מעבר דירה הוא הליך מורכב הכולל לא מעט משימות, דברים שצריך לזכור ולבצע ופרטים שצריך לדאוג להם: החל משינוי כתובת במגוון מקומות, דרך בקשה להעתקת השירותים מהבית הקיים לבית החדש (כמו שירותי אינטרנט, כבלים וכד') ועד לאריזת הדירה בפועל והובלת הריהוט לדירה החדשה. אחד הדברים החשובים והראשונים שתרצו לדאוג להם הוא ככל הנראה האינטרנט. 

ההשפעה של הניתוק הזמני מהאינטרנט במהלך מעבר דירה

אנשים רבים זקוקים לאינטרנט לצרכים שונים שהם לעתים הרבה מעבר לקריאת חדשות, העלאת פוסטים לפייסבוק או צפייה בסרטים אונליין. האינטרנט משמש אותם לצרכי עבודה, לימודים, לצרכי העסק, כלים שונים שהם זקוקים להם בהתנהלות השוטפת שלהם ועוד.

אפילו יום-יומיים ללא אינטרנט עשויים להוות נזק כלכלי או השפעה שלילית על הדברים שאתם רגילים לעשות ביומיום, ולכן כדאי לדאוג לחיבור אינטרנט בדירה החדשה החל מרגע קבלת המפתח. לדוגמה: אדם העובד מבית או בעל עסק הזקוק לאינטרנט ולמערכת מסוימת לניהול ההזמנות/הלקוחות והעסק ואינו רוצה שמעבר הדירה יפגע לו בעבודה – יעדכן מראש את ספק האינטרנט על תאריך המעבר הצפוי, יעביר את המחשב ביום קבלת המפתח לדירה החדשה ויזמין מראש טכנאי/שירות חיבור לאינטרנט באותו מקום.

בפועל זה המצב עם מרבית ספקי האינטרנט הקיימים. בחברת טריפל C תוכלו ליהנות משירותי האינטרנט החכם שיאפשר לכם להתחבר לאינטרנט מהדירה החדשה בכוחות עצמכם, ללא צורך בהמתנה לטכנאי או ברכישת חומרה מיוחדת. 

אילו שירותי כבלים יש לכם?

בבתים רבים בישראל כיום יש שירותי כבלים מבוססי אינטרנט. הכוונה היא שמדובר בשידורי סטרימינג התופסים חלק ממהירות הגלישה שלכם בבית. אלה מופעלים באמצעות ממיר ייעודי ו/או אפליקציה בטלוויזיות חכמות ובאמצעות החיבור לאינטרנט מאפשרות לצפות בשידורי הטלוויזיה בערוצים שונים.

ללא קשר לערוצים הרגילים אנשים רבים מתחברים לנטפליקס, אפל TV ושירותים דומים שגם אלה מבוססי חיבור לאינטרנט. במידה והכבלים שלכם מבוססי אינטרנט ולא לווין הרי שזו עוד סיבה מדוע תרצו לחבר קודם את האינטרנט בבית לפני שתדאגו לדברים רבים אחרים. 

לאיזו דירה אתם עוברים?

מעבר הדירה שלכם עשוי להשפיע במידה מסוימת גם על סוג החבילה שתצטרכו. האם אתם עוברים מהעיר לבית קרקע במושב? ייתכן והתשתית שתתחברו אליה לא תאפשר חיבור לסיבים האופטיים שעדיין לא הגיעו למושב שלכם סביר להניח.

האם הדירה משמעותית גדולה יותר? ייתכן ותצטרכו מרחיב קליטה או נתב מיוחד עם קליטה נרחבת יותר. האם אתם מתכוונים להוסיף מחשבים ונקודות טלוויזיה שונים מבוססי אינטרנט בדירה החדשה? ייתכן ותצטרכו חבילה גדולה יותר. בדקו עם הצוות המקצועי של טריפל C את החבילות האפשריות וזו שעשויה להתאים לצרכים החדשים שלכם ונציגנו המקצועיים ישמחו להעניק לכם שירות. 

מעבר דירה פשוט עם טריפל C

האינטרנט משחק תפקיד חשוב בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו. בעת מעבר הדירה יש לנו דברים רבים שנצטרך לדאוג להם החל מאריזת החפצים והרהיטים והובלתם, דרך שינוי כתובת, שיפוץ וצביעה של הדירה החדשה, הרכבת הריהוט וסידור הציוד בדירה החדשה וכמובן עדכון שירותים שונים כמו אינטרנט וכבלים.

אנו ממליצים להתחיל מחיבור האינטרנט בדירה החדשה, מה שיהווה בסיס כניסה יציבה ונוח יותר ואף יאפשר לכם לא לבזבז זמן עבודה במידה ואתם משתמשים באינטרנט לצרכים אלו. אתם מוזמנים להיוועץ עם הצוות המקצועי של טריפל C בכל עת, לבצע את החיבור בדירה החדשה בקלות ובמהירות ולדעת שלפחות מבחינת החיבור לאינטרנט אתם יכולים להיות בראש שקט.

טריפל C מפשטת לכם את החיבור לאינטרנט במעבר הדירה שלכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא לחבר את המחשב שלכם בדירה החדשה, לעקוב אחר המדריכים באתר שלנו להתחברות עצמאית לאינטרנט של טריפל C ואם תצטרכו תוכלו להיעזר בשירות תמיכה מקצועי 24/7 העומד לרשותכם. כך תוכלו לחסוך את ההמתנה לטכנאי, להתחבר מתי שאתם רק רוצים בדירה החדשה שלכם ולא להפסיד זמן עבודה, לימודים או זמן גלישה לכל צורך אחר.