ככל שעובר הזמן נדמה שהמלחמה המתנהלת בין ישראל לארגונים הפלסטינים ברצועת עזה לא הולכת להסתיים בזמן הקרוב. בתור ישראלים למודי מלחמות אנחנו מבינים היטב את הצורך בשמירה על הנחיות פיקוד העורף, ואת החשיבות הרבה של מרחב מוגן אשר מאפשר לנו הגנה מפני התקפות טילים או כלי טייס בלתי מאוישים שהפכו להיות כלי תקיפה אהוב על ארגון חיזבאללה וארגוני טרור אחרים. למעשה, מאז מלחמת המפרץ חדר הממ"ד הפך להיות תקן חובה בכל דירה חדשה שנבנית, וההחלטה הזאת הובילה להצלה של חיים רבים. בעיקר בתקופה הזאת של המלחמה, אנשים מבינים את החשיבות הרבה של ממ"ד המוכן לשהייה ארוכה, והם דואגים שהמקום יהיה מוכן לכל תרחיש.

למה צריך להוסיף נקודת תקשורת בממ"ד?

לפי ההנחיות של פיקוד העורף, לאחר שמיעת אזעקה צריך להישאר בתוך המרחב המוגן לפחות 10 דקות בכדי לוודא שכל הרסיסים של הטיל המיירט והרקטה שנורתה כבר נפלו ארצה ולא מהווים עוד סכנה. למעשה, דווקא בזמן הזה שכולם לחוצים אנחנו רוצים להיכנס לאינטרנט ולראות מה קורה, וכמובן לעדכן את הקרובים שלנו שהכול איתנו בסדר. ולכן, כדאי מאוד לדאוג לכך שתהיה האפשרות ליצור קשר עם העולם החיצון גם כאשר אתם נמצאים בתוך המרחב המוגן. למעשה, המרחב המוגן הוא הרבה פעמים עוד חדר בבית שבו אנחנו משתמשים גם במהלך היום יום, ולכן אין סיבה שלא תהיה היכולת להתחבר משם אל האינטרנט או לבצע שיחות טלפון בצורה נורמלית.

תקשורת בתוך הממ"ד יכולה להציל חיים

בתוך הסיפורים הרבים על הזוועות שהתרחשו בעוטף עזה, קשה שלא לשים לב לנקודה חשובה. אנשים שהיו כלואים בתוך הממ"ד היו הרבה פעמים ללא קליטה, ולא יכול לכוון את כוחות החירום בכדי שיגיעו להציל אותם. המסקנה מזה שאפשרות לתקשורת מתוך המרחב המוגן יכולה להיות במקרים רבים ההבדל בין חיים למוות, ולא משהו שכדאי לוותר עליו בשום אופן. ולכן, למרות שבדרך כלל הממ"ד הוא מקום שאין בו קליטת אינטרנט או טלפון טובה, כדאי להשקיע כסף ולשנות את המצב כך שיהיה אפשר ליצור קשר עם העולם החיצון גם כאשר אתם סגורים בתוך הממ"ד.

מי מבצע התקנה של נקודת תקשורת במרחב מוגן?

התקנה של נקודות תקשורת בתוך המרחב המוגן מתבצעת על ידי אנשי מקצוע אשר מחזיקים בידע, בכלים ובניסיון הדרוש בכדי לעשות את העבודה בצורה מקצועית. כדאי מאוד לבחור דווקא איש מקצוע מחברה גדולה ומוכרת, אשר לה ניסיון רב בתחום התקשורת. חברה כזאת היא למשל חברת טריפל סי אשר נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום התקשורת בישראל. החברה מספקת שירותי תקשורת ומחשוב מתקדמים ללקוחות פרטיים ועסקיים, והיא מחזיקה צוות מקצועי אשר לו ניסיון רב בתחום.

למה כדאי לבחור דווקא בחברת טריפל סי?

לא סתם הפכה להיות חברת טריפל סי לאחת החברות המובילות כיום בשוק התקשורת ושירותי המחשוב בישראל. החברה חרטה על דגלה להעניק לכלל לקוחותיה את השירות המקצועי ביותר, עם יחס אישי והתנהלות מכובדת ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר. זה לא משנה אם מדובר על לקוח עסקי גדול, או על לקוח פרטי – אנשי החברה יעשו הכול בכדי לסייע לו ולהעניק לו שירות מקצועי ויעיל ולסייע לו בכל מה שהוא צריך. הניסיון הרב שצברו אנשי החברה מאפשר להם לפתור כל בעיה או תקלה במהירות רבה, ולדאוג לכם להתקנה של נקודת תקשורת במרחב המוגן בצורה המקצועית והיעילה ביותר.

כמה זמן לוקח להתקין נקודת תקשורת במרחב המוגן?

התקנה של נקודת תקשורת במרחב המוגן היא בדרך כלל לא סיפור מסובך. אם לא מדובר על מקרה מורכב במיוחד והמתקינים הם אנשי מקצוע עם כלים מתאימים וניסיון בתחום, ההתקנה לא אמורה לקחת יותר מכמה שעות עד שהכול מוכן. במקרים מסוים תנאי השטח מקשים על התקנה של נקודת תקשורת, ואז הסיפור עלול להיות מסובך וארוך יותר, במיוחד כאשר מדובר על מקלט תת קרקעי ולא על חדר ממ"ד. בכל מקרה, כדאי לבחור דווקא באנשי מקצוע מנוסים של חברה מוכרת ומקצועית, אשר יבצעו את העבודה בצורה יעילה ומהירה. ולכן, אין ספק כי בחירה בחברת טריפל סי עבור ביצוע של התקנת נקודת תקשורת במרחב המוגן היא ההחלטה הטובה ביותר.