הרבה מאוד משאבים מושקעים אצל חברות וארגונים כדי להגן על המידע שנמצא ברשותם. למעשה, כל הנושא של ביטחון המידע הוא אחד הדברים שמטרידים את מנוחתם של בעלי עסקים וראשי ארגונים יותר מכל, משום שהם מבינים שאם לא ישקיעו כסף באבטחת המידע שנמצא ברשותם, הם עלולים להיות חשופים לפרצות אבטחה ולגלות שהמידע שברשותם דלף החוצה, ונגרמו להם נזקים עצומים שייקח הרבה מאוד זמן לתקן אותם. אולם, לא תמיד שמים לב לכך שיש עוד משהו חשוב – גיבוי המידע. אובדן מידע יכול להתרחש ממגוון רחב של סיבות ולא רק מפריצה של האקרים או גורמים עוינים. למשל – בעקבות תקלה טכנית או אפילו אירוע כמו שריפה שגורם לאובדן הנתונים.

מה אפשר לעשות כדי למנוע אובדן של נתונים חשובים?

זה לא סוד שהדרך הטובה ביותר לשמור מאובדן נתונים היא באמצעות גיבוי שלהם במקום חיצוני. כאשר מדובר על אדם פרטי או אפילו על עסק קטן, יכול להיות שרכישה של כונן חיצוני וגיבוי מדי פעם של החומר יכול להספיק. אבל כאשר מדובר על ארגונים ועסקים גדולים, הפתרון הזה פשוט לא יעיל. ולכן, הדרך הטובה ביותר עבור מניעה של אובדן נתונים במקרים כאלה הוא פתרונות גיבוי ושחזור בענן על ידי חברה מקצועית שתבצע עבורכם את הגיבוי, ותדאג שלא יהיה מצב שהנתונים שלכם נמחקים ללא יכולת שחזור.

פתרונות גיבוי ושחזור בענן – עד כמה זה חשוב?

המידע שמוחזק על ידי חברות ועסקים, הוא כמעט תמיד חלק בלתי נפרד מפעילותו השוטפת של העסק. בין אם מדובר על מתן שירות לקוחות או כל פעולה אחרת בעסק, בלי שהמידע יהיה זמין אי אפשר להמשיך ולעבוד. ולכן, אובדן נתונים יכול להיות משהו שגורם לנזק עצום שקשה מאוד להתאושש ממנו, ולכן צריך להיות מוכנים אליו כמו שצריך ולדאוג לפתרונות גיבוי מקצועיים שיוכלו לספק לכם מענה מהיר להמשך העבודה ומניעת הפסדים.

כיצד בוחרים חברה מקצועית עבור פתרונות גיבוי?

לבחירת חברה מקצועית ואמינה עבור פתרונות גיבוי, ישנה חשיבות רבה. בסופו של דבר, היא הכתובת שאליה תפנו במקרה של אובדן נתונים – זמן שבו אתם עלולים להיות בלחץ נוראי, וזקוקים לאנשי מקצוע מעולים שיסייעו לכם להחזיר אליכם את הנתונים כמה שיותר מהר. ישנם כמה דברים שצריך לבדוק טרם אתם מגיעים אל ההחלטה איזה חברה לבחור עבור גיבוי הנתונים:

  • חברה מקצועית עם ניסיון: כאשר מדובר על משהו חשוב כל כך כמו הנתונים שלכם, אתם חייבים להיות בטוחים שבחרתם בחברה מקצועית עם ניסיון בתחום, אשר תדאג לבצע איתכם את כל התהליך בצורה המקצועית ביותר.
  • שירות לקוחות מקצועי: נושא שירות הלקוחות הוא חשוב מאוד כאשר מדובר על שירותי גיבוי. כדאי מאוד לבחור בחברה עם שירות לקוחות מקצועי וזמין, שייתן לכם מענה מהיר ויעיל בכל מקרה של בעיה או תקלה.
  • שירותים נוספים: מלבד פתרונות גיבוי ושחזור בענן חברות מציעות שירותים נוספים כמו שירותי אירוח, שירותי ענן וכד', אשר יכולים לעזור לכם לבצע דברים בצורה מהירה ויעילה יותר. כדאי לבחור חברה כזאת שתוכלו לקבל ממנה מגוון רחב של שירותים, כך שלא תצטרכו עבור כל דבר לפנות לחברה אחרת.

ובנוסף לכל זה – נושא המחיר. כמובן שהשיקול הזה צריך להגיע רק אחרי השיקולים האחרים, אבל כדאי להיות עם יד על הדופק שאתם לא משלמים סכומי כסף שגבוהים מהמקובל בשוק.

טריפל סי – פתרונות גיבוי מקצועיים לעסקים

אם אתם בעלי עסקים ורוצים לבחור את במקום הטוב ביותר עבור פתרונות גיבוי ושחזור בענן – כדאי שתכירו את חברת טריפל סי. טריפל סי הוקמה בשנת 1989 בתור חברה קטנה המספקת שירותי מחשוב ואינטגרציה, וכיום היא מספקת מגוון רחב של שירותים שונים בתחום שירותי המחשוב והענן, ומעסיקה מעל 100 עובדים. בין שלל הפתרונות והשירותים שהחברה מספקת גם שירותי גיבוי ושחזור בענן, שיוכלו לתת לכם שקט נפשי בידיעה שהנתונים שלכם נמצאים במקום הבטוח והמוגן ביותר. טריפל סי מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע בתחום אשר יעשו הכול כדי לדאוג לנתונים שלכם, ולוודא שבכל מקרה של אובדן נתונים תוכלו לקבל אותם בחזרה בצורה המהירה ביותר. כמובן, הכול נעשה תוך הקפדה על אבטחת המידע בצורה המקצועית ביותר על ידי צוות אנשי אבטחת מידע מהשורה הראשונה.