העולם הטכנולוגי שבו אנחנו חיים הוא ללא ספק משהו שהתרגלנו אליו ואנחנו כבר לא יכולים בלעדיו. במשך השנים עוד ועוד דברים הופכים להיות טכנולוגיים, והחיים שלנו כבר מוקפים במכשירים מתקדמים המסייעים לנו לעשות פעולות שבעבר דרשו זמן רב ומאמץ – בקלות ובמהירות. למעשה, למרות שהטכנולוגיה הביאה בכנפיה ברכה מרובה בתחומים רבים, בכל זאת חשוב לזכור שמדובר על כלי שיכול להיות גם מסוכן ולהוביל אותנו למקומות שאנחנו לא רוצים להגיע אליהם. כאשר מדובר על העולם העסקי, החשיבות בשמירה והגנה על בטיחות הטכנולוגיה, הינה חשובה לאין ערוך. בעוד שאצל האדם הפרטי הנזק שיכול להגרם כתוצאה מתוכנות זדוניות או פריצה של האקרים מוגבל יחסית, כאשר מדובר על חברה, עסק, ארגון, מוסד אקדמי וכדומה הנזק עלול להיות עצום.

שירות waf לעסקים

חברת טריפל סי הנחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום התקשורת וטכנולוגית הענן, מציעה ללקוחותיה את שירות  WAFמבית Radware אשר נועד לספק הגנה מפני התקפות האקרים ותוכנות זדוניות עבור אתרי אינטרנט ויישומים מבוססי web. פעילות זדונית של חורשי רעה יכולה להיות על רקע לאומני, על רקע כלכלי ואפילו סתם בתור משובת נעורים של נערים בעלי ידע טכנולוגי. כך או כך, מדובר על התקפות שיכולות לשבש בצורה משמעותית את פעילותה של החברה, לגרום לנזק כספי ותדמיתי במקרה של גניבת מידע, ולהביא לשיתוק מוחלט שקשה מאוד לקום ממנו.

מהן היכולות של שירות waf?

שירות waf מבית Radware נועד לספק מענה מושלם ומקצועי עבור מגוון רחב של נושאי אבטחה החשובים בכל חברה או ארגון גדול. בין היכולות של waf:

  • חסימה הרמטית מפני כל סוגי מתקפות ההאקרים הנפוצות, כולל התקפות מסוג: SQL Injection אשר נועדו להשחתה או גניבה של בסיס הנתונים של החברה. התקפות של זיוף "עוגיות" בכדי לפרוץ לאתר ללא הרשאה, חסימת אפשרות לגניבת פרטי אשראי של לקוחות ועוד לא מעט התקפות אשר משתכללות מיום ליום ודורשות הגנה עדכנית ומתקדמת.
  • זיהוי וחסימה של מתקפות "יום אפס" אשר מנצלות פרצות חדשות שאליהן עדיין אין הגנה, בכדי להעניק הגנה מפני התקפות חדשות שלא זוהו וטופלו בעבר.
  • אפשרות לחסימת מתקפות האקרים או פעילות זדונית של בוטים אוטומטיים אשר משנים את כתובת ה – IP שלהם בצורה דינמית בכדי להימנע מחסימת ה – IP ע"י זיהוי וחסימה של טביעת האצבע הדיגיטלית של המחשב שממנו הם משתמשים לצורך ביצוע ההתקפה.
  • בנייה אוטומטית של הגנה מתקדמת ואופטימלית עבור יישומים חדשים שנכנסים לשימוש.
  • הפעלת השירות בצורה קלה ופשוטה באמצעות שינוי DNS וללא צורך בהתקנה של חומרה או תוכנה נוספת.
  • ניתוח של חולשות פוטנציאליות הקיימות במערכות החברה לצורך הקצאת פתרון יעיל לבעיה.
  • אפשרות לזיהוי דפוסי השימוש במטרה לחסום דפוסי התנהגות בלתי רגילים המצביעים על פעילות זדונית.

היכולות הללו יחד עם יכולות רבות נוספות הופכות את מערכת WAF למערכת המשוכללת והמתקדמת ביותר בישראל עבור הגנה על אתרי אינטרנט ויישומי WEB והופכת אתכם להיות מוגנים בצורה הטובה ביותר.

עבור מי נועד השירות?

שירות waf נועד עבור לקוחות עסקיים גדולים וקטנים אשר מבינים את החשיבות בהגנה מקצועית על המערכות שלהם, ורוצים לעשות את המיטב בכדי לוודא שהם מגיעים מוכנים לכל מקרה של תקיפה של גורמים זדוניים. חברת טריפל סי גאה לשווק את שירות waf הנחשב לאחד השירותים המובילים בישראל בתחום, ומאפשר לכל חברה, עסק, ארגון או מוסד אקדמי שרוצה להגן על המחשבים שלו – לקבל את מעטפת השירות המקיפה והאיכותית ביותר.