רשת מחשבים היא הדבר הבסיסי בכל ארגון בכדי להפוך את העבודה ליעילה, חכמה ומהירה הרבה יותר. בין אם מדובר על שליחה של קבצים, הודעות, או כל דבר אחר – רשת מחשבים היא הדרך לבצע את הכול בצורה היעילה ביותר. רשת מחשבים היא למעשה רשת ארגונית מקומית אשר מאפשרת לכל משתמשי הארגון – לתקשר ביניהם בצורה יעילה במובן של שליחת קבצים או מידע, וגם עם העולם החיצון. רשתות תקשורת מחשבים כוללות את כל המכשירים אשר מחוברים לרשת בין אם מדובר על כבלים קואקסיאליים, סיבים אופטיים או כל חיבור אחר.

סוגים שונים של רשתות מחשבים בארגון

רשתות תקשורת שונות אחת מהשנייה ואינן זהות. למשל, רשת מחשבים של חברה גדולה, לא תהיה דומה בהרבה לרשת מחשבים בעסק קטן. השוני מתבטא בתווך המשמש להעברה של סינגלים, הפרוטוקולים התקשורתיים אשר משמשים להעברה של הנתונים בתוך הרשת, גודלה של הרשת, המבנה הייחודי שלה ועוד. ולכן, את ההתקנה של רשתות מחשבים בארגון צריך לבצע בהתאם לדרישות הייחודית של הארגון, כך שיהיה אפשר לוודא שהרשת תספק את הציפיות ממנה בצורה הטובה ביותר.

רשת קווית או רשת אלחוטית – מה עדיף?

אחת ההחלטות המשמעותית שצריך להחליט כאשר מקימים רשת מחשבים בארגון היא האם לבחור ברשת קווית או אלחוטית. רשת קווית משתמשת עם כבלי Ethernet בכדי לחבר התקנים שונים ולספק חיבור מהיר ואמין יותר. בדרך כלל גם מבחינת אבטחה שימוש עם רשת קווית יהיה יעיל יותר. רשת אלחוטית לעומת זאת מציעה גמישות ונוחות רבה יותר למשתמשיה, אך בדרך כלל תהיה איטית יותר וחשופה יותר לסכנות אבטחה שונות. את ההחלטה צריך לקבל בהתאם לצרכים הייחודים של הארגון שלכם, תוך התייעצות עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום אשר יוכלו להסביר לכם מה היתרונות והחסרונות המלאים של כל צד, ומה ההמלצה שלהם עבור הארגון שלכם.

כיצד בוחרים חברה עבור הקמה של רשת מחשבים?

כדאי מאוד לבחור דווקא בחברה מקצועית וותיקה בתחום אשר תדאג להכיר היטב את הצרכים הספציפיים של הארגון שלכם, וכך להתאים את רשת המחשבים ואת המבנה שלה לצרכי הארגון שלכם בצורה הטובה ביותר. בחברה כזאת מעסיקים אנשי מקצוע עם ניסיון וידע רב בתחום, לא רק בביצוע ההתקנה של הרשתות, אלא גם בתכנון מעמיק ויסודי של רשת מחשבים, כך שתתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי הארגון ותשמש את אנשי הארגון בצורה היעילה ביותר.

הקמת רשת מחשבים בארגון עם חברת טריפל סי

אחת החברות המובילות כיום בתחום התקשורת והמחשוב היא חברת טריפל סי. החברה הוקמה בשנת 1989 בתור חברת מחשוב ואינטגרציה, וכיום היא מעסיקה למעלה ממאה עובדים ומספקת מגוון רחב מאוד של שירותים שונים בתחום התקשורת והמחשוב, עבור לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ. בין היתר מבצעת החברה התקנה של רשתות מחשבים לארגונים גדולים וקטנים, ודואגת לעשות זאת בצורה המקצועית והיעילה ביותר על ידי צוות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום.

למה כדאי לבחור בטריפל סי עבור הקמת רשת מחשבים?

  • מקצוענות – חברת טריפל סי הינה חברה מקצועית וותיקה אשר בה כל אחד ואחד מנותני השירות הוא איש מקצוע עם ידע והכשרה מתאימה, כך שיוכל לבצע את העבודה בצורה המקצועית ביותר.
  • אמינות – טריפל סי שמה דגש על עבודה מקצועית אשר מתבצעת בשקיפות מלאה אל מול הלקוח, בכדי שיוכל להיות רגוע שלא מנסים לעבוד עליו ולהתקין לו דברים שהוא לא צריך. הלקוחות הרבים של החברה יכולים להעיד על כך, וגם השנים הרבות שהחברה פועלת וזוכה לאמונם של לקוחותיה.
  • ניסיון – כלל העובדים שעובדים בטריפל סי הינם מקצוענים עם ניסיון רב בתחום, מה שמסייע להם לעשות את העבודה בצורה המהירה והיעילה ביותר, ולהקים את רשת המחשבים בצורה הטובה ביותר.
  • אחריות – כמו בכל דבר שקשור בתחום הטכנולוגי, גם ברשת מחשבים עלולות להתרחש בעיות או אפילו סתם דברים שצריך להתייעץ בנוגע אליהם. כאשר אתם מקימים את רשת המחשבים בעזרת אנשי המקצוע של חברת טריפל סי, אתם מקבלים אחריות מלאה על העבודה, ואנשי מקצוע אשר יהיו זמינים לענות לכם בכל מקרה של בעיה או שאלה שיש לכם.