בעידן המודרני נושא אבטחת המידע הוא אחד הנושאים שהכי מעסיקים חברות וארגונים ברחבי העולם. המידע שדרוש עבורם לניהול העסק הוא כמעט תמיד בגדר של מידע רגיש אשר דליפה שלו יכולה לגרום לנזק עצום. ולכן, על ארגונים וחברות מוטלת החובה להגן עליו ולעשות ככל שיכולתם כדי לשמור עליו מכל משמר. בחלק מן הארגונים מחליטים בשלב מסוים על הקמה של מחלקת אבטחת מידע אשר אחראית על ביטחון המידע של הארגון, אולם מדובר על פתרון יקר שדורש הרבה מאוד זמן ומשאבים. הפתרון הטוב ביותר עבור ארגונים שלא רוצים להתעסק בעצמם בנושא אבטחת המידע, הוא לשכור את שירותיה של חברה אבטחת מידע מקצועית בתחום אשר תדאג לעשות את כל מה שצריך כדי לשמור על ביטחון המידע שלכם.

האם כדאי לבחור בחברה חיצונית עבור אבטחת מידע?

לאנשי אבטחת מידע שעובדים בחברה שלכם יש כמובן יתרון מסוים בכך שהם מתעסקים אך ורק עם ביטחון המידע שלכם, אך בסופו של דבר הפתרון היעיל והפרקטי ביותר הוא דווקא לפנות אל חברה חיצונית אשר זה תחום ההתמחות שלה, והיא מעסיקה אנשי מקצוע עם ידע רב בתחום ועם ניסיון רב שנים. הניסיון הרב שהם צוברים בעבודה מול חברות שונות, מאפשר להם לבצע את העבודה בצורה המקצועית ביותר, ולהגן על המידע שלכם בצורה הטובה ביותר.

כיצד יכול לסייע לי חברה שכזו?

חברה שעוסקת בתחום אבטחת המידע אמורה להיות מעודכנת בפתרונות האבטחה המתקדמים  ביותר בשוק, ולרתום אותם כדי לסייע לכם לשמור על ביטחון המידע בארגון שלכם. ישנם בשוק כיום אין ספור כלים וטכנולוגיות אשר נועדו לתת מענה עבור אבטחת המידע של הארגון, אך עם התקדמותה של הטכנולוגיה והתפתחותם של כלים מתקדמים כמו כלי בינה מלאכותית, גם מתקפות הסייבר הופכות להיות משוכללות יותר ויותר, והכלים שהיו יעילים עד היום הופכים להיות מהר מאוד לא יעילים. ולכן, כדאי לפנות רק לחברה שנמצאת כל הזמן עם היד על הדופק בתחום, ומקפידה להתעדכן כל הזמן בחידושים הקיימים בכדי לתת את המענה הטוב ביותר, אשר לה את היכולת להגן עליכם בצורה יעילה.

איך בוחרים חברת אבטחת מידע לארגון שלי?

ישנם כמה דברים חשובים שצריך לבדוק לפני שבוחרים חברה לאבטחת מידע עבור הארגון שלכם:

  • מקצועיות – הדבר החשוב ביותר שאליו צריך לשים לב כאשר מגיעים לבחור חברת אבטחת מידע, הוא לוודא שמדובר על חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום אשר מעסיקה את טובי אנשי המקצוע בתחום אבטחת המידע, שיודעים לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר.
  • ניסיון והמלצות – ביטחון המידע שלכם הוא אחד הדברים החשובים ביותר, ולכן כדאי מאוד לבחור חברת לאבטחת מידע שקיבלתם עליה המלצות של אנשים שאתם סומכים עליהם, כך שתוכלו להיות רגועים שהמידע שלכם בידיים טובות. גם נושא הניסיון הוא פקטור משמעותי שצריך לקחת בחשבון לפני שמגיעים אל ההחלטה הסופית, משום שלחברה עם ניסיון בתחום יהיה בדרך כלל יכולת טובה יותר להעניק לכם הגנה הרמטית ומקצועית, מאשר חברות חדשות שאין להן מספיק ניסיון.
  • תמיכה ושירות לקוחות – הניסיון מוכיח שגם אנשי מקצוע מעולים לא תמיד יודעים לספק שירותי תמיכה כמו שצריך. ולכן, חשוב לשים לב שאתם בוחרים בחברה עם שירות לקוחות ותמיכה טכנית ברמה גבוהה, אשר יהיו זמינים עבורכם בכל זמן שתצטרכו אותם. חשוב לזכור שבתחום אבטחת המידע חשוב לבחור חברה המציעה שירות 24/7 שייתן מענה לכל מקרה.
  • שירותים נוספים – הרבה חברות מציעות מערכות טכנולוגיות שונות אשר מאפשרות לכם עבודה בטוחה ויעילה יותר, ועוד כל מיני דברים שיוכלו לסייע לכם לעבודה בצורה מאובטחת. ולכן, כדאי לבדוק מה הדברים שכלולים בחבילה של כל חברה, ורק אחר כך להגיע אל ההחלטה הסופית.
  • שירותים בתחומים אחרים – כדאי לבחור בחברה גדולה ומוכרת אשר תוכל לספק לכם גם שירותים נוספים כמו Acronis, שירות אשר מאפשר גיבוי של נפחים גדולים של מידע, וכן שירותים נוספים שמתאימים לעסקים וחברות שרוצים להיות בחזית הטכנולוגיה וליהנות מהמערכות המתקדמות ביותר אשר יסייעו להם לקדם ולייעל את פעילותו של העסק. כמובן שזהו שיקול משני שצריך להגיע רק לאחר שאתם מוודאים שהחברה מספקת שירותי אבטחת מידע מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר.

איך אפשר לדעת האם אני עושה את הבחירה הנכונה?

לבחירה של חברה עבור אבטחת מידע יש משמעות עצומה, וההחלטה הסופית היא לא תמיד החלטה פשוטה. לפני שאתם עושים את הבחירה הסופית כדאי להשקיע זמן כדי לוודא שזאת ההחלטה הנכונה, ובזמן הזה לבקש מהחברה שמות של עסקים אחרים שנעזרים בשירותיה כדי לברר אצלם האם הם מרוצים. אפשר גם לבדוק באינטרנט ולחפש רמזים האם יש לחברה לקוחות מרוצים או שלא, ואפשר אפילו לבקש ביקור קצר במשרדי החברה כדי להכיר אותה מקרוב ולראות האם צורת העבודה מתאימה לכם או שלא.

טריפל סי – שירותי אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר

אחת החברות המובילות כיום בתחום המחשוב ואבטחת המידע היא חברת טריפל סי, אשר פועלת מאז שנת 1989 ומעסיקה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום אבטחת המידע. אם אתם רוצים להיות רגועים שעשיתם את ההחלטה הנכונה והמידע שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר, אין ספק שבחירה באנשי המקצוע של טריפל סי תהיה ההחלטה הטובה ביותר. כמו כן, אצל טריפל סי תוכלו לקבל עוד מגוון רחב של שירותים מתקדמים בתחום המחשוב והתקשורת לעסקים, אשר יוכלו לסייע לכם רבות לייעל ולקדם את פעילותו של העסק או הארגון. אצל טריפל סי נושא שירות הלקוחות נמצא בראש סדר העדיפויות, והיא מעמידה לרשות לקוחותיה שירות לקוחות זמין ומקצועי אשר יהיה זמין עבורכם בכל שעה שתצטרכו.