המצאת ה-wifi חסכה מאיתנו את הצורך לחבר את המחשב עם כבל רשת לקיר, ואפשרה להשתמש עם האינטרנט בכל רחבי הבית. עם זאת, לא פעם אנחנו סובלים מקליטה חלשה של wifi בחלקים שוהים של הבית, מה שגורם לאינטרנט לעבוד בצורה איטית להחריד. האיטיות מורגשת בטעינה של דפי אינטרנט כבדים, ובעיקר כאשר מנסים להוריד משהו מהאינטרנט, פעולה שגם ככה לוקחת לא מעט זמן כאשר מדובר על קבצים גדולים. הרבה אנשים חושבים שמדובר על גזירת גורל – משהו שאין לו פתרון. אז נכון, אין פתרון קסם שיפתור את הבעיה, אך בהחלט יש דברים שאפשר לעשות ולנסות, שאולי יוכלו לעזר ולשפר את הקליטה בבית. הינה כמה טיפים לשיפור קליטת WiFi בבית.

קודם כל – בדיקת מהירות הגלישה

השלב הראשון הוא לוודא שבאמת יש בעיה שגורמת לאינטרנט איטי. הדרך הקלה ביותר היא לפתוח אתר המאפשר לבצע בדיקת מהירות כמו speedTest ולראות האם תוצאות הבדיקה גרועות יותר מאשר בחלקים אחרים של הבית. במידה והתוצאות באמת נמוכות יותר, אכן הקליטה חלשה וכדאי לנסות לשפר אותה. אז מה אפשר לעשות כדי לשפר את הקליטה? ניתן כאן 3 טיפים לשיפור קליטת WIFI בבית שיכולים לסייע לכם לפתור את הבעיה.

טיפים לשיפור קליטת WiFi בבית – טיפ ראשון – שפרו את מיקומו של הראוטר

בכדי לשפר את מהירות הגלישה בחלקי הבית שבהם הקליטה חלשה, אפשר לנסות ולשנות את מיקומו של הראוטר. ככל שהמקום יותר מרכזי בבית ויותר גבוה, ככה הקליטה תהיה חזקה יותר בכל חלקי הבית. אפשר לקרב את המכשיר למקומות שבהם אתם בדרך כלל משתמשים יותר ברשת האינטרנט, וכך לגרום לקליטה באותם מקומות להיות חזקה יותר. אם אתם גרים בבית עם שני קומות, כדאי לשים את הראוטר כמה שיותר גבוה בקומה התחתונה כדי שגם בקומה העליונה הקליטה תהיה טובה.

הטיפ השני – הורידו עומס מרשת האינטרנט

הרבה פעמים על המחשבים שבהם אנחנו משתמשים פועלות כל מיני תוכנות ברקע אשר משתמשות כל הזמן באינטרנט וגורמות לניצול של רוחב הפס. קודם כל, כדאי לסגור לשוניות שאין לכם בהן שימוש בדפדפן, ולאחר מכן לפתוח את מנהל המשימות שם ניתן לראות את כל התוכנות שעולות עם המחשב בלשונית "אתחול". אם יש תוכנות שאתם מזהים ואין לכם בהם צורך – בטלו את האפשרות שלהן לעלות יחד עם המחשב. עם זאת, אם אתם לא מכירים תוכנה מסוימת כדאי שלא לבטל אותה מאחר וזה יכול להיות משהו חשוב לפעילות המחשב. (בכל מקרה לא מדובר על מחיקתה של התוכנה מהמחשב אלא רק מניעת ההפעלה האוטומטית שלה בהדלקת המחשב).

הטיפ השלישי – רכישה של מגדיל טווח

מגדיל טווח הוא מכשיר קטן אשר מאפשר לשדר את ה – wifi בעוצמה חזקה יותר, כך שאפשר לקלוט אותו גם מרחוק. ישנם 2 סוגים של מגדילי טווח, דגם עם חיבור חשמל ישיר אשר כולל תקע פיזי אשר מתחבר אל שקע החשמל אצלכם בבית, או דגם שולחני אשר כולל כניסת חשמל אשר אליה מתחברים כבל ושנאי שאותם מחברים לחשמל. כך או כך, זהו פתרון שעזר להרבה מאוד אנשים לחזק את הקליטה בחדר הרחוקים ולגלוש בצורה מהירה הרבה יותר בהשקעה כספית לא גדולה.

לא לשכוח – לבחור חברת אינטרנט מהירה ואמינה

הדבר החשוב ביותר בכדי שחווית הגלישה שלכם תהיה טובה זה לבחור חברת אינטרנט מקצועית ואמינה אשר תספק לכם אינטרנט יציב ומהיר, ושיהיה לה שירות לקוחות מקצועי שיוכל לתת מענה זמין ומקצועי בכל מקרה של תקלה באינטרנט. חברה כזאת היא למשל חברת טריפל סי אשר מספקת מגוון רחב של שירותים בתחום התקשורת והמחשוב עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, ובין היתר מספקת שירותי אינטרנט מתקדמים. אצל טריפל סי שירות הלקוחות הוא הדבר הראשון במעלה, ועל כן מעמידה החברה צוות אנשי מקצוע עם ידע וניסיון רב בתחום בכדי שיתנו מענה מקצועי עבור כל תקלה. למעשה, חברת טריפל סי הוקמה בשנת 1989 בתור חברת מחשוב ואינטגרציה קטנה, ומאז התפתחה וגדלה וכיום היא מונה למעלה ממאה עובדים ומספקת מגוון רחב של שירותים שונים כמו: שירותי מחשוב ענן, שירותי אירוח והתאוששון מאסון, שירותי תקשורת ועוד. אם אתם רוצים להיות רגועים שבחרתם בספקית האינטרנט הטובה ביותר, ועשיתם את הבחירה הנכונה – אין ספק כי חברת טריפל סי היא הכתובת עבורכם. טיפים לשיפור קליטת WiFi בבית אלו יכולים לעזור לכם בינתיים. לפתרון מקצועי צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.