זה לא סוד שהתפתחותה של הטכנולוגיה וההתקדמות העצומה בכל מישור אפשרי הובילה לשינוי משמעותי בצורת החיים של כולנו. דברים שבעבר היו כרוכים במאמץ רב או לוקחים הרבה מאוד זמן, מתבצעים כיום בצורה קלה ומהירה. בדיוק כפי שהחיים הפרטיים של כל אחד ואחד מאיתנו השתנו מקצה לקצה בזכות הטכנולוגיה, גם בעולם העסקים הבינו כבר מזמן את היתרונות העצומים של השימוש בטכנולוגיה, ואימצו לקרבם את היכולות הרבות שהיא מאפשרת להם. פתרונות תקשורת לעסקים מאפשרים לבעלי עסקים להעניק לעובדים שלהם כלים מתקדמים ולבצע מגוון עצום של פעולות, אשר מקדמות את העסק ומאפשרות לנהל אותו בצורה יעילה וחכמה הרבה יותר.

כיצד פתרונות תקשורת מסייעים לעסקים?

חברות וארגונים הם גופים גדולים אשר מתפרסים על פני מקומות שונים, לעיתים בערים אחרות בארץ ולעיתים במקומות שונים בעולם כולו. היכולת לבצע משימות ולקדם עניינים מרחוק מאפשרת לכולם לעבוד בשיתוף פעולה ובהרמוניה מלאה, ולקדם את פעילות העסק כיחידה אחת. למעשה, פתרונות תקשורת לעסקים מאפשרים למקסם את יכולות החברה ולאפשר לה לבצע דברים בצורה יעילה ומהירה הרבה יותר.

כיצד בוחרים ספק המתאים לכם?

כאשר אתם בוחרים בחברה עבור פתרונות תקשורת לעסקים, אתם מקבלים מעטפת שירותים שתאפשר לכם לייעל את פעילות הארגון ולקדם את הישגיו. אולם, חשוב מאוד שלא למהר, ולשים לב שאתם בוחרים דווקא בחברה מקצועית ובעלת ניסיון אשר מעסיקה אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום התקשורת שיוכלו להעניק לכם שירותים מתקדמים ותמיכה טכנית יעילה.

פתרונות תקשורת לעסקים מבית חברת טריפל C

חברת טריפל C הינה אחת החברות המובילות בפתרונות תקשורת לעסקים, והיא מציעה מגוון כלים וטכנולוגיות מתקדמים עבור עסקים קטנים וגדולים. בין שירותי החברה אפשר למנות:

  • חבילת Rainbow בענן – שירות Rainbow מבית Alcatel-Lucent Enterprise מאפשר לכל עובדי הארגון להנות ממגוון יכולות ואפשרויות שאליהן ניתן לגשת באמצעות המחשב האישי או הטלפון הנייד. בין היתר: החלפת קבצים מהירה, צ'אט קבוצתי, שיחות וידאו או אודיו, שיתוף מסך ועוד – מכל מקום ומכל מכשיר.
  • שירותי תמסורת עסקית – חברת טריפל סי מחזיקה ברישיון ספק אינטרנט מיוחד שאותו קיבלה ממשרד התקשורת, והיא מחזיקה בשיתופי פעולה עם החברות הגדולות במשק כמו: בזק, הוט, פרטנר ועוד עבור מתן פתרונות מקצועיים לחיבור עסקים לרשת האינטרנט. תשתיות המתקן של החברה נמצאות בפתח תקווה ובחיפה, והן כוללות רוחב פס גדול במיוחד מה שמאפשר חיבור של המון משתמשים בו זמנית ללא האטת קצב.
  • שירות CDN (או: Content Delivery Network) – שירות מבוזר שנועד להפצת תוכן מסוגים שונים כמו: סרטונים, שידורי וידאו מסוג Video Streaming עבור אפליקציות VOD או אפליקציות OTT. הפצת התכנים נעשית באמצעות מערכת שרתים מתקדמת אשר יושבת על רשת נפרדת שמחוברת לשדרת האינטרנט, בקצב גבוה מאוד של עשרות ג'יגה המאפשר לענות על בקשות של מאות משתמשים בו זמנית ללא האטת קצב.

השירותים הללו ועוד פתרונות נוספים לעסקים מבית טריפל סי הופכים את החברה להיות המקום המוביל ביותר בישראל עבור פתרונות תקשורת מתקדמים לעסק.

למה כדאי לבחור דווקא בטריפל סי?

חברת טריפל C הינה חברה מובילה במתן שירותי מחשוב לחברות וארגונים בישראל, והיא מספקת מגוון שירותים נרחב אשר כולל בין היתר גם שירותי מחשוב ענן לעסקים ופתרונות מתקדמים.

כאשר אתם בוחרים חברה אשר תספק לכם שירותי תקשורת מתקדמים, אתם צריכים בראש ובראשונה לבחון את איכות המוצר שהם מעניקים לכם. דווקא כאשר מדובר על חברה גדולה ובעלת ניסיון בתחום כמו טריפל סי, אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו את הפתרונות המתקדמים ביותר הקיימים בשוק, יחד עם שירות לקוחות זמין ומקצועי אשר ישמח לתת לכם מענה מיידי בכל עניין. כך, בכל מקרה של תקלה או בעיה הקשורה בשירות שרכשתם, תוכלו לקבל מענה מהיר אשר יפתור לכם את הבעיה. ועל כן, אין ספק שבחירה בפתרונות התקשורת לעסקים של חברת טריפל סי היא הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות עבור העסק או הארגון שלכם. אז אל תהססו! פנו עוד היום אל אנשי חברת טריפל סי אשר ישמחו לספק לכם את כל המידע אודות פתרונות התקשורת המתקדמים לעסקים מבית חברת טריפל סי.