הרבה מאוד שינויים התרחשו בעשורים השונים ברחבי עולם. הרבה מאוד מהשינויים הללו נזקפים למהפכה הטכנולוגית אשר הביאה איתה חידושים ושינויים מרחיקי לכת שהפכו את העולם להיות מקום שקל ונוח יותר לחיות בו. גם עולם העסקים השתנה מקצה לקצה בזכות המהפכה הטכנולוגית, וקשה מאוד למצוא דברים שאותם עושים באותה צורה שעשו לפני עשרות שנים. למעשה, כמעט כל פעולה היום בעולם העסקים מתבצעת באמצעות מחשב או בעזרתו, והוא מהווה חלק בלתי נפרד מן העבודה בכל מקום עבודה או ארגון. למעשה, בכל חברה מודרנית תוכלו למצוא כיום מערכות מחשוב מתקדמות אשר מאפשרת לנהל ולתפעל את החברה בצורה יעילה הרבה יותר, ולעשות פעולות שבעבר היו לוקחות הרבה מאוד זמן – בתוך זמן קצר.

מהו מחשוב ענן ולמה הוא משמש?

מחשוב ענן הוא כבר שדרוג נוסף של היכולת הטכנולוגית שמספק לנו המחשב. מחשוב ענן מאפשר לנו לבצע מגוון עצום של פעולות ממקומות אחרים וממכשירים שונים, תוך סנכרון מלא בין כל המכשירים. היכולת הזאת פותחת עולם שלם של אפשרויות ומאפשרת לבצע פעולות מורכבות בקלות ובתוך זמן קצר. ועל כן – חברות רבות כמעט בכל תחום בעולם העסקים, בוחרות לקבל שירותי ענן מספק שירותי מחשוב ענן לעסקים אשר יספק עבורם שרותי מחשוב ענן מתקדמים.

כיצד פועלים שירותי מחשוב ענן לעסקים?

שירותי מחשוב ענן לעסקים פועלים באמצעות טכנולוגית ענן (או באנגלית Cloud). הרעיון שעומד בבסיס השירות של שירותי מחשוב ענן לעסקים הוא שיתוף היכולות של מחשב מסוים באמצעות הרשת בכדי לאפשר למחשבים אחרים להנות מעוד כוח חישוב, שטחי אחסון וגיבוי, גישה אל מערכות ותוכנות נוספות ועוד ללא צורך בהוספה של חומרה פיזית – תמורת תשלום. חברות המספקות שירותי מחשוב ענן כמו חברת טריפל סי מאפשרות גישה אל תשתית המחשבים שלהן בכדי לבצע מגוון פעולות מרחוק ללא צורך של הלקוח להתקין חלקים פיזיים כלשהם או להתעסק עם נושא התחזוקה ופתרון תקלות. החיסכון הגדול הוא שלא צריך להעסיק אנשי IT ועובדי תמיכה טכנית במשרה מלאה אצלכם בחברה, אלא בכל מקרה של תקלה או בעיה פונים אל החברה המספקת את השירות והיא תדאג לכם לפתרון באמצעות אנשי המקצוע שלה.

האם הנתונים שנמצאים בענן מאובטחים?

כאשר אתם בוחרים בחברה מקצועית ואמינה עבור שירותי מחשוב ענן, אתם יכולים להיות רגועים שהחברה תעשה כל שביכולתה עבור הגנה על הקבצים והמערכות שלכם. למעשה, חברות כמו טריפל סי אשר מתעסקות עם שירותי ענן מעסיקות כמה וכמה אנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום אבטחת המידע, והם מבצעים את ההגנה על המידע והמערכות שנמצאים בענן בצורה מקצועית, בדרך כלל ברמה טובה יותר מאשר רמת אבטחת המידע הקיימים בחברות אשר לא מתעסקות בתחום. ועל כן, כאשר אתם בוחרים בשירותי מחשוב ענן אצל חברה כמו טריפל סי אתם יכולים להיות רגועים לחלוטין שכל המידע שנמצא בענן הוא בידיים טובות ובמקום הבטוח ביותר שאפשר.

שירותי מחשוב ענן לעסקים מבית טריפל C

חברת טריפל סי הינה אחת החברות המובילות בישראל בתחום שירותי הענן לעסקים, והיא מספקת מגוון רחב של שירותים מתקדמים שיוכלו לסייע לכל עסק או ארגון לבצע פעולות בצורה יעילה ומקצועית הרבה יותר. בין היתר החברה מציעה שירותים כמו:

  • שירותי vCloud – תשתית שרתים חזקה עבור עסקים וחברות שרוצים להשתמש עם מיטב הטכנולוגיה הקיימת כיום בשוק השרתים, מבלי שהם יצטרכו להתעסק בעצמם עם נושא הרכישה, ההתקנה והתחזוקה. שירותי vCloud מאפשרים שליטה על תשתית ה – IT בצורה קלה ופשוטה ובעזרת ממשק משתמש ידידותי במיוחד שבאמצעותו ניתן לבצע מגוון פעולות רחב.
  • חבילת אופיס לעסקים – אופיס 365 לעסקים היא חבילה של תוכנות מבית Microsoft שנמצאת על גבי תשתית ענן, מה שמאפשר לבצע עריכה של מסמכים ולעבוד על כל תוכנות אופיס המוכרות מכמה מכשירים בו זמנית תוך סנכרון מלא ועבודה יעילה. היתרון הגדול בקבלת השירות דרך חברה כמו טריפל סי הוא שהאחריות על התוכנות היא באחריות החברה כך שבכל מקרה של בעיה או תקלה אשר קשורה לאחת התוכנות ניתן לפנות אל אנשי התמיכה של החברה ולקבל מענה זמין ומיידי עבור פתרון התקלה.
  • שעון נוכחות בענן – אחד השירותים הפופולריים שטריפל סי מספקת לעסקים הוא שעון נוכחות הפעול על גבי תשתית ענן. שעון הנוכחות פועל באמצעות ממשק משתמש משוכלל אך פשוט וידידותי המאפשר לנהל את הבקרה השוטפת הנדרשת על העובדים, ולאפשר להם לדווח על שעות עבודה או על משימות שביצעו בזמן אמת גם כאשר הם לא נמצאים בפועל בשטח מקום העבודה.

אלו רק כמה שירותים לדוגמא אשר חברת טריפל סי מספקת לעסקים שרוצים להנות מטכנולוגיה מתקדמת ושירות מקצועי עם תמיכה זמינה ומיידית בכל עת.

למה כדאי לבחור דווקא בחברת טריפל סי?

טריפל סי היא לא עוד חברה בתחום מחשוב הענן, אלא אחת החברות הוותיקות והמוכרות ביותר בישראל שעוסקת בתחום. מאז הקמת החברה בשנת 1989 מספקת החברה מגוון של שירותי מחשוב ענן ושירותי תקשורת מתקדמים ללקוחות עסקיים מכל רחבי הארץ. הידע והניסיון הרבה שאותם צברו עובדי החברה יסייעו להם להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר ולספק לכם תמיכה טכנית מקצועית שתתן לכם מענה לכל מקרה של שאלה או תקלה בתוך זמן קצר. אלפי הלקוחות המרוצים של טריפל סי יכולים להעיד עד כמה הבחירה בשירותי המחשוב של טריפל סי היא ההחלטה הטובה ביותר שיכלו לקבל. רק אצל טריפל סי תקבלו את כל השירותים תחת קורת גג אחת ללא צורך בהתעסקות עם כמה וכמה חברות עבור כל שירות ושירות בנפרד, מה שחוסך לא מעט בלגן וכאב ראש.