הישראלים כבר מורגלים לחיות במצב מלחמה, ומכירים היטב את המשמעות שלה עבור כל אחד ואחד ברמת הפרט. אולם, מלחמה ממושכת וארוכה כמו חרבות ברזל, היא דבר שאפילו הישראלים לא מורגלים אליו. הרבה פעמים אנחנו שואלים את עצמנו – מה אפשר עוד לעשות כדי להיות מוכנים למקרה של הסלמה? כבר רכשנו סוללות ותאורת חירום, ועשינו כל מה שפיקוד העורף מבקש, האם יש עוד משהו שצריך לעשות?. למעשה, יש דבר אחד חשוב מאוד שכדאי לדאוג לו – שהמרחב המוגן יהיה מוכן היטב למצב של שהייה ממושכת. אי אפשר לדעת מה הולך לקרות, וחשוב מאוד שיהיה אפשר לשהות בו בצורה נוחה כולל חיבור נקודות תקשורת בממ״דים לצורך חיבור לאינטרנט.

למה להוסיף נקודות תקשורת בממ"דים?

השהייה בממ"ד בזמן אזעקה נמשכת כ-10 דקות על פי הנחיות פיקוד העורף, ולמעשה לא מדובר על פרק זמן משמעותי שאנחנו צריכים להתכונן אליו יותר מדי. אולם, במקרה של הסלמה חמורה יש סיכוי רציני שנצטרך לשהות במרחב המוגן למשך זמן רב, ולכן ישנה חשיבות להכין את המקום לשהייה ממושכת. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג לכך שתהיה לנו קליטת סלולר ואינטרנט בתוך המרחב המוגן, והרבה פעמים דווקא במרחב המוגן הקליטה שלנו חלשה עד בלתי קיימת. ולכן, כדאי מאוד להוסיף נקודות תקשורת בממ"דים ובמקלט כדי שנהיה מוכנים לכל תרחיש ונוכל להיות בקשר עם העולם החיצון גם במקרה שאנחנו תקועים זמן רב במרחב המוגן.

נקודות תקשורת בממ"דים ומקלטים – זה יכול גם להציל חיים

אחרי שכולנו ראינו ושמענו את הסיפורים שהגיעו מעוטף עזה על אנשים שהיו תקועים במשך שעות רבות בתוך המרחב המוגן והיו צריכים להזעיק עזרה חיצונית, קשה להתעלם מהחשיבות הרבה שיש לקליטת סלולר ואינטרנט בממ"ד. למעשה, כדי לכוון את כוחות ההצלה והביטחון במקרה חירום חייבים שתהיה את האפשרות לתקשר על העולם החיצון בצורה טובה ולא עם בעיות קליטה שגורמות לשיבושים קשים בשיחה ולעיתים אף לניתוקה. ולכן, התקנה של נקודות תקשורת במרחב המוגן יכולה להיות במקרים מסוימים ההבדל בין חיים למוות וכדאי מאוד שלא לדחות אותה אלא לעשות זאת כמה שיותר מהר.

האם התקנה של נקודות תקשורת היא סיפור מורכב?

בגדול, התקנה של נקודת תקשורת לא אמורה להיות סיפור מורכב, אך כן משהו שיכול לקחת זמן וכדאי להתחיל את התהליך כמה שיותר מוקדם. במקרים מסוימים מתעוררות כל מיני בעיות ודברים שצריך לפתור כדי להתקין את נקודת התקשורת בצורה הטובה ביותר, וכדי שלא תצטרכו להיות תחת לחץ של זמן, כדאי לעשות זאת עוד במהלך השגרה ולא לחכות שתפרוץ מלחמה. בכל מקרה, חשוב מאוד לקרוא דווקא לצוות מקצועי מחברה גדולה ומוכרת שיבצע את ההתקנה בצורה המקצועית ביותר וידאג שהקליטה במרחב המוגן תהיה מעולה.

במי כדאי לבחור עבור התקנת נקודות תקשורת?

התקנת נקודות תקשורת בממ"דים חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בעלי ידע וניסיון בתחום אשר יעשו את העבודה בצורה בטוחה ומקצועית, ולא יעשו דברים שיכולים לגרום לבעיות. אחת החברות המובילות כיום בתחום התקשורת היא חברת טריפל סי, אשר מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע בתחום אשר ישמחו להגיע אליכם הביתה ולהפוך את המרחב המוגן למקום עם קליטה טובה. כאשר אתם בוחרים באנשי המקצוע של טריפל סי אתם יכולים להיות רגועים שבחרתם אנשי מקצוע שיודעים לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר, וגם במקרה של תקלה או בעיה בעתיד יש לכם כתובת אליה תוכלו לפנות ולקבל מענה מקצועי וזמין עד לפתרון הבעיה.

אצל טריפל סי – שירות מעל הכול

מאז הקמתה בשנת 1989 על ידי רמי נחום (אשר משמש כיום כבעלים וכמנכ"ל החברה) ועד היום, נחשבת חברת טריפל סי כחברת המחשוב והתקשורת המובילה בישראל במתן שירות לקוחות מקצועי ויעיל. החברה חרטה על דגלה לתת לכל לקוח – קטן או גדול, את היחס המגיע לו ואת השירות המקצועי ביותר. החברה מספקת כיום שירותי תקשורת ומחשוב עבור לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ, והיא מעסיקה מעל מאה עובדים בעלי ידע וניסיון רלוונטי עבור התחום שבו הם עוסקים. אם החלטתם להוסיף נקודות תקשורת אצלכם במרחב המוגן ואתם מתלבטים במי כדאי לבחור – אין ספק שבחירה בחברת טריפל סי היא משהו שלא תתחרטו עליו!