וגניבת מידע אין ספק שמדובר על הקלה משמעותית עבור בעלי עסקים וארגונים שצריכים להשקיע לא מעט זמן, כסף ומשאבים בכדי לוודא שהמידע שהם מחזיקים בטוח ומוגן. כמובן שחשוב לבחור בחברה אמינה ומקצועית כמו טריפל סי אשר מחזיקה במיטב אנשי המקצוע בתחום אבטחת המידע אשר ידאגו לשמור עבורכם על הנתונים בצורה הטובה ביותר.

שירותי ענן של חברת טריפל סי

בין שירותי הענן שחברת טריפל סי מספקת ללקוחות תוכלו למצוא:

  • שירותי vCloud – תשתית שרתים מתקדמת וחזקה עבור חברות שרוצות להשתמש בתשתית חזקה במיוחד מבלי לרכוש שרתים או שטחי אחסון פיזיים. שירותי vCloud מספקים ללקוח שליטה על תשתית ה -IT בעזרת ממשק ניהול פשוט וידידותי שבאמצעותו ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות.
  • שירותי pCloud – תשתית ענן פרטי אשר מאפשרת לחברות וארגונים להנות משירותי ענן ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק וברמת זמינות גבוהה.
  • אופיס 365 לעסקים – שירות תוכנות אופיס המוכרות מבית Microsoft על גבי תשתית ענן, מה שמאפשר לעובדי החברה לערוך יחד מרחוק מסמכים, תוך סנכרון מיטבי ועבודת צוות יעילה. כאשר אתם בוחרים בחברה כמו טריפל סי עבור שימוש עם אופיס, האחריות לתקינות התוכנות היא בידיה, וכך בכל מקרה של תקלה או בעיה יש אל מי לפנות ואין צורך להחזיק במשך כל השני אנשי מקצוע עבור פתרון תקלות.
  • שעון נוכחות בענן – טריפל סי מאפשרת לעסקים וחברות אשר רוצים לנהל שעון נוכחות עבור העובדים שלהם באמצעות מערכת משוכללת אך פשוטה לשימוש אשר מאפשרת בין היתר: ניהול בקרה ודיווח על שעות עבודה, וכן דיווח על משימות שבוצעו גם אם מדובר על עובדים שנמצאים בשטח ולא במשרדי החברה. למערכת עוד מגוון רחב של יכולות אשר הופכים אותה לפתרון הטוב ביותר עבור ניהול שעון נוכחות בחברות ועסקים.

זאת ועוד לא מעט שירותים מתקדמים אותם החברה מספקת ללקוחות עסקיים ופרטיים, אשר בוחרים שלא להתקין אצלם בחברה או בבית עוד ועוד מחשבים ושרתים אלא להשתמש עם יכולת חישוב מרחוק ולחסוך מעצמם את כאב הראש והבלגן בתחזוקה מתמדת וברכישה של דברים פיזיים והתקנתם.

למה כדאי לבחור דווקא בשירותי הענן של חברת טריפל סי?

חברת טריפל סי הינה אחת החברות הוותיקות ביותר בישראל בתחום, ומאז הוקמה בשנת 1989 סיפקה מגוון שירותי מחשוב וענן עבור לקוחות רבים. את הידע והניסיון הרב שצברו אנשי החברה תוכלו לגייס לטובת החברה שלכם, ולהנות ממגוון שירותים מתקדמים אשר אותם לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. היכולות הטכנולוגיות והניסיון הרב של אנשי המקצוע של טריפל סי מאפשרים להם להעניק לכל לקוח שירותים מותאמים אישית אשר יהיו זמינים עבורו כל העת עם מינימום של בעיות ותקלות. הבחירה בטריפל סי עבור שירותי ענן היא ללא ספק בחירה חכמה ועל כך יכולים להעיד אלפי לקוחות מרוצים אשר משתמשים כל העת עם מגוון השירותים שהחברה מציעה. כמו כן, מגוון השירותים מאפשר לכם לקבל את כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת מבלי שיש צורך לבצע התקשרות עם חברות שונות עבור כל שירות בנפרד, מה שחוסך הרבה מאוד בלגן וכאב ראש.