קשה מאוד לפספס את המהפכה הגדולה ביותר אשר מתרחשת בשנים האחרונות, והיא מהפכת הבינה המלאכותית. כל המומחים שאיתם מדברים מספרים על מהפכה אשר תשנה מהיסוד חלק גדול מהדברים שאנחנו עושים ועובדים עליהם, כאשר עולם התעסוקה הוא הראשון לספוג זעזוע בכך שעובדים רבים יצטרכו לחפש מקום עבודה אחר. אין ספק שמי שיכיר היטב את התחום וישלוט בו, יהיה לו יתרון עצום בעולם העתידי שבו הבינה המלאכותית תהיה חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו – בכל מקום שאליו נפנה. גם בתחום האבטחה לבינה המלאכותית יש לא מעט מה להציע, כאשר השימוש עם היכולות המתקדמות שמספקת לנו הבינה המלאכותית, יכול לייעל בצורה משמעותית את העבודה ולסייע לבצע תהליכים בצורה מהירה ויעילה הרבה יותר.

מה זה Microsoft Copilot?

Microsoft Copilot הוא הפיתוח המוביל של חברת  Microsoft בתחום הבינה המלאכותית. ל- Microsoft Copilot מגוון עצום של יכולות אשר מבוססות על פריצת הדרך של החברה הגדולה ביותר בתחום – OpenAI הידועה בזכות ה – ChatGPT שהוביל את מהפכת הבינה המלאכותית הג'נרטיבית. בכל מקרה, Microsoft Copilot מאפשר לכל אדם ליצור מגוון רחב של דברים, בעזרת שימוש עם prompt קצר שמתאר את הדבר שאותו אתם רוצים ליצור, אם זה טקסט כלשהו או אפילו תמונה. Microsoft Copilot מאפשר לכם ליצור מגוון עצום של דברים, אשר השימוש בהם יכול להוביל לדברים טובים, אך ישנם גם כאלה שמנצלים אותו לדברים רעים.

דוגמא לשימוש שלילי ב- Microsoft Copilot

Microsoft Copilot מאפשר להאקרים לייצר נוזקות ולמצוא פרצות אבטחה בצורה מהירה הרבה יותר, תוך שהם מנצלים את היכולות האדירות של הבינה המלאכותית ולעשות נזקים שבעבר היו לוקחים הרבה יותר זמן. כמובן ש – Microsoft Copilot מוגדר שלא לסייע לאנשים מהסוג הזה ולא לענות על שאלות שקשורות לפריצה, אך בסופו של דבר האקרים מוצאים את הדרך להתגבר על ההגבלות ולנצל את היתרונות של הכלי כדי לבצע את זממם.

כיצד Microsoft Copilot יכול לסייע לאבטחת הארגון שלי?

ל – Microsoft Copilot יש כלי נהדר שיכול לסייע לארגונים בשמירה על אבטחת הארגון שנקרא: Microsoft Copilot for Security. מדובר על כלי חדש אשר מבוסס על Microsoft Copilot ומספק הגנה מתקדמת לארגונים ועסקים באמצעות בינה מלאכותית ג'נרטיבית. באמצעותMicrosoft Copilot for Security ניתן להגיב לאיומים בצורה מהירה ויעילה מאי פעם, לעבד אירועים של אבטחת במידע בצורה מקצועית בתוך שניות, ולתת הערכה מדויקת על רמת הסיכון בעזרת היכולות של הבינה המלאכותית. למעשה, זהו מוצר האבטחה הראשון בתחום הבינה המלאכותית שמגיע מחברה גדולה ומוכרת כמו Microsoft, והוא למעשה הפתרון הטוב ביותר כיום כדי לתת מענה לאיומים ההולכים וגוברים אשר מבוססים על היכולות המדהימות של הבינה המלאכותית.

כיצד רותמים את הבינה המלאכותית לטובת אבטחת הארגון?

