אין ספק שהמלחמה שינתה הרבה מאוד דברים בחיים של כולנו. גם אם אתם לא לוחמים בקו החזית או חלק כלשהו ממכונת הלחימה של צה"ל, עדיין החיים שמאז פרוץ המלחמה שונים לחלוטין מכל מה שהכרנו קודם לכן. יכול מאוד להיות שתהיו מופתעים לשמוע, שגם האינטרנט שבו אתם משתמשים מושפע מאוד מהמלחמה ומהמצב בחוץ, ואת ההשפעות האלה כל אחד ואחד מאיתנו יכול לראות ולהרגיש. הדוגמא אולי המוכרת ביותר היא העובדה שאפליקציות ניווט שונות כמו וויז או גוגל מאפס הפסיקו להציג את מיקומם של עומסי התנועה, וכן דיווחים על מיקומים של מחסומי משטרה. אולם, זהו רק דבר אחד שהשתנה בעולם הטכנולוגי שלנו בעקבותיה של המלחמה.

השפעה נוספת: מתקפות סייבר וניסיונות פריצה

מתקפות סייבר וניסיונות של האקרים לפרוץ למאגרי מידע של חברות גדולות או גופים ממשלתיים וצבאיים הם משהו שקורה גם בשגרה. למעשה, גורמים אנטי ישראלים מנסים לפרוץ לאתרי אינטרנט ומאגרי מידע ישראלים ללא הפסקה, אך בזמן מלחמה הפעילות שלהם עולה שלב והופכת להיות משמעותית הרבה יותר. בנוסף, ניתן לזהות גם עלייה משמעותית בניסיונות הפריצה למשתמשים ישראלים פרטיים במטרה להזיק ולהשחית את החשבונות שלהם וליצור פגיעה בציבור הישראלי. ולכן, חשוב מאוד לבחור בספקית אינטרנט גדולה ורצינית אשר מציעה אינטרנט מוגן ומאובטח ברמה גבוהה, משום שזוהי אחת משכבות ההגנה החשובות ביותר בכדי להיות מוגנים ממתקפות של פורצים למיניהם.

השפעה נוספת של המלחמה: תקלות והפסקות בשירותים

גם תקלות והפסקות שירות הן משהו שאנו יכולים להיתקל בהם גם בעתות שגרה. אולם, בזמן מלחמה כאשר תשתיות יכולות להיפגע והרבה מאוד מן העובדים האחראים על טיפול בתקלות נמצאים בשירות צבאי, תקלות יכולות להיות נפוצות הרבה יותר ולדרוש יותר זמן עבור התיקון שלהן. ולכן, דווקא בתקופה כזאת שיש לא מעט אנשים שמעדיפים לעבוד מהבית, חשוב מאוד לבחור בספק אינטרנט מקצועי אשר ידאג לתחזק את כוח האדם שלו ולהבטיח שירות יציב וחלק ככל האפשר, תוך הקפדה על מינימום של זמן השבתה בכדי שתוכלו לעבוד בצורה רציפה וללא בעיות.

כיצד לבחור ספק אינטרנט איכותי?

בחירת ספק אינטרנט איכותי היא הדבר החשוב ביותר בכדי שתוכלו להנות מאינטרנט מהיר ויציב גם בזמן מלחמה. רק חברה רצינית דואגת להתאים את עצמה לכל מצב, ולאפשר ללקוחות שלה להנות משירותי אינטרנט מתקדמים בכל עת ללא הפסקות שירות או בעיות כאלה ואחרות. אז נכון, במלחמה יש דברים שקשה מאוד להתגבר עליהם, אך חברה רצינית תדאג להתכונן למצבי חירום מראש ולהגיע לזמנים כאלה מוכנה לכל תרחיש בכדי להעניק ללקוחות את השירות בצורה המקצועית ביותר.

טריפל C – ספקית האינטרנט הביתי הטובה ביותר בזמן מלחמה

אחת החברות הגדולות והמובילות כיום בישראל בתחום התקשורת היא חברת טריפל סי, אשר מציעה אינטרנט מהיר ואיכותי ללקוחות פרטיים ועסקיים, ועוד מגוון רחב של שירותים מתקדמים בעולם המחשוב. אצל טריפל סי אין הבדל בין זמן מלחמה או עתות שגרה, תמיד צוות העובדים עושה ככל שביכולתו בכדי להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר, ולדאוג שהם יוכלו להנות מאינטרנט יציב ומהיר ללא הפרעות או בעיות. טריפל סי הכינה את עצמה בצורה הטובה ביותר לתרחישי חירום, וכך היא יכולה להעניק ללקוחות אינטרנט יציב ללא תקלות גם כעת שאנחנו נמצאים בזמני מלחמה. כלל עובדי החברה הינה אנשי מקצוע עם ניסיון וידע רב, אשר ישמחו לסייע לכם ולענות לכם לכל שאלה או בעיה.

אילו שירותים מספקת טריפל סי?

חברת טריפל סי נוסדה בתור חברת מחשוב ואינטגרציה בשנת 1989, ומאז הפכה להיות אחת החברות הגדולות בישראל בתחום שירותי המחשוב והתקשורת. כיום מעסיקה החברה יותר ממאה עובדים, והיא מספקת שירותים טכנולוגיים מתקדמים במספר תחומים שונים ובהם: מחשוב ענן, שירותי תקשורת, שירותי אירוח ועוד. העובדה שחברות רבות בישראל בחרו בטריפל סי להיות זאת שתספק עבורם שירותים שונים בתחום המחשוב והתקשורת מוכיחה כי את השירות והמקצועיות שתקבלו אצל טריפל סי, לא תוכלו לקבל בשום מקום אחר. בין אם מדובר על לקוח עסקי גדול, או על לקוח פרטי – כולם מקבלים שירות ברמה הגבוהה ביותר. בין השירותים שהחברה מספקת ללקוחות פרטיים: אינטרנט סיבים מהיר במיוחד, שירותי סינון תכנים ברשת, שירותי אנטי-וירוס ועוד.