העולם עבר מהפכה של ממש מאז האינטרנט פרץ לחיינו ושינה אותם מן הקצה אל הקצה. לצעירים שנולדו לאחר מהפכת האינטרנט קשה עד בלתי אפשרי לדמיין את העולם ללא כל האפליקציות והאתרים שהם חלק בלתי נפרד מהחיים שלהם, ובואו נודה על האמת – גם שלנו המבוגרים. אז נכון, לאינטרנט יש לא מעט צדדים רעים ואפלים, אך בסופו של דבר מדובר על משהו שקידם את האנושות כולה כמה צעדים קדימה והפך את החיים שלנו לנוחים ויעילים הרבה יותר מאשר פעם. מאז המצאת האינטרנט, קרו לא מעט שינויים גם באינטרנט עצמו, ובעיקר גדלה בצורה משמעותית מהירות הגלישה. אם בעבר הורדה או העלאה של קובץ מהאינטרנט הייתה משימה שלקחה שעות ואפילו ימים, כיום בעזרת אינטרנט מהיר אפשר לעשות זאת בשניות בודדות.

למה בכלל חשוב אינטרנט מהיר?

גם לגולש הממוצע יש הרבה מאוד דברים שאינטרנט מהיר יסייע לו לבצע אותם בצורה נוחה הרבה יותר. בין אם מדובר על מישהו שמוריד סדרות או סרטים באיכות גבוהה, ובין אם מדובר על מישהו שצופה בשידורים חיים באמצעות האינטרנט. ההבדל בין אינטרנט מהיר כמו אינטרנט סיבים אופטיים לבין אינטרנט מיושן במקרים האלה יכול להיות משמעותי מאוד, כאשר למשל צפייה בשידור חי יכולה להיות חוויה מתסכלת מאוד אם האינטרנט לא עומד בקצב הנדרש והשידור כל הזמן מקוטע ותקוע.

מה הפתרון הטוב ביותר לאינטרנט מהיר וחזק?

המילה האחרונה בעולם האינטרנט היא ללא ספק אינטרנט סיבים אופטיים. טכנולוגיית סיבים אופטיים היא הטכנולוגיה שמחליפה את חוטי הנחושת המיושנים, אשר היו מעבירים מידע בקצב יחסית איטי לעומת מה שאפשר להעביר על גבי סיבים אופטיים. לא ניכנס במאמר הזה יותר מדי לפרטים הטכניים כמו איך זה עובד ולמה המידע עובר מהר יותר מאשר על גבי כבלי נחושת, אלא נסתפק בהסבר כללי שאומר: על גבי הסיבים מועברים חלקיקי אור – או פוטונים אשר מכילים את המידע, שהם עוברים במהירות הבזק ממקום למקום ומאפשרים לנו לגלוש בצורה מהירה יותר מאי פעם.

היתרונות הגדולים של סיבים אופטיים לעומת כבלי נחושת

היתרון הגדול והמשמעותי ביותר של סיבים אופטיים לעומת כבלי נחושת הוא כמובן נושא המהירות. הרוב המוחץ של אלו שמתחברים לאינטרנט סיבים עושים זאת כדי שמהירות הגלישה שלהם תהיה גדולה יותר ותאפשר להם גלישה חלקה והורדה או העלאה של קבצים בצורה מהירה במיוחד. עם זאת, לשימוש עם סיבים אופטיים יש עוד כמה יתרונות שכדאי מאוד להכיר: מדובר על טכנולוגיה אשר איננה רגישה כמעט לדברים כמו הפרעות אלקטרומגנטיות, הכבלים חזקים, דקים וקלים יותר מאשר כבלי הנחושת, והם עמידים לאורך זמן ואין צורך לבצע החלפה או פעולות תחזוקה כלשהן. עם זאת, חשוב להכיר גם את החיסרון הגדול של סיבים אופטיים והוא העלות הגבוהה שלהם ושל ההתקנה שלהם לעומת כבלי נחושת שהם זולים יותר וההתקנה שלהן פשוטה יותר.

למה חשוב לבחור ספק איכותי לאינטרנט סיבים?

