הטכנולוגיה מתקדמת כל העת ומאפשרת לנו לבצע דברים בצורה מהירה ויעילה הרבה יותר מאשר בעבר. אם בעבר תשתית אינטרנט במהירות מסוימת הייתה מספיקה עבור הדרישות של הלקוחות, כיום אנשים רוצים אינטרנט מהיר ועוצמתי שיאפשר להם לעשות הכול במהירות. למעשה, הדבר שלו ההשפעה המכריעה על מהירות האינטרנט שלכם זוהי תשתית האינטרנט שאליה מחובר האינטרנט הביתי. בטח יצא לכם לשמוע פרסומות על אינטרנט סיבים מהיר וחזק ועל היתרונות הרבים שלו, אך השאלה שנשאלת מפי הרבה מאוד אנשים: האם באמת כדאי להשקיע כסף ולהתחבר אל תשתית סיבים או שאפשר להסתפק עם תשתית אינטרנט נחושת ישנה? התשובה לשאלה הזאת מורכבת מכמה חלקים, ננסה לפרט עליהם במאמר הזה.

מהי בעצם תשתית אינטרנט נחושת?

תשתית אינטרנט נחושת היא התשתית הישנה שבאמצעותה כולם היו מחוברים לאינטרנט לפני תחילת השימוש עם סיבים אופטיים. למעשה, האינטרנט המבוסס על תשתית נחושת מוגבל למהירות של כ – 100 עד 200 מגה, והיכולת לגלוש ולצפות בדברים שדורשים אינטרנט מהיר היא יחסית מוגבלת. המהירות המדויקת של האינטרנט נקבעת על פי כמה פרמטרים נוספים כמו המרחק של הבית מארון התקשורת המרכזי וכן מאיכותו של החיבור, אך בסופו של דבר תשתית נחושת היא איטית יותר מאשר תשתית המבוססת על סיבים אופטיים.

היתרונות של תשתית נחושת על פני סיבים אופטיים

השימוש עם סיבים אופטיים מאפשר להעביר כמות אדירה של data על גבי סיב אופטי דק כמו שערה, מה שמהווה יתרון אדיר עבור חברות התקשורת וגם עבור הלקוח שרוצה לקבל אינטרנט מהיר במחיר תחרותי. עם זאת, מטבע הדברים כאשר מדובר על שימוש עם טכנולוגיה חדשה ישנן עדיין תקלות ובעיות שעוד לא נפתרו לחלוטין, ובעיות שונות כמו מקרים שבהם החוט נקרע וכד' אשר יכולות לגרום לשיבושים נרחבים בקליטת האינטרנט של הלקוחות. כאשר מדובר על התשתית הוותיקה המבוססת על נחושת, החברות ערוכות בצורה טובה הרבה יותר להתמודד עם כל תרחיש ויש להן את הניסיון הנדרש כיצד לדאוג שהשירות יפעל בצורה הטובה ביותר.

למי מתאימה תשתית אינטרנט נחושת?

זה ברור שעבור מי שמחפש אינטרנט כמה שיותר מהיר, והשימוש שלו באינטרנט כולל גם צפייה בסטרימינג או משחקי אונליין, הפתרון הטוב ביותר הוא אינטרנט סיבים עוצמתי ומהיר שיאפשר לו לבצע הדברים הללו בצורה חלקה וללא תקיעות. עם זאת, הלקוח הביתי הממוצע שלא זקוק לאינטרנט חזק במיוחד, לא תמיד חייב לבחור בחבילה היקרה ביותר ולשלם על אינטרנט סיבים כאשר אין לו באמת צורך בו. למעשה, עבור משתמש שלא זקוק לאינטרנט חזק במיוחד ומה שחשוב לו זה בעיקר שהאינטרנט יעבוד בלי תקלות, יכול מאוד להיות שכדאי לבחור דווקא באינטרנט המבוסס על תשתית נחושת.

סיבים אופטיים בישראל – עדיין לא לכולם

למעשה, גם מי שהחליט שהוא רוצה להתחבר לאינטרנט מהיר במיוחד המבוסס על סיבים אופטיים, לא תמיד יכול לעשות זאת. למרות השנים שחלפו מאז התחיל השימוש עם אינטרנט סיבים בישראל, עדיין ישנן ערים רבות ומקומות לא מעטים שבהם אין עדיין את האפשרות להתחבר אל אינטרנט סיבים, והדרך היחידה לקבל שירותי האינטרנט היא באמצעות חיבור אל תשתית הנחושת הישנה והטובה. בדרך כלל ניתן לבדוק האם הבית שלכם נמצא במקום שבו יש פריסה של סיבים אופטיים באמצעות כניסה אל אתר האינטרנט של חברות התקשורת, אשר מאפשרות לבדוק בלחיצת כפתור האם הכתובת שלכם מתאימה לחיבור מהיר של סיבים אופטיים או לא.

חברת טריפל סי – אינטרנט עוצמתי במחיר משתלם

אחת מחברות התקשורת הגדולות והמובילות כיום בישראל היא חברת טריפל סי, אשר מציעה מגוון רחב של שירותי מחשוב ותקשורת ללקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ. החברה מציעה שירותי אינטרנט מתקדמים במחירים מיוחדים שאותם לא תוכלו למצוא בשום חברת תקשורת אחרת. אם חשוב לכם לבחור בחברת תקשורת מובילה שלה צוות מקצועי שזמין לענות לכם בצורה מיידית עבור כל בעיה או תקלה שקשורה לחיבור האינטרנט שלכם, אין ספק שהבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות היא בשירותי התקשורת המתקדמים והמהירים של חברת טריפל סי. אז אל תהססו! פנו עוד היום אל אנשי החברה לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור חיבור לאינטרנט, ותהנו מהשירות הטוב ביותר, והמחירים המשתלמים ביותר בשוק.