אין ספק שהקדמה הטכנולוגית והתפתחות האינטרנט בעולם הביאה לשינוי עצום ומבורך כמעט בכל רובד בחיינו. הרבה מאוד דברים שבעבר הביצוע שלהם היה מורכב וארוך, ניתן לבצע כיום בלחיצת כפתור ובצורה קלה ומהירה. אמנם, כמו כל דבר טוב, גם האינטרנט טומן בחובו לא מעט סכנות אשר המודעות אליהן חשובה מאוד. מדובר על סכנות שיכולות לארוב לצעירים הגולשים באינטרנט, אך בהחלט גם למבוגרים. אז נכון – אין אפשרות להיות מוגנים במאה אחוז מכל הסכנות והבעיות שיכולות לצוץ בשימוש באינטרנט, אך בהחלט ישנם דברים שאפשר וכדאי לעשות כדי להגן על עצמכם ועל ילדכם.

השלב הראשון – הגנה מפני תכנים בלתי הולמים

הרבה פעמים גם במהלך גלישה תמימה באתרי אינטרנט, אנחנו נתקלים בכל מיני דברים שהיינו מעדיפים שלא להיחשף אליהם, ובטח שלא לחשוף אליהם את הילדים שלנו. כיום, התקנה של סינון לאינטרנט היא לא משהו שנפוץ רק בציבור הדתי או החרדי, אלא בכל שכבות הציבור. כדאי לדעת כי ישנן ספקיות אינטרנט אשר מציעות שירותי סינון בתוספת תשלום או בחינם, אשר מאפשרים הגנה מפני תכנים פוגעניים או תכנים פורנוגרפיים. במידה ואתם מחפשים הגנה הרמטית יותר, תוכלו לפנות אל אחת החברות המספקות שירותי סינון מתקדמים, אשר מאפשרות לבחור בין מסלולים שונים של הגנה ברמות סינון שונות עבור המחשבים בבית ועבור הטלפון הנייד.

השלב השני – הגנה מפני מתקפות סייבר והאקרים

דבר חשוב נוסף הוא הגנה מפני האקרים ונוזקות אשר יכולים לגרום לנו להרבה מאוד כאב ראש. זה לא רק כאב ראש בדמות תקלות במחשב או קריסה פתאומית שלו, אלא גם גניבה של פרטים אישיים, סיסמאות, פרטי אשראי, תמונות אישיות, ועוד לא מעט דברים שאף אחד לא רוצה שיהיו בידיים של מישהו אחר. למעשה, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האיומים הללו היא להתקין אנטי-וירוס מתקדם, ולקבל שירותי הגנה מספקית האינטרנט, אשר חוסמים באופן אוטומטי את הגלישה לאתרים המזוהים כאתרים מסוכנים. רק כך תוכלו להיות רגועים שהמידע האישי שלכם מוגן ולא חשוף לפריצה בידי גורמים עוינים.

השלב השלישי – גלישה בטוחה באינטרנט תוך הקפדה על סיסמאות חזקות

פריצה לחשבונות שלכם יכולה להתרחש גם אם תקפידו על הגנה למחשב האישי ועל רשת האינטרנט, מאחר שהיא יכולה להגיע דרך שרתי האתר שאליו נרשמתם. ולכן, במקרה הזה מה שעליכם לעשות הוא להקפיד על בחירת סיסמא חזקה המורכבת משילוב של אותיות קטנות וגדולות, יחד עם מספרים ותווים מיוחדים. אז נכון – ברור לכולם שסיסמא כמו "12345678" היא סיסמא שקל יותר לזכור, אולם מדובר על סיסמא שקל מאוד לנחש אותה ולפרוץ אליה. ועל כן, כדאי לבחור סיסמא חזקה שאי אפשר לנחש, ואם אתם מפחדים לשכוח אותה, ניתן להשתמש עם תוכנה או אפליקציה של מנהל סיסמאות אשר מאפשרת לכם לשמור את כל הסיסמאות שלכם במקום אחד.

עוד כדאי: הקפידו על בדיקת שורת הכתובת של הדפדפן

בכל פעם שאתם מזינים את הפרטים האישיים שלכם או את הסיסמא שלכם, כדאי מאוד להציץ בשורת הכתובת למעלה, ולבדוק שמדובר על האתר האמיתי שאליו אתם מתכוונים להיכנס. במקרה רבים האקרים משכפלים עיצוב של דפי אינטרנט כדי לגרום לכם להכניס את המידע האישי שלכם אשר יישלח אליהם (פעולה המכונה "פישינג"). במקרה הזה כתובת אתר האינטרנט תהיה דומה לכתובת של האתר המקורי אך עם שינויים קלים שבמבט מהיר אפשר לקלוט. אם אתם לא בטוחים – כנסו לאתר מחדש דרך מנוע החיפוש של גוגל, שם בדרך כלל בתוצאות הראשונות יופיע האתר המקורי שאותו אתם מחפשים.

גלישה בטוחה באינטרנט – שירותי אינטרנט מתקדמים ובטוחים מבית חברת טריפל סי

למעשה, הדבר המשמעותי ביותר שאתם יכולים לעשות כדי לוודא שאתם והילדים שלכם גולשים בצורה בטוחה, הוא לפנות אל חברה מובילה בשוק התקשורת אשר מספקת שירותי אינטרנט הכוללים סינון תכנים והגנה מפני מתקפות סייבר והאקרים. חברת טריפל סי הינה אחת החברות המובילות כיום בעולם האינטרנט, והיא מספקת שירותי אינטרנט מתקדמים יחד עם שירות סינון מתקדם המוצע לגמרי בחינם. אם אתם רוצים להיות רגועים שאתם והילדים שלכם בידיים טובות – פנו אל אנשי המקצוע של טריפל סי אשר ישמחו לספר לכם על המסלולים המיוחדים של טריפל סי המאפשרים שקט ורוגע נפשי במהלך הגלישה באינטרנט.