כאשר אתם בוחרים ספק אינטרנט, אתם רוצים בראש ובראשונה שהאינטרנט יעבוד בצורה מהירה כפי שהובטח לכם, ולא יהיו בעיות של מהירות או הפרעות בגלישה. אז נכון, לא הכול תלוי בספק האינטרנט אך בגדול הוא זה שאמור לדאוג לכם שהאינטרנט יעבוד במהירות המובטחת ב – 99.9 אחוז מהזמן. ולכן, חשוב לבחור דווקא ספק אינטרנט מקצועי ואמין, אשר ידאג לכם למהירות המובטחת, ויספק לכם שירות לקוחות זמין ומקצועי כך שגם אם יש איזה שהיא בעיה, תהיה לכם כתובת מקצועית שאליה תוכלו לפנות ולקבל מענה על ידי אנשי מקצוע המבינים בתחום.

מה צריך לבדוק לפני שבוחרים ספק אינטרנט סיבים?

יש כמה דברים חשובים שכדאי מאוד לבדוק לפני שאתם מגיעים אל ההחלטה מיהו ספק האינטרנט סיבים שאתם בוחרים לבית או המשרד שלכם. בין היתר:

  • מהירות: אינטרנט סיבים הוא מהיר יותר מאשר אינטרנט המבוסס על כבלי נחושת, אך גם באינטרנט סיבים יש מהירויות שונות, כך שאם אתם משתמשים יחסית כבדים – כדאי לבחור בספק אינטרנט המאפשר מהירות גלישה גבוהה במיוחד, אם כי חשוב לזכור שככל שהמהירות גבוהה יותר התשלום החודשי עבור האינטרנט יהיה גם גבוה יותר בהתאם.
  • אמינות ומקצועית: חשוב לבחור ספק אינטרנט מקצועי ולא מישהו חדש בתחום, כך שתוכלו להיות רגועים שהאינטרנט יהיה יציב עם חיבור אמין וללא בעיות.
  • שירות לקוחות: כאשר מדובר על ספק האינטרנט לנושא שירות הלקוחות יש חשיבות רבה. ברור שהשאיפה היא שלא יהיו בעיות ותקלות והכול יעבוד מהר כמו שצריך, אך כולנו יודעים שלפעמים יש תקלות, וכדאי מאוד שיהיה מענה מקצועי על ידי החברה שבה בחרתם. ולכן, כדאי מאוד לבחור דווקא ספק אינטרנט המציע שירות לקוחות מקצועי על ידי צוות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שיוכלו לתת לכם מענה מהיר ויעיל עבור כל תקלה.
  • המחיר: כמובן שהמחיר הוא לא הפרמטר הראשון בחשיבותו, אך כדאי לשים לב שהמחיר שאתם מקבלים הוא מחיר שמתאים לשוק הכללי ולספקיות האחרות בתחום, כדי שלא תשלמו מדי חודש סתם מחיר גבוה יותר מהמקובל בשוק. כדאי לבדוק האם המחיר כולל למשל: שירותי אנטי-וירוס או שירותים אחרים נוספים, ורק אז לבצע השוואת מחירים.

טריפל סי – ספק אינטרנט סיבים מהמובילים בישראל

אם אתם מחפשים את ספק האינטרנט שיענה בצורה הטובה ביותר על כל הסעיפים מהפסקה הקודמת – כדאי שתכירו את חברת טריפל סי. החברה הינה אחת החברות המובילות כיום בישראל בתחום התקשורת ופתרונות המחשוב, והיא מספקת אינטרנט מהיר לאלפי לקוחות פרטיים ועסקיים ברחבי הארץ. החברה מספקת עוד מגוון רחב של פתרונות כמו מחשוב ענן ופתרונות שונים עבור עסקים גדולים ולקוחות מכל רחבי הארץ, והיא מחזיקה צוות שירות לקוחות שייתן לכם את המענה היעיל והאיכותי ביותר בארץ. אם אתם רוצים להצטרף לאינטרנט סיבים איכותי – טריפל סי היא הכתובת עבורכם.