אבטחת המידע בארגון היא ללא ספק עבודה שדורשת הרבה מאוד ידע מקצועי, והתעדכנות תמידית בחידושים האחרונים בעולם הטכנולוגיה. אנשי מקצוע שעובדים בתחום אבטחת המידע הם אלו שתפקידם להיות עם יד על הדופק בכל הקשור לחידושים הטכנולוגיים, ולדאוג לכך שהפתרונות שהם מציעים לעסקים וארגונים יהיו הפתרונות המתקדמים והיעילים ביותר. כאשר ארגון גדול ורציני רוצה לוודא שהוא מוגן ולעשות כל מה שאפשר כדי להגן על המידע שלו, הוא חייב לפנות אל חברה גדולה בתחום אשר תדע לספק לו שירותי אבטחת מידע באמצעות צוות אנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע בתחום, אשר דואגים כל העת להתעדכן בחדשות האחרונות בעולם הטכנולוגיה, ובכלל זה כל תחום הבינה המלאכותית וכיצד אפשר לרתום אותה לטובת עולם אבטחת המידע.

כיצד בוחרים חברה מקצועית עבור שירותי אבטחת מידע?

ישנם כמה דברים חשובים שאליהם צריך לשים לב כאשר בוחרים חברה מקצועית שתספק לארגון שלכם שירותי אבטחת מידע, ותדאג לכך שהמידע ששמור אצלכם בארגון והמערכות שלכם יהיו בטוחים לחלוטין. בין היתר:

  • מקצועית – הדבר החשוב ביותר אפילו יותר מניסיון הוא נושא המקצועית. דווקא בגלל שהעולם שלנו מתקדם כל העת ואנחנו זקוקים לפתרונות חדשים כל הזמן, נושא הניסיון הוא לא הנושא החשוב ביותר בבחירת חברה לשירותי אבטחת מידע. חברה מקצועית תדע להתעדכן בכל מה שחדש בעולם הטכנולוגיה, ולספק שירותי אבטחת מידע מבוססי בינה מלאכותית.
  • המלצות – כדאי לבחור בחברה מקצועית שאתם מקבלים עליה המלצות מבעלי עסקים וראשי ארגונים שאתם מכירים וסומכים עליהם, כדי להיות בטוחים שעשיתם בחירה נכונה שלא תתחרטו עליה.
  • ניסיון – חשוב לבחור בחברה עם ניסיון אשר מחזיקה באנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום, כך שיוכלו להשתמש עם הניסיון שלהם כדי לעשות את העבודה בצורה היעילה ביותר.
  • שירות לקוחות – חשוב מאוד לבחור חברה שמחזיקה מערך שירות לקוחות מקצועי, אשר יספק עבורכם מענה לכל שאלה או בעיה בהקדם האפשרי באמצעות צוות מקצועי שיודע לתת מענה כמו שצריך. במיוחד כאשר יש אירוע חירום הקשור לאבטחת המידע, אתם רוצים שיהיו אנשי מקצוע שיוכלו לתת לכם מענה זמין ומקצועי ולפתור את הבעיה כמה שיותר מהר גם אם מדובר על השעות הקטנות של הלילה.

טריפל סי – חברת התקשורת והמחשוב המובילה בישראל

אם אתם רוצים להיות רגועים שעשיתם את ההחלטה הנכונה ובחרתם בחברה המקצועית ביותר עבור שירותי אבטחת מידע, חברת טריפל סי היא ללא ספק הכתובת עבורכם. החברה עוסקת בתחום פתרונות התקשורת והמחשוב כבר משנת 1989 והיא תדאג לכם לשירותי אבטחת מידע המבוססים על הטכנולוגיות החדשות ביותר כולל Microsoft Copilot for Security אשר מבוססת על בינה מלאכותית. החברה מקפידה על מתן שירות לקוחות מקצועי וזמין אשר ייתן עבורכם מענה מקצועי לכל שאלה או בעיה, כך שלא יהיה מצב שתצטרכו להתמודד עם סיטואציות הקשורות לאבטחת המידע לבד.